Artas 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Witam. Mam problem z którego nie wiem gdzie już mam szukać. Szczerze również nie wiem gdzie pisać dokładnie ten temat czy w zawieszeniu czy układzie napędowym. Jednak zdecydowałem się tutaj. Do rzeczy problem wygląda następująco. Gdy jadę audi z prędkością 120km/h zaczyna wpadać w wibrację kierownica jak i cały samochód. Uczucie mało przyjemne zwłaszcza, że ze z wzrostem prędkości problem się nasila. Gdy jedzie się poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy. Nie wiem gdzie szukać problemu zwłaszcza, że już zostały wymienione wszystkie opony. Felgi ori zostały sprawdzone w firmie zajmującej się prostowaniem felg czy są prostę wyszło że wszystko z nimi ok z wyważeniem również. Została również wykonana geometria całego zawieszenia. Mimo tego wszystkie problem nadal występuje pomóżcie. A i proszę o poważne podejście do tematu bez tekstów w stylu to jeździj wolniej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelek2012 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Masz kolego może pierścienie centrujące na feldze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artas 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie nie mam i nigdy nie miałem... A problem powstał miesiąc temu.Wcześniej przez 8 lat było ok. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Artas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelek2012 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 ja miałem podobny temat, opony wywarzone , felgi proste i miałem drgania wlasnie powyżej 100, tez sie wkurzałem, a ja mam pierscienie bo średnica w feldze wieksza i juz jakies luzy były na nich, wymieniłem pierscienie na nowe i jak reką odjał. A co moze być jeszcze przyczyną to choroba wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Łożyska bez luzów? Jak łapiesz za koło czujesz luz? Oczywiście podnieść np. na lewarku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artas 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 luzów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Do sprawdzenia podpora wału, przeguby wału i przeguby wewnętrzne z przodu i łożyska mechanizmu różnicowego- flansze nie mogą mieć luzu poprzecznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Półosie i przeguby do prześwietlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artas 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie... w dniu dzisiejszym byłem w serwisie. Sprawa wygląda tak. Sprawdzili wszystkie przeguby i półosie. Wynik... wszędzie brak luzów. Co mnie martwi bo sprawa szukania przyczyn drgań robi się bardziej skomplikowana... Panowie w warsztacie upierali się, że wina jest po stronie opon (są nowe). Ewentualnie kazali mi odwiedzić firmę lub osobę która sprawdzi mi wyważenie wału. Czy przypadkiem nie ma bicia na wale. Jeszcze mnie kusi by podjechać do stacji diagnostycznej na szarpaki. Może one coś więcej powiedzą. Już mnie głowa boli od tego problemu. Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Artas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Sprawdzili wszystkie przeguby i półosie. Wynik... wszędzie brak luzów. A półośki proste? Panowie w warsztacie upierali się, że wina jest po stronie opon (są nowe). Podmień z kimś koła i sprawa wyjaśniona. Jeszcze mnie kusi by podjechać do stacji diagnostycznej na szarpaki. W pierwszej kolejności powinieneś to zrobić. Ewentualnie poszukaj zakładu z testem drogowym i doważaniem kół na samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artas 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Półośki proste. A kół nie mam z kim podmienić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piti82 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Też miałem coś podobnego, z tym że nie było to zawsze...wymieniłem dwumas, a do tego sprzęgło i docisk, po przejechaniu 3 tys km naprawie spokój Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris061 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Wydaje mi się że Podmienić. Jak nie pomoże to w sumie opony mogą być wadliwe bo znajomy spotkał się z takim problemem. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez chris061 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się