Marcinek_A4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam wszystkich. Od nie dawna męczę się z problemem że nie zawsze ale dość często przy mocnym depnięciu średnio powyżej 3 tyś obr jest takie coś jakby odcinał mi turbinę. Nie dzieje sie to zawsze , ale bardzo często i co zauważyłem nie raz się wkręci pod czerwone na postoju a nie raz do 4 tyś i dalej nie chce sprawdziłem to przez przypadek bo pałownikiem akurat nie jestem żeby deptać pod czerwone pole. Zrobiłem kilka logów pod obciążeniem na 3 biegu oraz 4 biegu i kiedy robiłem logi to akurat wtedy to sie działo. Licze na waszą pomoc i z góry serdecznie dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Marcin LOGI NA 3 BIEGU : http://vaglog.pl/log_273274.html http://vaglog.pl/log_273275.html http://vaglog.pl/log_273276.html , http://vaglog.pl/log_273277.html LOGI NA 4 BIEGU : http://vaglog.pl/log_273282.html http://vaglog.pl/log_273279.html http://vaglog.pl/log_273278.html A tu zrobiłem kilka logów statycznych : http://vaglog.pl/log_273288.html http://vaglog.pl/log_273287.html http://vaglog.pl/log_273286.html http://vaglog.pl/log_273285.html http://vaglog.pl/log_273284.html Jeśli potrzeba dorobić jakieś logi inne proszę smiało napisać postaram się w miare możliwości od ręki to zrobić i podesłać. Czekam na waszą pomoc http://vaglog.pl/log_273283.html
Marcinek_A4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Przewody podciśnienia sprawdzone? Nie sprawdzałem kolego , lecz prędzej na pewno tego nie było a w ostatnim czasie mechanik wyciągał mi wszystkie kolektory do czyszczenia i odme sprawdzał odrazu czy jest drożna. I tak postanowiłem zrobić logi może w logach coś pokaże w czym dokładniej problem tkwi.
ExeQtoR Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 nie jestem szpecem od TDIków... ale na jednych logach widzę ciśnienie ok 2500 a na drugich 1500 z różnych czujników... do tego ta temperatura... jak w Afryce... Hmm... moja rada taka... spryskiwacz na pianę(ja mam do LPG takie cudo) i popsikaj po kolektorach dolotowych... może jest coś niedokręcone, albo przepuszcza... bo to dziwne jest... na początku doładowanie porządne, a potem połowa tego na innym czujniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się