lopes1987 0 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Witam, Panowie przy prędkości ok 75-80 Km/Ha zaczynają się drgania kierownicy, pedałów i również nadwozia. Drgania są przy przyśpieszaniu, przy jeżdzie ze stałą prędkością jak i przy odpuszczonym gazie. Wraz ze wzrostem prędkości drgania się nasilają. więc tak koła z przodu wyważone i nowe opony, przeguby zewnętrzne i wewnętrzne ok( minimalny luz ) jedyne co jest nie tak to kończą się klocki hamulcowe z przodu i w zawieszeniu któryś górny wahacz ma lekki luz i jeden dolny banan na tulei też ma mały luz. Coo to może być, jest to cholernie irytujące a nawet wkur. . . Brak pomysłów co robić dalej. Licze na waszą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 mialem to samo i okazlo sie ze nowe opony maja defekt i powoduja wibracje, przerzucilem je na tyl i mam spokuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eskey90 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 U mnie drga konsola srodkowa jak mam wcisniety gaz. Lekko zadrga nawet przy startowaniu od 0.myślałem ze łożysko bo jak skrecam ostro w lewo to drga a w prawo nie. Lecz jak puszcze gaz to nic nie drga. Wiec jest to cos z lewej strony jak kolo dostanie opór na wcisnietym pedale gazu. Mechanik doradził zmienić lewa półoś bo może przeglub we w poszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomas- 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Skoro klocki się kończą to może i tarcza nie jest w najlepszym stanie i jest skrzywiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Ale krzywa tarcza biła by przy każdej prędkości czy tylko w pewnym przedziale? Może to półosie tylko nie widać na razie żadnych oznak? Na starych oponach było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomas- 0 Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Ale krzywa tarcza biła by przy każdej prędkości czy tylko w pewnym przedziale? MI biła przy 110 - 130 , no i przy hamowaniu z tej prędkości bicie było większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Na początek wymienie banana w zawieszeniu bo ma luz na tulei i to spory. a potem zobaczymy. Tarcze i klocki na początku sierpnia po wypłacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 u mnie bicie było cały czas a powodem był brak zabezpieczenia na przegubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Banan wymieniony i drgania są mniejsze. po wypłacie wpadną nowe tarcze i klocki i zobaczymy wtedy. ale to chyba będą te rzeczy tylko nałożyły się na siebie i takie były odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendi~ 3 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Pożycz od kogoś inne koła, wyeliminujesz opony i felgi krzywe. Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Wymienione tarcze i klocki ale drgania dalej są, d*pa, brak pomysłów co dalej??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Piasty łożyska jazma Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Wymienione tarcze i klocki ale drgania dalej są, d*pa, brak pomysłów co dalej??? Napisałeś, że przeguby ok. Poszukaj używanych kompletnych półosi koniecznie ori z tymi samymi numerami. Jeśli po zmianie drgania nie ustaną to zostają łożyska i piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Tak właśnie czuje że to pewnie przeguby chociaż nie mają prawie żadnych luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dybson 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 mogą być też np. łożyska amortyzatorów i niezliczona liczba innych przyczyn. Nie masz mechanika zaufanego żeby dokładnie znalazł przyczynę? Bo nie sztuka wymieniać wszystko na nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 U mnie tak jak juz pisalem drgania byly jak ktos wsadzil przegub bez zabezpieczenia i drgania bylu Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Zmieniłem też łożysko w prawym kole bo już wyło. Dalej są drgania. znalazłem używane oryginalne kompletne półośki wymieniłem. Drgania dalej są. przy wymianie tarcz i klocków oglądaliśmy piasty są ok, poza tym czemu miały by być krzywe, jeżdząc na prawde uważam i auto nie miało żadnej przygody. Mam jeszcze jedno podejrzenie,przednie lewe koło- łożysko??? mianowicie wydaje mi się że jakby huczało, chwilami coś tarło i przy skręconych kołach podczas jazdy jak koło zostanie odciążone to drgania są większe.Może to tylko moje odczucia? Ale czy łożysko dawało by takie drgania???Jak sprawdzić stan łożyska? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez lopes1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A sprawdzałeś przy innych kołach? Może to one są winne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 lopes1987 rozwiazales problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzu12 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Kolego a kupilaes sprawne sprawdzone poloski od kogoś czy kupiles pierwsze lepsze na allegro i kupiles wadliwe. Ja miałem takie same objawy, znalazlem w okolicy anglika na części pojechałem przewiozlem się autem widziałem że nie ma żadnych wibracji koleś wymontowal mi poloski kupiłem zamontowane do mojej audiczki i problem znikl auto jak nowka ? A podzas tych wibracji przy przyspieszaniu jak wyrownasz gaz to Ci ustępują wibracje? (OcYwiscie jak masz 2 3 4 5 bieg i gaz w spod przyspieszanie przy pełnym obciazwniu) Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Murdzu12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się