mariusz-jagi Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam serdecznie na forum jestem od dłuższego czasu i Audi posiadam od ponad 2 lat, ale nie miałem śmiałości by utworzyć własny temat w tym dziale. Taki model był moim marzeniem z młodzieńczych lat, ale jak to bywa z marzeniami, wtedy był poza zasięgiem. Teraz mam swój egzemplarz, który po zakupie wymagał przywrócenia go do jego świetności i myślę, że cel został osiągnięty w większości zagadnień. Ogólnie rok produkcji 2003, - skrzynia biegów manual 6-cio biegowy, taki miał być , - RNS-D, - fotochromy - xenon i pewnie cała reszta typowego wyposażenia jak w wersji S4. (brak pamięci foteli i składanych lusterek) Zdjęcia po powrocie do domu (po zakupie), wiem nie umyty, ale byłem pod wrażeniem V8 i cała reszta nie miała dla mnie znaczenia [emoji14] tak było : Spoiler Z czasem coraz więcej zmian: Spoiler Wydech seria Wydech seria S4 b6 Gdy przyzwyczaiłem się do Esy, zapragnąłem jeździć jeszcze więcej, więc zdecydowałem się na montaż instalacji LPG w Energy Gaz Polska. Skoro nie czuć różnicy to po co przepłacać ;-). Instalacja LPG BRC w Energy Gaz Polska Później dojrzałem do decyzji by rozprawić się z rozrządem, także operację wymiany mam już za sobą. W między czasie dokonało się kilka zmian w stosunku do wersji po zakupie: - udało się zmienić kierownicę na wersję z multifunkcją, - RNS-E + TV + bluetooth (brakowało mi tej funkcjonalności do obsługi telefonu), - bixenon (soczewki z B8 i od tej pory nastała jasność), - moduł świateł dziennych, - ramiona i wycieraczki aero BOSCH (B7), - mod automatycznie otwierana klapa bagażnika - zdemontowany - oryginalne dywaniki gumowe , - detaling nadwozia i wnętrza, - koła 18" AVUS II, 235/40 + Pirelli Sotto Zero na zimę i koła 19" ori AUDI 235/35 Fulda Sport - lato kilka foto przed czyszczeniem wnętrza Spoiler PRZED po czyszczeniu wnętrza - like new car Spoiler PO Esa jest w codziennym użytkowaniu i sprawdza się w tej roli znakomicie W 2016 roku wymieniona została pompa wspomagania, bo "stara" nie chciała już ułatwiać parkowania i zaczęła jęczeć Na szczęście po wymianie pompy, zbiorniczka i wypłukaniu całego układu wspomagania teraz znów jest cicho i lekko . Zużycie oleju jest na akceptowalnym dla mnie poziomie ok. 0,5-0,8 l na 1 tyś. km (w zależności od stylu jazdy, choć u mnie podróż głównie po mieście) link do prowadzonego dziennika na innym portalu: http://www.autowcentrum.pl/samochod/1999815045/ PLANY: - poprawki lakiernicze + zabezpieczenie kwarc, - pdc przód, - Vfiz - zrobione, choc jeszcze bez czujnika ciśnienia oleju. - zrobione 30.03.2017r. VFiz - open ceromony - składane lusterka i pamięci fotela, - ładne felgi 19" - zrobione - pomalowane zaciski hamulców lub zamiana na większe - zrobione 29.09.2017r. - dokładka z cupry - zrobione 22.10.2016r. - lotka na klapę - zrobione 22.10.2016r. - gwint - zrobione 22.10.2016r. - spryskiwacze "mgiełkowe" - od rafi10612 - zrobione 11.12.2016r. - chodzi mi po głowie pomysł na AcuAir, ale to chyba odległy temat i zobaczymy co jeszcze. Ogólnie oceniam Esę jako bardzo dobry wybór [emoji3] Foto po założeniu "gwintu" 22.10.2016r. - WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla Karola Chrzczonowskiego (ELEKTROCAR - Raszyn ul. Wysoka 7) za ogarnięcie tematu zawieszenia Spoiler 29.09.2017r. - upgrade hamulców - WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla Karola Chrzczonowskiego (ELEKTROCAR - Raszyn ul. Wysoka 7) za ogarnięcie tematu tym razem hamulców i nie tylko. Spoiler - wymiana lewej chłodnicy cieszy chłodzącej, - kompletna osłona silnika + skrzyni biegów + ślizgi zderzaka + ori spinki - wymiana oring pompy wody w bloku (ori ASO) - osłony przednich tarcz od RS4 (ori ASO) - regulacja wysokości (wyrównanie przód=tył) - upgrade hamulców (przód TTRS [modyfikacja jażm i tarczy] + tył S4 B8 + patent @H4mm3R na blaszkę "RS" + przewody w stalowym oplocie HEL przód i tył) BIEŻĄCE FOTO październik 2017 Edytowane 26 Października 2017 przez mariusz-jagi odświeżenie foto + nowe wpisy
