Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Nie mozliwe do namierzenia stukanie z przodu z lewej strony


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

od dluzszego czasu borykam sie z pukaniem z lewej strony auta - przód, glownie przy skreconych kołach jak np podjeżdżam pod maly krawężnik lub na prostych jak jade po torach. Dwa razy sprawdzałem juz auto na szarpakach i nic nie wykazało. Dwa razy u mojegp mechaniki wszystko sprawdzal mi łapką i tez nic nie zauważył jedyne co zastanawia to ze jak auto bylo podniosione i lewe kolo uniósł do góry to było slyszalne pukniecie ale tylko raz pozniej jak podnosilismy te kolo juz tego nie bylo :) Mocowania amortyzatorów byly sprawdzane. Nie wiemy gdzie lezy przyczyna tego stanu. Moze ktos miał podobny problem i sobie z nim poradził ? Nie chce wymianiac wszystkiego po kolei aby pozbyc sie problemy bo to nie rozwiązanie.

Opublikowano

Wiesz co,jest też możliwe ,że właśnie sam amortyzator potrafi postukiwać,będzie dobrze tłumił i nie będzie z niego wycieków,ale może właśnie postukiwać. Warto by się mu bardziej przyjrzeć.Pozdro

Opublikowano

Tak, amortyzator też może pukać.

Opublikowano (edytowane)

Ja też mam podobny problem. Na razie wymieniłem przegub oraz wahacz górny.

W moi wahaczu firmy krzak, element gumowy zaznaczony na foto niżej, odkleił się od aluminium i przy skręcaniu kół, wahacz uderzał w swoje mocowanie (pływał sobie). Nie jest to jednak rozwiązanie mojego stukania, ale może u Ciebie też tak jest?

hI0iHH7.jpg

Edytowane przez MariuszKK
Opublikowano

u mnie to nie sa wahacze bo wyszlo by na szarpakach. Mozliwe ze to te amorki ... Zauwazylem jeszcze ostatnio ze zaczynam czuc na kierownicy wibracje jak jade prosto powyzej 120 km/h oraz jak wjezdzam w doly itd co wskazuje chyba jednak na maglownice.

Opublikowano

dokłądnie raczej maglownica zaczyna postukiwać juz....

Opublikowano

tylko jak sprawdzic teraz czy to napewno magiel zeby nie bylo ze wymienie na nowa czy tam po regeneracji i bedzie dalej to samo. Dadam ze jak mocno skrece kierownica jadac to nie odbija i czasami jak stoje i mocno skrece kolami w lewo lub w prawo nastepnie rusze to czuje jak by na chwile auto tracilo z przodu przyczepnosc z podlozem ...

Opublikowano

Skoro na skreconych stuka to na kanał skręcić na maxa i próbować ruszać do przodu tylko walczyć z ciężarem auta. Drugi niech trzyma rękę na magielu i wyczuje

Opublikowano

wewnętrzny przegub do sprawdzenia może mieć luz..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...