Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny przypadek przeładowania ajm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najdokładniejszy pomiar to robimy to na jak najwyższym biegu żeby sterownik nadążył rejestrować nasze parametry,

jasne, wal logi na 6 biegu... i nie chodzi o ilość parametrów tylko o limitery i osiągnięcie pełnej sprawności silnika. W skrajnych przypadkach niektóre grupy lepiej wylogować na wyższych biegach.

Wszystkie logi są na zaworze n18, widać że trochę dłużej mu zajmuje sterowanie ale i tak jest ten sam efekt co był, nagły duży spadek.

ale inaczej wysterowuje turbinę, w całym zakresie ładuje lepiej.

jechałeś bez przepływki ?

Jak bez? Logi są zrobione z przepływką, Jak by było bez to tryb serwisowy narzucił by wartość ok 540. Masz na myśli zrobić logi z odpiętą przepływką? Przejechałem się jakieś dwa tygodnie temu bez przepływki i turbo wogóle się nie wkręcało na maksa, na słuch to brzmiało jak połowa jej zakresu obrotów. Podpowiedz coś więcej. Dzięki.

Ps. Mam skrzynie 5 biegową ;-)

Opublikowano

generalnie nie czepiałbym się softu (brak podstaw), szukałbym przyczyny w mechanice opcjonalnie czujniku.

vacuum, nastawnik, podciśnienie (podłączanie, szczelność) etc

Opublikowano

Które czujniki mają jeszcze na to wpływ oprócz czujnika doładowania i przepływki? Na którym byś się skupił?

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...