Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadanie zapłonu audi a4 b6 3.0 Q


Kamil Wolski

Rekomendowane odpowiedzi

Sciagnij vcds a lita i tym zrobisz a jak ruszysz się i poszukasz to tylko w tym roku ze 2 razy procedura byla wklejana robi sie tak samo jaj dla kazdego silnika 1.8 t z grupy wv tyle ze dla obu stron jesli wywala Ci byka kata to szykuj sie na robote tego i tyle.

Masz odpowiednie watki POCZYTAJ BO NAPRAWDE WSZYTKO MASZ JAK NA TALERZU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem tylko z vcds bo mi nie wykrywa interface'u, tak to bym to zrobił...

Połączyłem się :D Ale testu kata nie mogę zrobić, cały czas mam test off, wciskam hamulec i gaz daje na on, obroty nie wzrastają, dogrzałem katalizator na powyżej 550stopni. Mam jeszcze taki błąd (polski vag mi go nie pokazal)

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started wiem, że to od przepustnicy, może to być problemem?

Edytowane przez Kamil Wolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi być kompletnie pusto od błędów? Bo jeden od razu mi się pojawia, jak czytałem jest on od podgrzewania czegoś tam;x

Wykasowałem błędy zostaje mi tylko od przekaźnika j151. gdy nagrzeje katalizator np do 650 na chwile włącza się test lecz gazu nie mogę dodać pedał nie reaguje a temperatura spada i w końcu test off...

To tak, musiałem go przełączyć na benzynę... Wyszło cat b1 not ok, dałem kanał 47 (nie wiem czy to od drugiego kata) cat b2 not ok.

Zapłony wywala tylko na gazie... Sprawdziłem też wydech, posiada małe dziurki na łączeniach, to mogło wpłynąć na wynik katalizatorów?

Edytowane przez Kamil Wolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli tę dziurki masz przed sondą to jak najbardziej tak

ale ten rok przebieg pewno duży katy znając życie uwalone

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby 220k przebiegu... xDD A jak się ma zastąpienie katów strumienicą? Jak z sondami?

Edytowane przez Kamil Wolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondy musisz wyłączyć w ECU. Zrobisz to u tunera. Wtedy możesz wyciąć katy całkowicie, a w ich miejsce dać po prostu rurkę.

Edytowane przez damian92x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz też po prostu wymienić katy jak jesteś bogaty :wink: ale jeśli decydujesz się na wycinkę jak ja, trochę żałuje bo bardziej zatruwam środowisko i myślisz że możesz mieć problem z przeglądami to wstaw tak jak ja imitację kata zwykłe tłumiki rozprężne (przelotowy) przypomina katy z wyglądu ale wtedy trzeba wyłączyć sądy z ECU jak przedmówca już powiedział. Gość z Białego robi można powiedzieć darmo w porównaniu do reszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem znaleźć do 3.0 ASN, ale jeśli ten do RS4:

http://sklep.kalinski.pl/audi/34699-katalizator-audi-a4-rs4.html

kosztuje 950zł/stronę, to do V6 powinien być odpowiednio tańszy :hi:

Dają rok gwarancji jeśli im się powierzy wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz też po prostu wymienić katy jak jesteś bogaty :wink: ale jeśli decydujesz się na wycinkę jak ja, trochę żałuje bo bardziej zatruwam środowisko i myślisz że możesz mieć problem z przeglądami to wstaw tak jak ja imitację kata zwykłe tłumiki rozprężne (przelotowy) przypomina katy z wyglądu ale wtedy trzeba wyłączyć sądy z ECU jak przedmówca już powiedział. Gość z Białego robi można powiedzieć darmo w porównaniu do reszty

Co robi ? Usuwa z ECUczy robi przelot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usuwa z ECU tylne sądy. Zrobienie przelotu zrobi ci nie mal każdy jeden pseudo macher

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłem znaleźć do 3.0 ASN, ale jeśli ten do RS4:

http://sklep.kalinski.pl/audi/34699-katalizator-audi-a4-rs4.html

kosztuje 950zł/stronę, to do V6 powinien być odpowiednio tańszy :hi:

Dają rok gwarancji jeśli im się powierzy wymianę.

Polecam też spojrzeć na niemiecki ebay. Są ori nowe do ASN-a s rozsądnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób poleca tłumiki przelotowe w miejsce katów. Sam tez już miałem się decydować na takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z efektem poloneza? Oglądałem kilka filmików na YT i wszystkim po wycięciu kata wydech dzwoni.


Osobiście dla mnie to rzeźba... trza wyciąć w ECU tylne sondy (które spełniają nie tylko funkcję diagnostyczną!), trza wspawać przelotówki... a potem wysłuchiwać rezonansów. Ja dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z efektem poloneza? Oglądałem kilka filmików na YT i wszystkim po wycięciu kata wydech dzwoni.

Osobiście dla mnie to rzeźba... trza wyciąć w ECU tylne sondy (które spełniają nie tylko funkcję diagnostyczną!), trza wspawać przelotówki... a potem wysłuchiwać rezonansów. Ja dziękuję.

To zależy od fachowca. Ja oddałem do gościa, który zna się na rzeczy i żadnych "dźwięków z poloneza" nie ma, no i robił to nie raz, też jest na forum. Jak ktoś użyje dobrze dopasowanych części, to będzie OK, a jak ktoś bazuje jedynie na doświadczeniu z migomatem, dorwie kilka grubszych rurek i giętarkę, to życzę powodzenia... Wydech brzmi ładnie, basowo, ale bez przesady (jak to bywa w E36 spod dyskoteki), a co do sond, to miałem wywalone z ecu wcześniej, więc 0 problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...