Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonu audi a4 b6 3.0 Q


Kamil Wolski

Rekomendowane odpowiedzi

chłopie toć to kosztuje grosze mi z wycięciem katów i wstawieniu przelotowych wzieli 500zł przeloty były ich. Tak że kupuj nowe najlepiej tam gdzie zamierzasz je zmieniać wyjdzie taniej. Katy sprzedałem za 520zł (chyba bo już dobrze nie pamiętam) więc wyszedłem nie mal na zero aby za wykluczenie sąd 200zł zabuliłem i dojazd do białego to jakieś 100zł na wache ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadanie zapłonów sprawdz odmę odpowietrzenie komór korbowych muszą być szczelne . pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie odmy macie jakiś patent na jej wyjęcie? Moja wydaję się szczelna ale po wypięciu jej z rurki która wychodzi z okolic kolektora jest w niej sporo szlamu. Chciałem to wyczyścić ale nie jestem w stanie wyjąć odmy całkowicie. Dostęp jest tak h*jowy dla mnie, że nie dałem rady. Jak robiliście u siebie? Coś jeszcze trzeba porozkręcać w okolicy odmy żeby było łatwiej czy po prostu trzeba mieć chińskie rączki?  Wypadanie zapłonów może być spodowane zasyfioną odmą? Z jakiego powodu mogą być wypadać zapłony bo wydadaje mi się, że jeśli odma by była zapchana to silnik nierówno by chodził przez to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czarnybeduin napisał:

Odnośnie odmy macie jakiś patent na jej wyjęcie? Moja wydaję się szczelna ale po wypięciu jej z rurki która wychodzi z okolic kolektora jest w niej sporo szlamu. Chciałem to wyczyścić ale nie jestem w stanie wyjąć odmy całkowicie. Dostęp jest tak h*jowy dla mnie, że nie dałem rady. Jak robiliście u siebie? Coś jeszcze trzeba porozkręcać w okolicy odmy żeby było łatwiej czy po prostu trzeba mieć chińskie rączki?  Wypadanie zapłonów może być spodowane zasyfioną odmą? Z jakiego powodu mogą być wypadać zapłony bo wydadaje mi się, że jeśli odma by była zapchana to silnik nierówno by chodził przez to. 

hmm po takim przebiegu to raczej po rozebraniu cała już nie będzie te rurki są strasznie kruche. Nowe sporo kosztują bo chyba nie ma zamienników. Po demontażu kolektora jest trochę łatwiej.  Moje po czyszczeniu są zreanimowane dużymi koszulkami skurczowymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zalecają dać nowe u mnie kolektor był ściągany kilka razy i wszystko gra a nie wymieniałem.  Jak się nie czujesz na siłach to lepiej nie bierz się za to sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć miałem zamair usunąć katy na urlopie w polsce, lecz auto chyba nie dotrzyma miesiąca czasu, zaczął mi bardziej szarpać prze błąd migający katalizatorów i traci moc czasami, pytanie czy jak je wytne a nie usunę w ECu jakie będą konsekwencje? Oprócz checka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak miałem katy uwalone to check palił się non stop hmm nie migał i moc była tyle tylko że nie 100% wydaję mi się że u ciebie w takim wypadku winowajco może być coś innego a uwalone katy to tak tylko przy okazji. Ale jak je wytniesz a nie usuniesz to będzie chodzić w trybie awaryjnym czyli check na blacie i obniżona moc (nie znacznie będzie chodził na jakieś 80-90% mocy o ile to tylko katy) ale raczej winna być stała 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywalisz katy a nie usuniesz programowo drugich sond z ECU to będziesz miał/możesz mieć losowe wypadanie zapłonów, a więc nie dość, że CHECK będzie Ci świecił cały czas (niesprawne katalizatory), to na dodatek od czasu do czasu (np. przy butowaniu) będzie on mrygał. Choć u siebie, tak jak Kruk, nigdy nie doświadczyłem wypadnięcia zapłonów spowodowanego odcinaniem dawki paliwa.

Utraty mocy jakoś nie odczuwałem.

Musisz podejść do tematu kompleksowo, albo wstawić nowy katalizator, tak ja zrobiłem i polecam te rozwiązanie, najmniej problemowe:hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom wymiana chyba jest najrozsądniejsza bo robi się wrzawa odnośnie smogu i za kilka lat może być problem z wjazdem do dużych miast. Tylko nie rób nic na ślepo bo ktoś tak powiedział sprawdzałeś ich sprawność na VCDS? bo nie pamiętam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tym podciśnieniem które sprawia, że komora spalania lepiej/szybciej jest opróżniona ze spalin. Rzecz jasna występuje ono wtedy, gdy katalizatory są na swoich miejscach a nie puste rury w zamian :hi:

W ósmej minucie jest o tym mowa.

i w połowie szóstej minuty (od 5:30 mniej-więcej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizatory są uwalone zapewne źle działającymi cewkami akcje serwisową miał??? cewki ma orginalne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi na temat akcji serwisowej w tym aucie nie wiadomo.  Jedna wymieniona, reszta chyba oryginał, nie wiem jakie wychodziły w oryginale, ale mi mechanik wymienił jedną, bo stwierdził, że dlatego gubi zapłon, pomijając fakt, że miał na kilku cylindrach wypadanie, on stwierdził, że wypada wymienić jedną informując mnie oczywiście przy podliczeniu naprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mechanik ogarnięty to z pewnością wie, że VAG-i mają akcję serwisową... jakie to polskie - wydusić z klienta jak najwięcej hajsu przy byle okazji...

Dzwoń i umawiaj się na wymianę. Przy okazji kup świeczki z rynku OEM i poproś ASO o ich wymianę, powinni wykonać tę usługę za pół ceny (nominalnej stawki).

Przy nowych cewkach OBOWIĄZKOWO nowe świece :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-strumienica-60mm-katalizator-ok-i6667464514.html czy ten przelot spasuje? bo nie wiem niestety jaka srednice ma miec rura a nie mam jak zmierzyc tego;/ a na piatek jestem umowiony w ASO. Swiece mam nowe bo zrobione 2k km tylko na nich. Jeszcze takie pytanie, musze zalozyc stara cewke (bo mam 5 oryginalnych i 1 beru a 6 oryginalna w bagazniku) zeby mi wymieniono wszystkie 6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...