dziobu Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Czym masz zrobine podswietlenie dekorow?? już go nie mam bo za dużo roboty z tym było. W b6 od razu wszystko pasuje, w a4 b5 musisz przerabiać niektóre dekory, a ogólnie to podświetlenie było robione paskiem czerwonych ledów bez powłoki silikonowej. Były gęściej osadzone ledy na taśmie, ale ile dokładnie nie pamiętam. Jak chcesz to mogę Ci powiedzieć co musisz zrobić żeby fajny efekt był, tylko pracy jest mnóstwo. Ostatnio robiłem porządki i chyba znalazłem kluczyk od haka Mogę wpaść po niego przed świętami
Seikokilla Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Zapraszam, walają mi się jeszcze zapasowe dywaniki, o których zapomniałem to też oddam
Jachyr Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Pracy sie nie boje wiec jak masz chwile to podeslij info. pozdrawiam
dziobu Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Pracy sie nie boje wiec jak masz chwile to podeslij info. pozdrawiam Na priv wszystko dokładnie Ci opisałem @Edit: Ostatnio przynajmniej z dwa razy w tygodniu coś robię przy audiku: To tak, dziś wleciały nowe klocki FERODO FDB 1323 bo stare się rozleciały przy mocniejszym hamowaniu, na szczęścia tarcza prosta żadnych rowków, jak to mówią głupi ma szczęście . Na następną wymianę raczej wpadną większe tarcze i zaciski myślę na produktami firmy zimmeraman i ferodo pewnie tarcze zimmer a klocki ferodo, w przyszłości się określę. Poza tym szukałem jeszcze winnego szarpania na gazie na zimnym silniku, na pewno nie są to mapki, na początku myślałem, że może wtryski na zimnym leją, ale z ksiązeczki od gazu wynika że mają 40 tys przebiegu także odrzuciłem tą myśl. Myślałem, że wtryski hana są bardziej trwałe. Wyskoczył mi błąd o za dużej rezystancji sondy, S1 B1 czyli sonda przed katem od strony pasażera, wykręciłem ją i grzałka w porządku była trochę miała za mocny biały osad, ale wszystko się zgadza bo płyn chłodniczy delikatnie gdzieś tam ubywa, pewnie kwestia gazu. Sprawdzałem tak samo przeływkę podaje dobre wartości, praca sonda, czujnik temp cieczy, jest lekka rozbieżność max 8 stopni między czujnikiem w grupie 17-instruments a 01-engine. Jeszcze wymieniłem cały układ zapłonowy oprócz cewki oryginalnej 17-letniej . Przewody i świecie bosha. Już chyba nie ma co więcej sprawdzać wtryski trzebać wyczyścić w myjce ultradzwiękowej chyba, że są uszkodzone mechaniczne to wtedy raczej tylko wymiana na nowe chyba, że da się jakoś te nierozbieralne wtryski zregenerować. Wpadł jeszcze nowy filtr powietrz, nowy filtr kabinowy, nowy olej 5w40 motul x-cess i szczerze mówiąc wiele innych rzeczy, których nie pamiętam. PS: spalanie takie bo odpięta była kostka od sondy lambda, normalnie mieszczę się w 18 Do zrobienia został mi tylko wyciek oleju spod korka wlewu oleju. Dziwne to jest bo odma jest na 100% drożna, zero przedmuchów na pierścieniach, najwyraźniej ciśnienie musi pchać olej przez najsłabszy punkt czyli korek wlewu oleju. Ktoś ma pomysł jak go uszczelnić nie wiem co kolwiek żeby temu zaradzić? Aktualnie olej ścieka z korka i zbiera się w gnieździe świecy, także trzeba to ogarnąć. Wymiana na nowy pomoże czy nie koniecznie? Edytowane 19 Listopada 2016 przez dziobu
