Piotr Gieszczyk Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam.przepraszam ze tak spamuje ale wczoraj logi dalem malo profesjonalnie.Prosze o ich analize. wymienilem prawie wszystko i dalej to samo. http://vaglog.pl/log_272927.html http://vaglog.pl/log_272926.html
Jarol Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Brak doładowania bo logi robione w awaryjnym więc nic po nich nie widać. Zrób ponownie ale przed wykonaniem loga odpal ponownie auto.
Piotr Gieszczyk Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Brak doładowania bo logi robione w awaryjnym więc nic po nich nie widać. Zrób ponownie ale przed wykonaniem loga odpal ponownie auto. ok ,popołudniu postaram sie zrobic,ale martwi mnie jedna rzecz,czyscilem turbo gruszka trzyma podcisnienie,ale teraz gdy wszystko jest zamontowane i przejechalo ok 100 km,gruszak zassana strzykawka (100) wraca zaraz na dół.z tego co wiem to powinna trzymac. dodaje logi tak jak mówiłes . http://vaglog.pl/log_272955.html http://vaglog.pl/log_272954.html
karaluch8 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Turbina kompletnie nie wstaje. Jak zaciągasz gruche strzykawką, a ona opada no to masz winowajce tego stanu. Wymień gruszkę, bo nie trzyma podciśnienia.
Piotr Gieszczyk Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 własnie podczas rozbierania turbo gruszka trzyma powietrze,ale teraz gdy zasysam powietrze ze strzykawki,gruszka wypompowuje powietrze ze strzykawki i wraca na dół,to tez objaw zlej gruszki??
Jarol Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 własnie podczas rozbierania turbo gruszka trzyma powietrze,ale teraz gdy zasysam powietrze ze strzykawki,gruszka wypompowuje powietrze ze strzykawki i wraca na dół,to tez objaw zlej gruszki?? W gruszce jest sprężyna wiec to normalne ze strzykawka wróci co innego by było jeśli strzykawka byłaby dalej wyciągnięta a sztanga by wróciła wtedy gruszka byłby nie szczelna.
karaluch8 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 No to problem ze sterowaniem. Nieszczelność przewodu lub zaworek.
Piotr Gieszczyk Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Przewody wymieniłem na nowe,zawory podmienialem od znajomego,i dalej to samo,brak mocy,szarpie przy ok.80 km/h wieksze spalanie,może komputer cos zeswirował??a jak dziala zbiornik podcisnienia??tak w ogole?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się