Wojtek Gołdyn Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Witam. Mam problem od jakiegoś czasu to znaczy od zakupu samochodu z odpalaniem samochód. Strasznie ciężko pali jak na załączonym obrazku
Arkom Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Jakieś błędy w sterowniku silnika? Sprawdzałeś czy jest iskra, czy dochodzi paliwo ?
Wojtek Gołdyn Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 paliwo dochodzi isra jest na komputerze wyświetla sie tylko czujnik halla który wczoraj został wymieniony
Arkom Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Źle ustawiony zapłon, przestawiony rozrząd?
Wojtek Gołdyn Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Zapłon ustawiałem już nie pomogło
lukasz2107 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 A czemu wymieniałeś czujnik?przed wymiana było normalnie?
Wojtek Gołdyn Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Wymieniłem czujnik bo myslalem ze to od niego nie odpala ale nie pomogło
Arkom Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Jak ustawiałeś zapłon I czy sprawdzałeś czy rozrząd nie jest przestawiony? A jak już odpali to normalnie jezdzi? Edytowane 27 Lipca 2016 przez Arkom
Marcin1988 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 mi tak odpalał jak wskazówka od paliwa spadła niżej niż 1/4 zbiornika
Wojtek Gołdyn Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 na ciepłym też ciężko pali. Jak odpali normalnie jeździ trochę słaby ale to podobno norma dodam ze bierze płyn i olej A czy on moze tak odpalac przez czujnik wałka rozrządu?
lukasz2107 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 A jakie masz obroty po zapaleniu auta??zimnego
Wojtek Gołdyn Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 Ponizej 1 tys miedzy 800 a 900
lukasz2107 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 To czujnik temperatury do wymiany na zimnym powinno być 1100 obrotów.Niemasz automatycznego ssania za które odpowiedzialny jest ten czujnik
Wojtek Gołdyn Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Opublikowano 29 Lipca 2016 Ttu cie kolego zaskocze w tym samochodzie juz bylo 7 czujnikow roznych teraz jest orginal i tez wymiana jego nie pomogla:-)
lukasz2107 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) no ale na zimnym silniku obroty powinny być ponad 1000 obrotów chyba że masz coś w zapłonie grzebane lub intalcja od tego czujnika.Cieko pali bo nie dostaje wiekszej dawki paliwa na zimnym Edytowane 29 Lipca 2016 przez lukasz2107
Wojtek Gołdyn Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Opublikowano 31 Lipca 2016 Odpiołem ten czujnik i rzeczywiscie obroty sie podniosly ale odpalanie nie poprawilo sie A przy odpietym czujniku walka rozrzadu samochod powinien odpalic?
lukasz2107 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 odpiełeś czyjnik temperatury? i próbowałeś zapalić auto?
Arkom Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nic w tym złego. Co do czujnika położenia wału - tak auto odpali ale będzie wywalało błąd i może kulawo chodzić. Wypnij ten czujnik i spr czy wgl działa. Do czujnika dochodzą 3 przewody plus, minus i impulsy. Najprawdopodobniej środkowy przewód będzie sygnałowym. Podłącz diodę - plus diody do przewodu sygnałowego a minus do minusowego (chyba mnie pamięć nie myli) i obracaj silnikiem lub odpal go (tylko czujnik musi być zamontowany na aucie - wepnij się w instalację) dioda powinna mrugać. Co do tego, ze bierze olej i płyn - dużo tego bierze? I wgl wypadałoby kompresję zmierzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się