pejsyk Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam wszystkich Audi A4Quattro Mam następujący problem z tyłem, kiedy wpadam w dziurę to czuje jakby tył uciekał,a dokładnie jakby jedno koło szarpneło, byłem na stacji diagnostycznej sprawdziłem zawieszenie, amory okazalo sie ze amory przod jak i tyl sa ok, zawieszenie takze. Słyszałem, że sprawdzenie amort. na takich stacjach jest mało wiarygodne tu pytanie do was jakie macie doswiadczenia z tym tematem. Dodam ze problem zaczal sie od momentu wymiany łożysk w tylnich kołach,czyli demontaz calej zwrotnicy, proszę o pomoc. pozdrawiam wszystkich
andrzej_1970 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Amorki do wymiany bo mam to samo na badaniach diagnostycznych wykazało że wszystko ok a jak wskoczę w dziurę lub na wybojach to tył zarzuca ale trochę za zimno na wymianę i auto potrzebne jeździć do pracy.
taktuś Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jednak zacząłbym od podlewarowania tyłu auta i sprawdzenia luzu na łożyskach, tym bardziej że były wymieniane, pojeździłeś trochę, łożyska się "dopasowały" i luz mógł się zwiększyć. potem dokładne przyjrzenie się tylnym amortyzatorom, odbijaki,łożyska, mocowanie, dla pewności jeszcze raz jedź na "bujanki".
pejsyk Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam, Podejrzewam amortyzatory lub łączniki stabilizatora, to drugie jutro wymieniam wiec zostaną mi amorki które tak jak radzicie sprawdzę jeszcze raz, Dziekuje za inf i czekam na inne sugestie
pejsyk Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam, czy mogłby ktos z quattro wysłać zdjęcie połączenia zwrotnicy z górnym wahaczem, a dokładnie chodzi mi o ułożenie podkładki soczewkowej, bo obróciłem o 180stopni i problem zniknal, tylko pytanie czy to tak powinno być, prosiłbym o foto Z gory dzieki
nike21 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 moim zdaniem moga to tez byc tuleje metalowo-gumowe... a na SKP nie sprawdza sie stanu technicznego amortyzatorow tylko przyczepnosc kola do nawierzchni na co ma wplyw amortyzator jak i inne elementy ukladu zawieszenia... sprawdz cisnienie w kolach i wjedz na SKP jeszcze raz na test amorkow ale na tylna kanape wrzuc 2 pasazerow tej samej wagi... dociazajac os sprawisz ze nie bedzie Ci auto podskakiwalo i tez bedzie wiarygodniejszy wynik... jak pokaze ponizej 40% to wymiana amorkow i przydalo by sie tez wjechac na szarpaki sprawdzic stan wszystkich tuleii
pejsyk Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam, zawieszenie było sprawdzane na szarpaku przód i tył, nie ma do czego sie przyczepić, żadnych stuków nie ma. Sytuacja jak pisałem obrót podkładki soczewkowej o 180 stopni i chyba problem zniknął, nie mniej jednak prosilbym o foty tych połączeń jak pisałem poniżej pozdrawiam
myklas81 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 przeciez to wszystko było spowodowane zła geometria koło,trzeba ustawic zbieżnosc przodu i tyłu i po problemie
pejsyk Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 geometria koła była robiona i sprawdzana w 2 nizaleznym zakladzie i jest ok,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się