Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Panowie mam mały problem. Niedawno zakładałem w swoim B6 kierownice multi i w tym celu wymieniałem również czujnik skrętu i "podkowę". Wszystko zakodowałem i przez pewien okres (ok. 2 m-ce) wszystko było ok. Niestety od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka esp, która czasem gaśnie (częściej gaśnie niż się pali). Bywają nawet takie sytuacje, że jadę w trasę i na początku podróży jest ok, po czym w trakcie jazdy zapala się kontrolka esp, która po pewnym czasie sama gaśnie (gaśnie i zapala się podczas jazdy - bez wyłączanie silnika/zapłonu). Po podłączeniu vcds'a wyskakują takie błędy: w internetach czytałem, że ludzie którzy mają dokładnie takie same błędy, czyszczą styki i niby wszystko jest OK. Teraz moje pytanie, czy nie zaszkodzę sobie spryskując wszystkie styki przy czujniku skrętu jak i gniazda w "podkowie" jakimś "kontakt sprayem". Czy zalanie tego takim typem specyfiku może przynieść więcej szkód niż korzyści? Edytowane 20 Lipca 2016 przez Lukasz_mk2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się