jawor369 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam. Się przedstawię. Jestem sobie człek. Nabyłem audi. No, to jak już mamy za sobą tę procedurę to mam kilka pytań. Otóż, planuję rozbudowę swojego 1.8T, ale powoli. Chciałbym wyrzucić katalizator, wiadomo, turbo ma opory, nie potrzebny mi on, a i turbo będzie oddychać. Chciałbym dodatkowo wsadzić stożek, tu pojawia się pytanie, warto, czy nie ? Ponoć te silniki są strasznie delikatne i sa różne zdania. Głownie chodzi o dźwięk + odetkanie silnika. Następna sprawa, chciałbym na wstęp zrobić wirusa na jakieś 180 hp + -. chcę sprawdzić jak silnik będzie wytrzymywał przypływ mocy. Planujemy zrobić stage 2, więc kondycję trzeba ogarnąć. Pytanie, jest ktoś z okolic Leszna + - 100 km, kto zrobi mapkę za NORMALNE, pieniądze? Nie mam zamiaru płacić 2 x 1500 zł, po wsadzeniu fmica, wtrysków i k03s. Czekam na pomoc. Pozdrawiam
Cpt.Ryan Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Silnik AMB w B5? Czy ANB?Co do DP to polecam, moje A4 zaczęło się zbierac lepiej od dołu.Co do stożka, wsadziłem do innego wolnossącego silnika, jedyna zmiana to dzwięk, wiadomo bardziej rasowy, słychać że nie seryjny. W doładowanych dodaje kilka KM. Nie bez powodu sportowe wozy mają stożki.Nie rozumiem o co chodzi z delikatością? Jeżeli o rodzaj dzwięku, to nie brzmi jak obojętniak Zacznij najpierw od sprawdzenia serii na hamowni, będziesz wiedział czy serducho zdrowe, czy trzeba kurować.Tuner nie podpowiem, wiem że gregor10 jest w Jaśle. Lepiej program zrobic na końcu, ale wiadomo, lepiej nie jezdzic długo autem po modyfikacjach ale bez softu szczegolnie jesli chodzi o szuszarke.
jawor369 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 Znalazłem ori kod naklejke w komorze silnika, oen audi z amb. Sprawdzę jeszcze dzisiaj. Delikatność - ponoć bardzo czuły na zanieczyszczenia powietrza. Co do DP, bardzo mocno zmienia się komfort jazdy? Bo nie ukrywam, zależy mi na ciszy w samochodzie. Oczywiście, seria była by sprawdzana na HM, przed wrzuceniem tego 180. Co do robienia mapy pod koniec, to ma sens, ale jednak wiedząc że auto ma potencjał nie mogę jeździć serią ..
hunter91 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) jezeli zalezy ci na ciszy to nie wrzucaj stozka ,turbo benzyna brzmi calkiem inaczej niz wolnossak. Po 2 stożek to przedewszystkik porządna osłona termiczna,przydał by sie do tego jakiś nadmuch powietrza jak np w ori jest zrobione..Po 3 dp warto było by owinąć jak bedzie stożek. Po wymianie z kata na dp nie zauważyłem różnicy akustycznej,ew troche bardziej basowy dzwiek. Zmiany są tylko pozytywne.Jeżeli cię stać to sportowy kat możesz założyć. 180 km to silnik przyjmie bez zająkniecia ale po drodze w tak starym aucie to na pewno musisz wymienic sporo rezczy,tym bardziej jeżeli chcesz stage 2 robic jak rozumiem tj.fmic,wtryski,turbo,wydech itp Przepływomierz pewnie do zmiany już sie nadaje,sprzegło kiedyś sie podda,swiece wypadało by zmienic,zawór dv z pewnościa a turbina na 180 km da rade pewnie ale jak długo. a i to jest na pewno ANB a nie AMB AMB to amerykaniec z modeli b6 Edytowane 19 Lipca 2016 przez hunter91
jawor369 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 Aż sorawde te oznaczenie wiadomo, takue rzeczy się porobi, to podstawy. Sprzęgło będzie spiek. Co do dźwięku, wiem że będzie inaczejiinaczej to by raczej nie przeszkadzalo, kwestia tego iż nie chce się wydzierać w aucie. A są jakieś różnice między stożkiem a grzybkiem? Boże, wybaczcie orte. W pracy na telefonie jestem.
Cpt.Ryan Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 No chyba że masz swapa na AMB, zrob fote gratów spod maski i wrzuc to rozpoznamy.Samochod jest głosniejszy głównie przede wszystkim przez przelotowy wydech. Ja najpierw zarzuciłem przelot, a potem wsadziłem DP, i różnicy w głośności żadnej nie odczułem, z to w kopycie tak
jawor369 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 A co na to spalanie? Po DP? Pomijam problem kiedyś byłby 2 sondy. Problem 2 sond koło kata * A nie, jednak to ANB sprzedam kata.
hunter91 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 po wsadzeniu dp i tak trzeba usunac sonde diagnostyczna bo bedzie check swiecil.
jawor369 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 No właśnie tu pojawia się problem. Mam 2 sondy i lpg. Jak to zgrać żeby nie było check engine?
Łukasz13 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Przy robieniu softu usuwa sie sonde za katem i nie ma checka.
Docki95 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Ja mam ANB i DP i nie wywaliło mi jak narazie checku! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się