leewang Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam, Od kilku miesięcy jestem posiadaczem A4 z silnikiem 2.0 TDI CAGA. Od kilku dni wydawało mi się że na niskich obrotach między 1000-1800 jak powoli się jedzie to najbardziej to słychać, takie jakby piszczenie, gwizdanie? Nie wiem właśnie czy to turbina czy coś innego. Żeby sprawdzić czy słychać coś pod maską otworzyłem maskę i dziewczyna przycisnęła gaz na 1100 obrotów, nagrałem filmik jak to u mnie słychać. Czy to normalna praca CAGA? Czy coś tak dziwnie stuka czy mi się wydaje? Jakieś 1000km temu zalałem nowy olej, wymieniłem filtry. Olej teraz jest przy max. Z ciekawostek to jakieś 8tyś km temu w ASO Audi w Niemczech został założony nowy silnik (bez osprzętu). Wcześniej jeździłem AVF to wiedziałem jak chodził, tutaj CR i jeszcze nie mam tak wprawionego ucha, jak ten silnik ma chodzić, dlatego powiedźcie mi czy wszystko jest ok? Pozdrawiam
Gość Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Według mnie wszystko chodzi ok a to cykanie to podobno pompa CR rzecz normalna u mnie w CAHA i u znajomego CJCR jest to samo.
leewang Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 firefighter79 no to mnie uspokoiłeś. Wiesz jak to się człowiek nasłucha to później nie wiadomo co mu się tam w głowie urodzi
Sensei Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Pooglądaj tu, u mnie rolka napinacza robiła podobny hałas. Edytowane 14 Lipca 2016 przez Sensei
leewang Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Faktycznie podobny dźwięk, ona się tak rusza na boki? Ma się tak ruszać? Koniec końców wymieniłeś tę rolkę i cisza?
Sensei Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Faktycznie podobny dźwięk, ona się tak rusza na boki? Ma się tak ruszać? Koniec końców wymieniłeś tę rolkę i cisza? Coś się tam pewno ma ruszać (ja nie mechan). U mnie wymieniłem i cisza ...
leewang Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Dzięki BTW Gdzie wymieniałeś bo widzę że z Trzebini jesteś to nie daleko, może masz jakiegoś dobrego mechanika? Kupiłeś rolkę INA czy coś innego? Możesz mi napisać jak to się dokładnie nazywa? Napinacz paska klinowego czy jakoś inaczej?
Sensei Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Bodajże rolka napinacza paska klinowego. Jedź do Wojtka u niego od lat robię samochody: SMÓŁKA SERWIS Do Kamienic 2 Wola Filipowska 32-065 Krzeszowice Edytowane 14 Lipca 2016 przez Sensei
Sensei Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Dzięki wielkie Sensei ! Powodzenia. Pozdrawiam
kuebk Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Zamiast zakladac w kolko tematy o tym samym dzwieku moze by tak poszukac? Raz na miesiac (albo i czesciej) ktos sie pyta co to za dzwiek...
leewang Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 To jak taki popularny temat to może by go podpiąć ? Dźwięki z silnika wydobywają się różne, a nie będę wertował całego forum, przesłuchiwał filmików i porównywał czy to może mój dźwięk czy może jakiś inny. BTW już dawno po temacie więc Twój post jest całkowicie zbędny
kuebk Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Dźwięki z silnika wydobywają się różne, a nie będę wertował całego forum, przesłuchiwał filmików i porównywał czy to może mój dźwięk czy może jakiś inny. A potem wchodzi czlowiek na forum raz na tydzien-dwa i widze w kolko te same pytania i te same odpowiedzi - az sie odechciewa czytac/pomagac.
Sensei Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Dźwięki z silnika wydobywają się różne, a nie będę wertował całego forum, przesłuchiwał filmików i porównywał czy to może mój dźwięk czy może jakiś inny. A potem wchodzi czlowiek na forum raz na tydzien-dwa i widze w kolko te same pytania i te same odpowiedzi - az sie odechciewa czytac/pomagac. leewang daj znać czy i co naprawiłeś. Może kolega "kuebk" się myli i będzie to coś co jeszcze na forum nie jest opisane.
kuebk Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Tutaj nie za bardzo jest co naprawiac. TPI 2020918/7 Wypowiedź klienta / ustalenie warsztatu Tykanie w obszarze silnika na postoju przy zwiększaniu prędkości obrotowej biegu jałowego między 1100 - 2200 /min. Tykanie słychać tylko przy otwartej pokrywie komory silnika i tylko, gdy się stoi przed samochodem. Wewnątrz samochodu nie słychać żadnego tykania! Uzasadnienie techniczne Tykanie jest uwarunkowane systemowo i stanowi "stan techniki". Zmiana w produkcji seryjnej - Rozwiązanie serwisowe W żadnym razie nie wykonywać żadnych napraw w obszarze układu wtrysku paliwa (pompa wysokiego cisnienia, ...), ponieważ działanie nie jest zakłócone. Rozliczenie w ramach gwarancji jest niedopuszczalne, a za wniosek gwarancyjny nastąpi obciażenie kosztami. Wskazówki dot. rozliczenia - Wskazówki dot. czesci oryginalnych - Informacja dla klienta - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343523-wibracja-przy-niskich-obrotach-1800/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/253340-dziwny-dzwiek-silnika-na-wolnych-obrotach/ Edytowane 14 Lipca 2016 przez kuebk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się