vieviur Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 witam, czy jak mam zrypana pompe od wspomagania kierownicy to vag mi to pokaze? ostatnio troche zaczelo mi cos buczec przy skrecaniu, szczegolnie przy ruszaniu albo na postoju, takze musze jeszcze posprawdzac z tego co wlasnie czytam plyn, a po drugie jezeli to nie pomoze to pewnie bedzie oznaczalo ze pompa sie konczy.
adadur Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Jeśli odgłosy faktycznie dochodzą z pompy przy kołach na w prost lub delikatnie skręconych to wymagana jest pilna interwencja - sprawdzenie stanu oleju ewentualnie podjechać do mechanika. Sprawdz też czy nie masz wycieku w okolicach pompy. Jeżeli owe dźwięki dochodzą przy maksymalnie skręconych kołach to wynika to z zjawiaska kawitacji w pompie jak i zużycia eklsploatacyjnego.
vieviur Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 hmm, no wlasnie obawiam sie ze zaczyna lekko wyc juz od samego poczatku jak zaczynam skrecac kolami, czyli jak wyprostuje kierownice to przestaje, ale jak zaczynam skrecac np. na postoju to zaczyna sie ten dzwiek.
adadur Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Na początek sprawdz poziom oleju może jest zbyt mało - pisałeś że to zrobisz ale nic nie mówisz jak z tym? Po drugie szczelność pompy lub przewodu ssącego - ewentualna wymiana uszczelnień, sprawdzenie przewodu. Może nie koniecznie będzie zapaćkana olejem ale łapie powietrze które może powodować takie hałasy.
vieviur Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Opublikowano 22 Lutego 2007 Nic nie jest napisane jak z tym olejem bo w tym tygodniu akurat jestem za granica i nie mam przy sobie fury. jak tylko wroce do siebie (za 2 dni) to sie za to zabiore i posprawdzam co jest grane. w kazdym razie wielkie dzieki za wskazowki i wrzuce jakis kolejny comment co udalo mi sie z tym zdzialac. [ Dodano: 24-02-2007, 14:13 ] no i juz wszystko jasne, okazalo sie ze oleju prawie nie ma i zaczelo wyc juz dosyc glosno, ale szybko dolalem i juz jest cichutko i milo widze ze jedna rurka odchodzaca od tego zbiorniczka z tym olejem jest zapackana, mozliwe ze ten zacisk cos za slabo trzyma, dokrecilem na razie zacisk i zobacze.
pre_pl Opublikowano 1 Marca 2007 Opublikowano 1 Marca 2007 W B6 można sprawdzić parę rzeczy, trzeba wejść do [03 - ABS Brakes], a potem wybrać [08 - Measured blocks] i odpowiedni kanał. Niestety nie pamiętam w tej chwili, który... Chyba 08, wejdź po kolei, łatwo rozpoznasz, że to właściwy - będzie pokazywało między innymi kąt skrętu kierownicy, ciśnienie pompy i jeszcze dwie inne rzeczy (też już nie pamiętam co)
adadur Opublikowano 2 Marca 2007 Opublikowano 2 Marca 2007 W B6 [...] będzie pokazywało między innymi kąt skrętu kierownicy, ciśnienie pompy i jeszcze dwie inne rzeczy (też już nie pamiętam co) Z tym kątem skrętu to super sprawa do ustawiania zbieżności.
pinio4 Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 a gdzie jest ten zbiorniczek z plynem zeby sprawdzic ? i jezeli plyn bedzie do wymiany to jak go spuscic zeby wymienic na nowy
pre_pl Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 a gdzie jest ten zbiorniczek z plynem zeby sprawdzic ? i jezeli plyn bedzie do wymiany to jak go spuscic zeby wymienic na nowy Możesz znaleźć informajcę o tym już na forum, wiele razy dyskutowaliśmy o tym. Poza tym to dział "Diagnostyka VAG" Jak staniesz przodem do silnika, to po prawej stronie - ten z zieloną nakrętką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się