Seikokilla Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Poza tym szukałem jeszcze winnego szarpania na gazie na zimnym silniku, na pewno nie są to mapki, na początku myślałem, że może wtryski na zimnym leją, ale z ksiązeczki od gazu wynika że mają 40 tys przebiegu także odrzuciłem tą myśl. Myślałem, że wtryski hana są bardziej trwałe. Czy trwałe, nie koniecznie ale podobno wydajniejsze. Zobacz w książce jeden wtrysk jeszcze w czasie gwarancji był wymieniany na nowy. To tak, dziś wleciały nowe klocki FERODO FDB 1323 bo stare się rozleciały przy mocniejszym hamowaniu, na szczęścia tarcza prosta żadnych rowków, jak to mówią głupi ma szczęście . No chyba było faktycznie mocniejsze hamowanie Jeszcze wymieniłem cały układ zapłonowy oprócz cewki oryginalnej 17-letniej . Przewody i świecie bosha. Już chyba nie ma co więcej sprawdzać wtryski trzebać wyczyścić w myjce ultradzwiękowej chyba, że są uszkodzone mechaniczne to wtedy raczej tylko wymiana na nowe chyba, że da się jakoś te nierozbieralne wtryski zregenerować. Wpadł jeszcze nowy filtr powietrz, nowy filtr kabinowy, nowy olej 5w40 motul x-cess i szczerze mówiąc wiele innych rzeczy, których nie pamiętam. Cewka jest ori ale nie 17 letnia jeśli przewody wymieniłeś to niepotrzebnie bo nowe były tak filtr kabinowy. Dziwne to jest bo odma jest na 100% drożna, ... Jest nowa wiec musi, ezektor był razem z nią wymieniony na nowy z ASO w zeszłym roku. Edytowane 19 Listopada 2016 przez Seikokilla
dziobu Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 co do przewodów to po prostu chciałem być pewien, że to nie przez układ zapłonowy szarpie na gazie na zimnym, gdzie nie powiem kosztów trochę to narobiło. Filtr kabinowy miałem zalany przez tą powódz w aucie i był zapchany pyłkami, także trzeba było go nawet koniecznie wymienić, a co do cewki patrzę Ori bremi to pewnie siedzi tu od początku . Teraz tylko ogarnąć ten wyciek spod korka wlewu oleju i lejące wtryski gazu i będzie super. Poza tym przypomniało mi się, że miałem przygodę z wtryskami od benzyny. Puszczały, ale na szczęście nie musiałem ich wyciągać bo okazało się, że była luźna opaska zaciskowa dostarczająca paliwo do stelaża wtrysków.
michu93 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 badasz rynek czy chcesz sprzedaż?
dziobu Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) badasz rynek czy chcesz sprzedaż? Nie rozumiem. Nie, nie chce sprzedać. W jaki sposób mam badać rynek? Autko robię pod siebie, ma mi służyć jak najdłużej. Edytowane 19 Listopada 2016 przez dziobu
michu93 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 wczora badasz rynek czy chcesz sprzedaż? Nie rozumiem. Nie, nie chce sprzedać. W jaki sposób mam badać rynek? Autko robię pod siebie, ma mi służyć jak najdłużej. wczoraj widziałem auto gdzieś wystawione... sorry, poprostu widziałem wczoraj to auto na ogłoszeniu ale teraz spojrzałem jeszcze a to ogłoszenie z maja chyba
dziobu Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 wczora badasz rynek czy chcesz sprzedaż? Nie rozumiem. Nie, nie chce sprzedać. W jaki sposób mam badać rynek? Autko robię pod siebie, ma mi służyć jak najdłużej. wczoraj widziałem auto gdzieś wystawione... sorry, poprostu widziałem wczoraj to auto na ogłoszeniu ale teraz spojrzałem jeszcze a to ogłoszenie z maja chyba No właśnie coś mi się nie zgadzało.
chudy30 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 https://www.olx.pl/oferta/audi-a4b5-airride-us-recaro-klimatronik-sprzedam-zamienie-CID5-IDik3jt.html#0ec3058309dalej do sprzedania jeśli wam o te ogłoszenie chodzi
jacca90 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Co do wycieku spod korka to sproboj nowa podkladke dac powinno pomoc
michu93 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 https://www.olx.pl/oferta/audi-a4b5-airride-us-recaro-klimatronik-sprzedam-zamienie-CID5-IDik3jt.html#0ec3058309dalej do sprzedania jeśli wam o te ogłoszenie chodzi No proszę Cię... Przecież to co wkleiłeś to ex mrogala. Całkiem inne auto. To ogłoszenie widziałem wczoraj: http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-b5-2-4-v6-avant-gwint-bi-xenon-skory-lpg-ID6yf6kw.html Nie zwróciłem uwagi, że archiwalne.
