Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ANB] Logi dynamiczne - prośba o ocenę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Nareszcie udało mi się usunąć większość niedociągnięć w mojej Audi tj. nieszczelności dolotu, urwana klapka WG, źle wyregulowana sztanga WG. Po tych zabiegach autko odżyło. Jednak nadal wydawało mi się, że to nie jest 150 km, więc profilaktycznie wywaliłem kata, a na jego miejsce został zamontowany DP. Porobiłem logi i stwierdziłem, że MAF mierzy ciut za mało. Walcząc o każdy koń mechaniczny więcej, kupiłem nową, oryginalną przepływkę o numerach 0986280210 Bosch. Zamontowałem i zrobiłem logi. Prosiłbym o ich ocenę: http://vaglog.pl/log_273051.html. Wydaje mi się, że Audi ma troszkę muła z dołu, ale chyba tak to już jest z uturbionymi jednostkami. Nie czuję tych 150 KM, chyba, że po prostu już się do nich przyzwyczaiłem.
Logi robione na Pb. Samochód posiada instalację LPG. Zrobiony jest w nim również wak box.

Pozdrawiam i proszę o opinię ;)

Opublikowano

Przepływka mierzy poprawnie, zwróciłbym uwagę na doładowanie. Do pewnych obrotów jest przeładowany i dość długo zbija ciśnienie do zadanego. Zrób log grupy 115.

Opublikowano

Przyczyną może być DP?

Jak przestanie padać to zrobię ;)

Opublikowano

Jeśli jest przeładowany to pewnie problemem będzie sterowanie upustem nadmiaru ciśnienia tu przyczyn może być wiele DV, N75, źle ustawiona gruszka.

Opublikowano (edytowane)

DV ma jakieś pół roku także obstawiam, że sprawny. Przyczyny doszukiwałbym się w źle ustawionej sztandze. Regulowana była intuicyjnie, ponieważ miałem niedokładny manometr ;). Czy taki stan rzeczy ma jakiś niekorzystny wpływ na moc lub silnik? Zaznaczam, że auto nie wpada w notlauf, ECU nie odcina.

Edytowane przez Tomciojag
Opublikowano

takie przeładowanie to sobie daruj,WG jest poprawnie ustawione a jak chcesz sprawdzić dokładniej to odepnij wtyczkę z n75 i zrób loga 118

ogólnie seryjnie zdrowo,turbawka też dobrze wstaje

Opublikowano

Doładowanie jak najbardziej jest dobre ,takie coś to nie ma czym się przejmować . Rob soft i będzie gitara

Opublikowano

Takich odpowiedzi oczekiwałem. Z odpiętym N75 juże kiedyś jechałem. Wtedy dopiero czuć jak ECU odcina ;p. Soft jest już w planach.

Jeszcze takie pytanko. Zauważyłem, że na biegu jałowym na Pb lubią tak jakby wypadać zapłony. Po przełączeniu na LPG pracuje równiutko. Świece nowe, przerwa 0,7. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Dostałem od kumpla praktycznie nowe cewki, więc sprawdzę też jak będzie na nich pracować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...