david. 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Co wplywa na pochylenie kola z przodu bo mam wynik ujemny i nikt nie wie co z tym zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Ja po zamontowaniu spręzyn obniżających też mam koła pochylone na minusie jakiś -1,30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 masz na minusie dwa czy jedno koło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Zabawa z regulacją sanek oraz w niewielkim stopniu można przesuwać górne mocowanie amortyzatora. Tylko gdzie znajdziesz mechanika, który będzie miał cierpliwość i jednocześnie sprzęt do pomiaru zbieżności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 a co tu pomoże górne mocowanie amorka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 na minusie mam oba kola -1,33 i -1,33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 To masz tak samo jak ja jedno -1,30 drugie -1,29 ale raczej nic z tym nie będę robić chyba ,że opony zacznie zbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 ja musze cos z tym zrobic bo musze eibach pro kit dopisac do dowodu rejestracyjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 przy obniżeniu przodu tak sie dzieje i nic z tym nie zrobisz no nie licząc takiego rozwiązania https://store.034motorsport.com/034motorsport-density-line-adjustable-upper-control-arm-kit-b5-b6-b7-c5-audi-a4-s4-rs4-a6-s6-rs6.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 ok, ale przed obnizeniem juz bylo -1,05 i -1,06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 1 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Pewnie sprężyny już same się obniżyły po latach haha też tak miałem założyłem nocki i geometria wróciła Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) a co tu pomoże górne mocowanie amorka ? Jak rozkalibrowane otwory to mozna górę mocowania przesuwać i tym samym wpływać na kąt pochylenia... Zły kąt często wynika ze zużytych wahaczy, w których tuleje już nie trzymają tak jak powinny. Przy glebie niestety koła idą w negatyw, taka konstrukcja tego zawieszenia. Edytowane 30 Lipca 2016 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 kąty to tylko sankami ustawiasz i tyle a amorem nic nie zdziałasz to wielowahacz a nie mcperson a druga sprawa to gdzie chcesz to przesuwać na trzech otworach w kielichu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się