Tomciojag Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Witam!Nareszcie udało mi się usunąć większość niedociągnięć w mojej Audi tj. nieszczelności dolotu, urwana klapka WG, źle wyregulowana sztanga WG. Po tych zabiegach autko odżyło. Jednak nadal wydawało mi się, że to nie jest 150 km, więc profilaktycznie wywaliłem kata, a na jego miejsce został zamontowany DP. Porobiłem logi i stwierdziłem, że MAF mierzy ciut za mało. Walcząc o każdy koń mechaniczny więcej, kupiłem nową, oryginalną przepływkę o numerach 0986280210 Bosch. Zamontowałem i zrobiłem logi. Prosiłbym o ich ocenę: http://vaglog.pl/log_273051.html. Wydaje mi się, że Audi ma troszkę muła z dołu, ale chyba tak to już jest z uturbionymi jednostkami. Nie czuję tych 150 KM, chyba, że po prostu już się do nich przyzwyczaiłem. Logi robione na Pb. Samochód posiada instalację LPG. Zrobiony jest w nim również wak box.Pozdrawiam i proszę o opinię
radi88PL Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Przepływka mierzy poprawnie, zwróciłbym uwagę na doładowanie. Do pewnych obrotów jest przeładowany i dość długo zbija ciśnienie do zadanego. Zrób log grupy 115.
Tomciojag Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Przyczyną może być DP?Jak przestanie padać to zrobię
radi88PL Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Jeśli jest przeładowany to pewnie problemem będzie sterowanie upustem nadmiaru ciśnienia tu przyczyn może być wiele DV, N75, źle ustawiona gruszka.
Tomciojag Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2016 (edytowane) DV ma jakieś pół roku także obstawiam, że sprawny. Przyczyny doszukiwałbym się w źle ustawionej sztandze. Regulowana była intuicyjnie, ponieważ miałem niedokładny manometr . Czy taki stan rzeczy ma jakiś niekorzystny wpływ na moc lub silnik? Zaznaczam, że auto nie wpada w notlauf, ECU nie odcina. Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez Tomciojag
krzysiekml Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 takie przeładowanie to sobie daruj,WG jest poprawnie ustawione a jak chcesz sprawdzić dokładniej to odepnij wtyczkę z n75 i zrób loga 118 ogólnie seryjnie zdrowo,turbawka też dobrze wstaje
hunter91 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Doładowanie jak najbardziej jest dobre ,takie coś to nie ma czym się przejmować . Rob soft i będzie gitara
Tomciojag Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Takich odpowiedzi oczekiwałem. Z odpiętym N75 juże kiedyś jechałem. Wtedy dopiero czuć jak ECU odcina ;p. Soft jest już w planach. Jeszcze takie pytanko. Zauważyłem, że na biegu jałowym na Pb lubią tak jakby wypadać zapłony. Po przełączeniu na LPG pracuje równiutko. Świece nowe, przerwa 0,7. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Dostałem od kumpla praktycznie nowe cewki, więc sprawdzę też jak będzie na nich pracować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się