Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Masakryczne drżenie kierownicą, całym samochodem powyżej 120km/h


Artas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z którego nie wiem gdzie już mam szukać. Szczerze również nie wiem gdzie pisać dokładnie ten temat czy w zawieszeniu czy układzie napędowym. Jednak zdecydowałem się tutaj. Do rzeczy problem wygląda następująco. Gdy jadę audi z prędkością 120km/h zaczyna wpadać w wibrację kierownica jak i cały samochód. Uczucie mało przyjemne zwłaszcza, że ze z wzrostem prędkości problem się nasila. Gdy jedzie się poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy. Nie wiem gdzie szukać problemu zwłaszcza, że już zostały wymienione wszystkie opony. Felgi ori zostały sprawdzone w firmie zajmującej się prostowaniem felg czy są prostę wyszło że wszystko z nimi ok z wyważeniem również. Została również wykonana geometria całego zawieszenia. Mimo tego wszystkie problem nadal występuje :( pomóżcie. A i proszę o poważne podejście do tematu bez tekstów w stylu to jeździj wolniej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mam i nigdy nie miałem... A problem powstał miesiąc temu.Wcześniej przez 8 lat było ok.

Edytowane przez Artas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny temat, opony wywarzone , felgi proste i miałem drgania wlasnie powyżej 100, tez sie wkurzałem, a ja mam pierscienie bo średnica w feldze wieksza i juz jakies luzy były na nich, wymieniłem pierscienie na nowe i jak reką odjał. A co moze być jeszcze przyczyną to choroba wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska bez luzów? Jak łapiesz za koło czujesz luz? Oczywiście podnieść np. na lewarku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia podpora wału, przeguby wału i przeguby wewnętrzne z przodu i łożyska mechanizmu różnicowego- flansze nie mogą mieć luzu poprzecznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... w dniu dzisiejszym byłem w serwisie. Sprawa wygląda tak. Sprawdzili wszystkie przeguby i półosie. Wynik... wszędzie brak luzów. Co mnie martwi bo sprawa szukania przyczyn drgań robi się bardziej skomplikowana... Panowie w warsztacie upierali się, że wina jest po stronie opon (są nowe). Ewentualnie kazali mi odwiedzić firmę lub osobę która sprawdzi mi wyważenie wału. Czy przypadkiem nie ma bicia na wale. Jeszcze mnie kusi by podjechać do stacji diagnostycznej na szarpaki. Może one coś więcej powiedzą. Już mnie głowa boli od tego problemu.

Edytowane przez Artas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzili wszystkie przeguby i półosie. Wynik... wszędzie brak luzów.

A półośki proste?

Panowie w warsztacie upierali się, że wina jest po stronie opon (są nowe).

Podmień z kimś koła i sprawa wyjaśniona.

Jeszcze mnie kusi by podjechać do stacji diagnostycznej na szarpaki.

W pierwszej kolejności powinieneś to zrobić. Ewentualnie poszukaj zakładu z testem drogowym i doważaniem kół na samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem coś podobnego, z tym że nie było to zawsze...wymieniłem dwumas, a do tego sprzęgło i docisk, po przejechaniu 3 tys km naprawie spokój

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że Podmienić. Jak nie pomoże to w sumie opony mogą być wadliwe bo znajomy spotkał się z takim problemem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez chris061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...