Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem 1.8T AVJ logi do analizy


Łysyrally

Rekomendowane odpowiedzi

A jaka wartosc maja konkretnie ustawic? I czy poza tym wszystko ok?

16 sierpnia jade na strojenie, ale rozumiem ze to nic nie zmienia bo sztanga ma byc ustawiona jak seria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A jaka wartosc maja konkretnie ustawic? I czy poza tym wszystko ok?

W serii powinno być 0,3 bar.


16 sierpnia jade na strojenie, ale rozumiem ze to nic nie zmienia bo sztanga ma byc ustawiona jak seria?

O to zapytaj już swojego tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za konkretne info! :-) A pozostale wartosci ok? Tzn przeplyw masowy powietrza, czasy wtryskow itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, znów mam problem ze swoim samochodem. Po przejechaniu 1500km na benzynie nie było żadnych błędów. Potem założyłem LPG i na nim mam przejechane około 2tyś. Wczoraj pokonałem długą trasę z różnymi prędkościami i było wszystko ok, chociaż czasem jadąc spokojnie i mocno przyspieszając pojawiało się pojedyncze szarpnięcie. Podłączyłem dziś vaga i zapisane są 3 błędy. Od spalania stukowego i wypadania zapłonów. Zresztą zobaczcie screena. :
http://www.fotosik.pl/zdjecie/5b7dd700e6c920a3

Dodam, że od razu po kupnie wymieniałem świece na NGK PFR6Q (jeśli dobrze pamiętam numer) .

Co może być przyczyną ? Co trzeba posprawdzać ?
Cewki ?
Moduł ?
Kompresje ?
Jakieś czujniki?

P.S Jestem akurat na wczasach i nie wiem czy mogę w takim stanie użytkować samochód,


Ktoś pomoże? Edytowane przez sous1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdziłbym cewki - miałem to samo jak jedna już się 'kończyła'. Na LPG są bardziej wyczulone bo to paliwo potrzebuje mocniejszej iskry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pojezdzilem troche delikatniej i zadnego bledu na vagu nie ma. Moze to cos wina lpg.

......

Od przełożenia cewek i skasowania błędów, przejechałem około 1000km. Jest tylko jeden błąd na vag-u.
16712 - Knock Sensor 1 (G61) : Signal too High

P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Co mogę teraz posprawdzać, aby znaleźć przyczynę błędu ?
Ktoś pomoże ?


??

Edytowane przez sous1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknij w opis http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16712.html

a swoją drogą to tylko na lpg ten błąd wywala ? :whistling:

lpg zakładałeś tam gdzie myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia czy tylko na LPG, wiem tyle, że przed montażem LPG zrobiłem tylko 1500km na benzynie i żadnego błędu nie było. Wczoraj robiłem logi kanału 020 na LPG, i niezależnie od obrotów, obciążenia stylu jazdy itp itd, ciągle były same " 0 " na wszystkich 4 cylindrach, więc skąd pojawia się ten sporadyczny błąd to nie mam pojęcia. Po zamienieniu cewek miejscami błąd missfire też już nie powrócił. Tylko dodam, że wyskoczył on po zrobieniu trasy 700km po autostradach, może dopiero po ostrym rozgrzaniu pojawia się problem.

Nie podoba mi się tylko jedna rzecz, mianowicie 4 wtryski barracuda zostały zamontowane na listwie, a listwa jest przymocowana na kolektorze dolotowym przy ścianie grodziowej, co powoduje różne długości wężyków LPG między dyszą w kolektorze ssącym a wtryskiwaczem LPG. Analogicznie wężyk na 1 cyliner jest 2 razy dłuższy niż wężyk na 4 cylinder. Może to właśnie w tym leży problem.

Waszym zdaniem, długość wężyków ma znaczenie czy też nie ?

17/09/2016

Dzisiaj wykonałem parę logów :

115 / 118
http://vaglog.pl/log_278562.html

003 / 020
http://vaglog.pl/log_278563.html

002 / 033 / 032 - benzyna

http://vaglog.pl/log_278564.html

002 / 033 / 032 - LPG

http://vaglog.pl/log_278565.html

033 - LPG na postoju (od razu po jeździe)

http://vaglog.pl/log_278566.html

020 - a tutaj jechałem dość długo z logiem na LPG, tylko zapomniałem dodać kanału z obrotami ........

http://vaglog.pl/log_278567.html

Prosiłbym kogoś kto zna się na interpretacji powyższych logów, aby je ocenił i napisał ewentualne spostrzeżenia.

Z góry dziękuje.

Edytowane przez sous1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do logów to jest ok, po za problemem ze słabo wstajacym turbo, przepływka ok, reszta też ok, lpg ustawione w miare dobrze więc tu nie ma problemu. Trzeba sprawdzić dlaczego turbina tak wolno wstaje, może być poluzowana klapka w turbinie, lub popękane jest żeliwo koło klapki, dobrze by było zdjąć kata i tam zajrzeć, na początek możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75, może to coś pokaże.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dzięki za odpowiedź.

2. A czy przypadkiem czasy wtrysku nie są zbyt duże ?

3. Dziś zrobię loga z odpiętą wtyczką od n75

4. Wczoraj gdy robiłem te wszystkie logi było dobrze, ale wieczorkiem jechałem trochę mocniej przyspieszyłem i wyskoczył "check" i mrugał przez 10 sekund,
dziś podłączyłem kompa i odczytałem błędy, i są znów takie same tzn wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, a zmieniałem miejscami cewki wcześniej więc błąd się nie przeniósł.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/edb345488d241645

Czy ktoś się już spotkał z taką sytuacją ? Co może być przyczyną moduł zapłonu czy może już coś z głowicą ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT : 11.11.2016r.

Sprawa z LPG i wypadaniem zapłonów została rozwiązana.
Została kwestia turbo bo mało pompuje i późno wstaje.

Dziś zrobiłem logi :

normalnie - 002/032/115
http://vaglog.pl/log-002_032_115_Om02iY5.html

z odpiętą wtyczką od N75 - 002/032/115
http://vaglog.pl/log-002_032_115_bvPozgB.html

Prosiłbym, aby ktoś na te logi zerknął.


Ktoś coś ?? Edytowane przez sous1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij kata i zobacz w jakim stanie muszla turbo i sama klapka czy nie luźna, ewentulanie jak nie chcesz zdejmowac to można podkręcić troche sztange i powinno być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się tam dostać, żeby podkręcić sztangę ? Bo z tego co patrzyłem to ani z jednej ani z drugiej strony nie ma dojścia. Jedynie udało mi się palcem po dotykać tego ramienia od kapki to jest luźne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...