dziobu Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Co do wycieku spod korka to sproboj nowa podkladke dac powinno pomoc chodzi o tą uszczelkę tak? Spróbuje może jeszcze dognę ciutkę te blaszki i oby pomogło. Dzięki za odzew.
jacca90 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Co do wycieku spod korka to sproboj nowa podkladke dac powinno pomoc chodzi o tą uszczelkę tak? Spróbuje może jeszcze dognę ciutkę te blaszki i oby pomogło. Dzięki za odzew.Zle przeczytalem myslalem ze leci ci z korka miski [emoji14]
dziobu Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Mało mam fotek z prac bo nie miałem ostatnio czasu, wszystko co robiłem to na szybko... Nowy rozrząd wleciał, na częściach nie oszczędzałem. Zestaw INA, rolki, napinacz wszystko, pompa wody Hepu, termostat. Do tego jeszcze wielowahacz Lemforder wleciał, dostałem po kieszeniach. Poza tym planowałem zamontować osłonę silnika z ryflowanego aluminum, ale wleciał zamiennik za 100zł z allegro, szczerze mówiąc mogę polecić i dla zainteresowanych zapraszam na priv. Osłona jest co prawda lekko sztywna, ale bez przesady. Nie łamie się przy pierwszej lepszej okazji i miejscami ma grubość 4mm także jest masywna i nie poddaje się przy glebie (nie mogę wjechać do garażu pod lekkim wzniesieniem ) Do tego lampy oryginalne wleciały, moim zdaniem lepiej wyglądają. Edytowane 4 Lutego 2017 przez dziobu
lukaszwidz3 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Lampy na plus sam na ten sezon chce wyrezać gładki zderzak przód tył i teraz mnie w tym utrwaliłeś.
dziobu Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 2 godziny temu, lukaszwidz3 napisał: Lampy na plus sam na ten sezon chce wyrezać gładki zderzak przód tył i teraz mnie w tym utrwaliłeś. Rezaj bo warto.
dziobu Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Ostatnio wróciłem z Niemiec także miałem chwilkę czasu na pogrzebanie przy aucie, zaczęło się od tego, że olej w skrzyni zaczął się gotować w mieście 108 stopni. Najpierw padło na wymianę chłodnicy, nie chciałem się bawić w czyszczenie jej sprężonym powietrzem, kupiłem nową chłodnice nissens... nowa chłodnica na pokładzie Temperatura zbita, w trasie nie ma opcji żeby olej się przegrzał.. chociaż na upartego jakby się leciało przez cały czas 180-200km/h ... Główkując z tą temperaturą oleju wpadłem na pomysł obandażowania układu wydechowego idącego przy misce olejowej od skrzyni, temperatura wydechu przed katalizatorem ma pewnie jakieś 700 stopni po obu stronach od skrzyni biegów myślę, że na pewno ograniczenie tej temperatury chociaż trochę wpłynie na temperature oleju. Dziś wymieniałem całe przednie zawieszenie na częściach delphi, 8x wahacze, łączniki stabilizatora, końcówki drążków i drążki, które były jeszcze oryginalne. i nowy filtr paliwa Poza tym audik 18 września idzie do lakiernika, więcej nie zdradzę dopiero po W planach: - Hamulce przód 345mm z s4 b6/b7 - Przez cały czas rozglądam się za zderzakiem przednim z s4 w dobrej cenie - Nowa felga na sezon skłaniam się ku JR16 albo JR10 - Nowe opony na lato i na zime 215/40/R18(dostanę po kieszeni) - Radio 2din, ale ciężko znaleźć panel środkowy w kolorze mojego wnętrza Edytowane 7 Września 2017 przez dziobu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się