tomastbg Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Bardzo ładny egzemplarz Koło i ciemniejsza szybka były by bardzo dobrym pomysłem
Binek1.8T Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Piekna! Witaj w "rodzinie". Zawsze podobała mi srebrna S4 Pakuj lotke Widzę ze prawie każda ty eska bierze tyle oleju co paliwa... Nie wiem czemu ale moja s4 b6 wzięła 1.2l na niecałe 6tys km. Jazda non stop dynamiczna. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Binek1.8T
Kacza Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Siema. Wysyp eSek mamy chyba przede mna walka z rozrzadem. Podrzuc na pw jak to u ciebie wygladalo. Co wymieniales ? Jakie koszta Cie wyniosly ?? Nie mam pojecia co Wy z tym gazem do S4.... przeciez nie pali to na tyle zeby "psuc" ten silnik instalacja. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Kacza
mariusz-jagi Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Piekna! Witaj w "rodzinie". Zawsze podobała mi srebrna S4 Pakuj lotke Wiem, ciężko dostać ją w dobrych pieniądzach ;-), a były inne wydatki Bardzo ładny egzemplarz Koło i ciemniejsza szybka były by bardzo dobrym pomysłem Koło oczywiście, do przyciemnienia szyb, to nie jestem przekonany do takiej operacji. Nie chce stracić funkcjonalności luster fotochrom ;-), ale ciemne szyby ładniejsze i niż takie akwarium. Siema. Wysyp eSek mamy chyba przede mna walka z rozrzadem. Podrzuc na pw jak to u ciebie wygladalo. Co wymieniales ? Jakie koszta Cie wyniosly ?? U mnie z dnia na dzień, nagle po uruchomieniu zaczął "terkotać" 4-6 sek po uruchomieniu, wcześniej do 1 sek. Podejrzenie padło na ślizg i auto wylądowało u mechanika. Rozrząd to rzeczywiście większa operacja, w całości składa się chyba z ponad 60 części, a należy wymienić te zużyte. U mnie fazatory były ok, więc było taniej. Do wymiany poszły ślizgi, napinacze, łańcuchy i jakieś czujniki (dokładnie nie pamiętam, ale nie były drogie), do tego rozmaite uszczelki i śrubki. Koszt ponad 3 tyś, same części jeśli dobrze pamiętam. Ogólnie u mnie z rozrządem nie było tragedii. W moim przypadku miałem taniej robociznę, więc nie wiem ile byłby koszt robocizny tylko dla rozrządu. Ogólnie robiłem jeszcze inne rzeczy w Esce i razem uzbierało się naście tyś. . Teraz rozrząd nie "terkocze" po uruchomieniu Fakt nie pali bardzo dużo, ale oszczędności są oczywiste, a w użytkowaniu codziennym nie ma żadnej różnicy oprócz PLN . Zamiast koła zestaw naprawczy i assistance, a zasięg bestii się zwiększa. Wbrew pozorom często jeżdżę na PB, zwłaszcza przy bardzo dynamicznej jeździe , bo temp spalania minimalnie niższa jest na PB. Od początku leje do baku tylko Shell Racing i uszlachetniacze paliwa (by dbać o pompy paliwa) i to paliwo dobrze pasuje Esce. Utrzymuję każdy system zasilania paliwa w dobrej kondycji.
pawelosinski83 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 oooo następna srebrna siostra Ładna sztuka Ale te gumiaki na podłodze to masakra jakaś wiem, OEM itd, ale guma?? w esce?? Przemyśl to jeszcze Nie lepiej podgumowany od spodu dywan? Alcantara wyglądała widzę podobnie jak u mnie, ale widze, że po dobrym czyszczeniu jest dla niej szansa Poka pod maskąco tam jak tam ;-) Powiedz mi jedną rzecz - bo też to planuję - jaki moduł DRL wrzuciłeś i na które żarówki (drogowe czy halogeny) i czy nie ma problemów z błędami itp? Jaką wersję MCE masz (eska to pewnie "high" F)?
mariusz-jagi Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ładna sztuka Dzięki Ale te gumiaki na podłodze to masakra jakaś wiem, OEM itd, ale guma?? w esce?? Przemyśl to jeszcze Nie lepiej podgumowany od spodu dywan? To zdjęcia z setupu zimowego, mam oryginał welur :-) na lato Poka pod maskąco tam jak tam ;-) dziś spróbuję zrobić foto to wrzucę Powiedz mi jedną rzecz - bo też to planuję - jaki moduł DRL wrzuciłeś i na które żarówki (drogowe czy halogeny) i czy nie ma problemów z błędami itp? Jaką wersję MCE masz Tak moduł HIGH, a moduł drl to SD-2 od kogiel, podpięty pod światła drogowe H7. Zero błędów.
