lukaszlw Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Chłopy pomocy! Na wolnych obrotach nie ma wspomagania ( na ciepłym silniku ) oraz gotuje się płyn. Myślałem, że to pompa więc ją wymieniłem oraz płyn na zielony febi 06161. Wcześniej był 06162 i było to samo. Układ oczywiście wypłukałem płynem, strzykawką jak nabiorę jest ładny przeźroczysty zielony płyn. Magiel jest lekko przypocony, a także wąż pompa-magiel także jest lekko przypocony przy końcówce od strony pompy. Dodatkowo w kabinie słyszeć syczenie które cichnie przy skręcie. Czy jest to wina magla? Czy pocący się wąż także może partolić sprawę?
lukaszlw Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Bo odkręcam korek i leci para i ciepło daje konkret. I pompa mocno nagrzana jest.
wyzyk83 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) a w zbiorniczku sitko jest na miejscu to ono powoduję gulgotanie i pienienie się płynu. zdarza się że wypada i wtedy są problemy ze wspomaganiem a płyn najlepiej ori G004000M2 lać Edytowane 16 Lipca 2016 przez wyzyk83
lukaszlw Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 a w zbiorniczku sitko jest na miejscu to ono powoduję gulgotanie i pienienie się płynu. zdarza się że wypada i wtedy są problemy ze wspomaganiem a płyn najlepiej ori G004000M2 lać sitko na miejscu wyczyszczone, płyn się nie pieni ani nie bulgocze. przeczytałem forum i te podstawowe rzeczy zrobiłem na resztę nie mam pomysłu
szakal222 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Moze pompa pada .na zimnym dziala dobrze? Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) ja bym jeszcze spróbował wlać ori płyn znam wiele przypadków gdzie lano febi potem pompa jęczała, rano było wspomaganie tylko w jedną stronę, czym dłużej się jechało to kierownica ciężej chodziła, zmieniałem im płyn na G00400M2 i problem ustawał a ludzie już wymieniali maglownice, pompy a dalej było to samo. najgorsze jest to ludzie idą do sklepu po płyn do wspomagania to sprzedawca nie ma pojęcia i wciska klientowi że do VW/AUDI musi być zielony febi i to mineralny potem są efekty tego. A producent wyraźnie pisze że płyn G004000M2 jest następcą płynu G002000 i można go stosować zamiennie. a producentem płynu dla VW i jest PENTOSIN Edytowane 17 Lipca 2016 przez wyzyk83
lukaszlw Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Opublikowano 17 Lipca 2016 Wspomaganie chodzi narazie ok , kierownicą kręci się lekko. Ale nadal pozostał efekt przegrzewania się płynu.
szakal222 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Ja mialem tak przy dojechanym plynie i przytartej pompie .niestety zawsze trzeba szukac Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się