djsinger997 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Witam serdecznie, moja audi nie była odpalana przez 4 dni i po tym czasie wczoraj wieczorem pojawił się problem - samochód się dławi przy niskich obrotach (tj. najczęsciej przy ruszaniu) Mam gaz Stefanelli. Przejechane na nim już 60 tys. bez awarii ale samo dławienie występuje i na LPG i na benzynie. Domyślam się, że może być wiele przyczyn ale co powinienem sprawdzić najpierw? Co jest najbardziej prawdopodobne? Za jakiś czas wybieram się w długą podróż i chciałbym szybko usunąć usterkę. Z góry dziękuję za odpowiedź
neoxpl Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Najpierw reset ECU po przez odłączenie akumulatora. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
djsinger997 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Najpierw reset ECU po przez odłączenie akumulatora. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Ok, zaraz to zrobię, ale powiem Ci, jakoś w sobotę/niedzielę tydzień temu padł mi akumulator bo światła zostawiłem. Odpaliłem kablami od innego samochodu i wszystko było git. Niestety nie pomogło, nadal "dławi się" na niskich obrotach przy dodawaniu gazu :/
lukasz51237 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Sprawdź przewody WN, czy nie ma przeskoku iskry.
djsinger997 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Sprawdź przewody WN, czy nie ma przeskoku iskry. Właśnie taki mam zamiar wieczorem sprawdzić jak będzie ciemniej
lukasz2107 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 ale powiem Ci, jakoś w sobotę/niedzielę tydzień temu padł mi akumulator bo światła zostawiłem.Tu masz przyczyne.Aku rozładowany wywala mase błedów.Kleme odpiąć trzeba na dłuższy czas by zresetować około 30 min.Jeżeli nie pomożę to tylko pod vag skasować błedy
djsinger997 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 ale powiem Ci, jakoś w sobotę/niedzielę tydzień temu padł mi akumulator bo światła zostawiłem.Tu masz przyczyne.Aku rozładowany wywala mase błedów.Kleme odpiąć trzeba na dłuższy czas by zresetować około 30 min.Jeżeli nie pomożę to tylko pod vag skasować błedy Nie widziałem nawet Twojej wiadomości i jakoś godz temu podpiąłem pod VAGA. Poniżej wklejam to co mi wyskoczyło. Skasowałem błędy i przejechałem kawałek i sam nie wiem czy jest już okej czy nie. Zobaczę na dłuższej trasie jutro A co do świec to wszystkie ładnie wyglądają i w garażu, w ciemności nic nie było widać żeby coś przebijało. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 25 July 2016, 18:47:25:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBL Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 7 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL Controller: 8D0 820 04 ö Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 06319 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00162 Shop #: WSC 02819 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: None Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S4335156 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent End --------------------------------------------------------------------------------------------------
lukasz2107 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 To błedy po rozładowanym aku a temu bo czujniki i inne duperele miały za małe napiecie.Teraz przejedź sie i znów podepnij pod kompa.Oczywista jak masz w pełni sprawny i naładowany aku
djsinger997 Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) To błedy po rozładowanym aku a temu bo czujniki i inne duperele miały za małe napiecie.Teraz przejedź sie i znów podepnij pod kompa.Oczywista jak masz w pełni sprawny i naładowany aku Przejechałem się dość duży kawałek i w dalszym ciągu jest problem, zwłaszcza podczas ruszania. Zauważyłem również, że falujące obroty (mam takie odkąd kupiłem auto-były jakoś w granicach 700-900) zwiększyły swój zasięg i oscylują wokół 400-800 na jałowym biegu przy wyższych prędkościach. Bardzo buja się wskazówka obrotów. Pod kompa podepnę za niedługo. Ponownie odczytałem błędy. Zostały dwa. Przed samym odczytem przeczyściłem przepustnicę jakimś specyfikiem w sprayu i ją adaptowałem poprzez VCDS. Pierwszy raz to robiłem wg instrukcji na tym forum i się udało. ADPT OK. Mimo wszystko czuć podczas naciskania pedału takie delikatne "kaszlnięcia" od 1500 w górę już idzie dobrze. Poniżej błędy: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Tuesday, 26 July 2016, 16:22:02:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Edytowane 26 Lipca 2016 przez djsinger997
lukasz2107 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Wychodzi że to czujnik temperatury który jest tez odpowiedzialny na sterowanie silnikiem.Engine Coolant Temp. Sensor.A wiekszość pisała żę nie wywala błedów Zreszta u mnie jak siadł to też nie wywalił błedu.A u ciebie jest
djsinger997 Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 Wychodzi że to czujnik temperatury który jest tez odpowiedzialny na sterowanie silnikiem.Engine Coolant Temp. Sensor.A wiekszość pisała żę nie wywala błedów Zreszta u mnie jak siadł to też nie wywalił błedu.A u ciebie jest Byłem dziś w sklepie i są dwa takie czujniki na stanie. Tylko, że jeden zielony a drugi niebieski. Czy to czymś się różni? Czy kolor ma znaczenie?
lukasz2107 Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Ja mam adp i mam zielony czujnik na 4 piny.
djsinger997 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Ja mam adp i mam zielony czujnik na 4 piny. Ok taki kupie. Ja mam adp i mam zielony czujnik na 4 piny. Ok taki kupie. Witam. Objawy nie ustały. Jest za to coraz dziwniej bo silnik w sumie już się nie dławi tylko po prostu nie ma mocy do 1,500 obrotów. Od tego momentu dostaje "kopa" i jedzie normalnie...nie wiem co robic? Czyzby pompa paliwa? Podłączyłem pod kompa. Oto co wyszło: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Friday, 12 August 2016, 19:47:22:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się