niebieski708 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Wreszcie wstawiłeś :-D bardzo ładna, bezawaryjności :-)
mariusz-jagi Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Zrobiłem foto bebechów pod maską, niestety nie miałem czasu posprzątać, sorry Przy okazji przetestowałem środek do czyszczenia felg, wcześniej używałem Carvalet, ale ten jest o wiele bardziej skuteczny (zero szorowania). Zapach nie jest atrakcyjny w czasie gdy preparat reaguję z zanieczyszczeniami, ale jego skuteczność wynagradza tę cechę. Kilka foto z dnia dzisiejszego, auto brudne, ale felgi same się doczyściły Przed czyszczeniem trochę zapuszczone - wstyd wiem Tutaj w trakcie oczekiwania na rezultat (1-2 min) No i po spłukaniu (opryskiwaczem ) Wcześniej nie miałem doświadczenia z "krwawiącymi" środkami do czyszczenia felg, więc dla mnie różnica i wygoda stosowania ogromna. Dziś nie miałem okazji zdjąć kół i wyczyścić całe felgi od środka, ale wykonałem próbę starą szczoteczką do zębów i bardzo łatwo się czyściło (miejsce wewnątrz felgi koło wentyla) po użyciu tego preparatu. Nie robię reklamy, tylko cieszę się jak dziecko, że teraz będzie mniej pracy przy czyszczeniu felg na spoty Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez mariusz-jagi zmiana hostingu zdjęć
Pjotras Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Co to masz za środek? Ja używam Tuga Chemie, efekt super, bez żadnego szorowania, a cena bardzo przystępna. Bardzo ładna eska, kierownica świetna, sam na taką choruje, ale ceny odstraszają. Bezawaryjności.
mariusz-jagi Opublikowano 10 Października 2016 Autor Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Dnia 5.08.2016 o 20:59, niebieski708 napisał: Wreszcie wstawiłeś :-D bardzo ładna, bezawaryjności :-) Dzięki (nie zauważyłem wpisu ), stosuję zasadę "jak dbasz tak masz", ale jeszcze muszę trochę rzeczy poprawić po poprzednim właścicielu. Dnia 10.08.2016 o 07:35, Pjotras napisał: Co to masz za środek? Ja używam Tuga Chemie, efekt super, bez żadnego szorowania, a cena bardzo przystępna. Bardzo ładna eska, kierownica świetna, sam na taką choruje, ale ceny odstraszają. Bezawaryjności. Środek który przetestowałem to Pure Blood Wheel Cleaner . Może kolejnym będzie Tuga z uwagi na żelową konsystencję. Co do kierownicy to rzeczywiście jeszcze ceny wysokie, ale wnętrze mocno zostaje odmłodzone dzięki takiej zamianie. Dnia 10.08.2016 o 07:35, 'Pjotras' napisał: Bezawaryjności. Dzięki Z nowości to w końcu jest ładne koło 19", choć sezon się prawie skończył. z przodu ładnie spasowane inne ujęcia ;-) Oczywiście teraz na tapecie jest sprawa obniżenia troszkę przodu by nie zaburzać proporcji ;-) Mam nadzieję, że takie koło pasuje Ze spraw eksploatacyjnych to posługi odmówiła prawa chłodnica i już jej miejsce zastąpiła nowa z ASO (niestety trzeba było poczekać na nią 5 dni) Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez mariusz-jagi zmiana hostingu zdjęć
Kacza Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Dobrze to koło lezy. Przod ewidentnie MUSI isc w dol
mariusz-jagi Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Jak to bywa najczęściej "apetyt rośnie w miarę jedzenia", a więc obniżeniu nie ulegnie tylko przód , Mikołaja w tym roku nie będzie w grudniu, będzie w październiku . Szczegóły zapewne pojawią się w następnym tygodniu.
mariuszbielsko Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 ladniutka s4 powodzenia w modzeniu
pawelosinski83 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 Troszkę mi się nie widzi ten wzór felg, ale rozmiarowo leży pięknie, a po lekkim dopasowaniu wysokości będzie
mariusz-jagi Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 ladniutka s4 powodzenia w modzeniu Dzięki, plany są tylko budżet trzeba uzbierać ;-) Troszkę mi się nie widzi ten wzór felg, ale rozmiarowo leży pięknie, a po lekkim dopasowaniu wysokości będzie Na żywo, felgi ładniej się prezentują, ale teraz rzeczywiście "koza" jeszcze bardziej kłuje w oczy.
muunv Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Piekna sztuka, widac ze wsadziles w nia sporo pracy. Pakuj latke do niej bo jakos tak dziwnie bez.. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mariusz-jagi Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Dzięki, lotka już jest drodze powrotnej od lakiernika Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Października 2016 przez mariusz-jagi
muunv Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Dzięki, lotka już jest drodze powrotnej od lakiernika Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka Czyli lada moment zawita na aucie. Od razu sie pochwal Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się