krismaster2 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem. Od jakiegoś czasu silnik potrafi zamulić podczas dodawania gazu ze stałej prędkości. Załóżmy, że poruszam się ze stałą prędkością np. 120km/h przez dłuższy czas i nagle chce dynamicznie przyśpieszyć... gaz w podłogę i co? nic.. samochód wręcz zwalnia (wrażenie takie jakby wyłączyła się turbina). Całkowite puszczenie gazu i ponowne wciśnięcie usuwa problem (tak jakby turbina wróciła znów do akcji). Komputer nie pokazuje żadnych błędów, ani checków. Podejrzewam zawór N-75.. Czy ktoś miał podobny problem? Co to może być? 1
arek_cccp Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Jak najbardziej może to być wina tego zaworu lub dvki. A jak samochód się zachowuje podczas dynamicznej jazdy ? Jakieś szarpnięcia dziwne odgłosy przy bucie pod czerwone pole się zdarzają? Czy problem tylko dotyczy tego co opisałeś jazdy ze stałą prędkością i wciśnięciu gazu w podłogę brak reakcji? Może też przepustnica się zacina brak reakcji na gaz i spada z obrotów jak i prędkość po ponownym wciśnięciu reaguje dopiero. Też bym to sprawdził.
krismaster2 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Opublikowano 28 Lipca 2016 Auto podczas dynamicznej jazdy zachowuje się wzorowo - bez szarpnięć czy innych niepokojących objawów. Problem występuje tylko w przypadku wymienionym powyżej. Przepustnicę wykluczyłem na wstępie, ponieważ nie powinien zwalniać przy dodaniu gazu (mógłby ewentualnie w ogóle nie zareagować). W takim razie w piątek zabieram się za przeczyszczenie zaworku, sprawdzę go też pod jakimś ciśnieniem czy gładko się otwiera. Muszę ściągać część pasa przedniego żeby się do niego wygodnie dobrać czy jest jakiś patent na to?
jarek920 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Zawór przy turbo profilaktycznie bym zrobił
darek181289 Opublikowano 29 Lipca 2016 Opublikowano 29 Lipca 2016 Muszę ściągać część pasa przedniego żeby się do niego wygodnie dobrać czy jest jakiś patent na to? od dołu będziesz miał dostęp
krismaster2 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zawór wymieniony. Wszystko działa
darek181289 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zawór wymieniony. Wszystko działa były na nim jakieś widoczne uszkodzenia? np uszkodzona membrana?
Yuri22 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zawór wymieniony. Wszystko działa były na nim jakieś widoczne uszkodzenia? np uszkodzona membrana? A to tam się jeszcze może zepsuć coś innego? U mnie membrana wyglądała jakby ją pies pogryzł.
krismaster2 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Problem jednak nie do końca rozwiązany - lag powrócił. Idąc za radą zajrzałem także do DV-ki (po bardzo nierównej walce udało mi się go wymontować) i membrana ostro podarta. Dziś zakładam nową z plastikowym kołnierzem - powinno pomóc.
arek_cccp Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Jak dvka była rozwalona to nic dziwnego bo przepuszczala. Pojezdzij trochu z nowa i daj znac czy pomoglo .
krismaster2 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Kolosalna różnica po wymianie DV - auto nigdy tak płynnie nie przyśpieszało , parę kucyków wróciło do stajni. Objawów laga też brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się