Wąski94 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam jestem nowy na forum jesli napisałem w zlym miejscu bardzo przeprasza. Mam problem z moim Audi A4 1,9 tdi 101 km avb . Mianowicie Odpalam auto po nocnym postoju pali idealnie zadnych błedów a silnikiem trzesie dodam wyzej obroty ok 1200 jest okej i dzieje sie tak nie do nagrzania silnika 90 .Nie ma spadku na mocy , pali ciepły zimny tak samo , nie dymi . Odrazu po adpaleniu sie nie dzieje po około 2 , 3 minutach . Dodam ze w aucie była czyszczona turbina , wymieniony termostat , i wyczyszczony egr przekłąmywał troche przepływomiesz po czyszczeniu było ok . autem przejechałem 1200 km bez problemu do niemiec schłodziłem turbine 2 minutki pochodził po 12 godzinach odpalam i tak juz sie działo . Jeszcze dodam przed wyjazdem spr vcds pompki i było idealnie wszystkie mniej wiencej po rowno Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez Wąski94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Wygląda to na uszczelnienia pompowtrysków, zrób loga grup 013,018 i 023 od momentu odpalania i potem na biegu jałowym aż do momentu jak będzie najmocniej telepało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak bym był w Polsce nie ma problemu. Oni nawet w Niemczech nie potrafią komputerem się posłużyć, odczyt błędów a ich nie ma byłem na komputerze. Kolego myślisz ze by tak robił na zimnym a na ciepłym nie. Te Miedziane podkładki pod wpływem ciepła się rozciągają i uszczelniaja. Chyba ze chodzi tobie o te gumowe 4 oringi ale nie mam paliwa w oleju Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez Wąski94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Tam są oringi , gumowe. Podkładka jest tylko jedna na samym dole. Problem jest z oringiem najnizej i spaliny dostają sie do szyny paliwowej i powodują zakłócenia w pracy pd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski Jeżeli tej szyny w twoim silniku nie ma , to w jaki sposób jest do pompowtrysków doprowadzane paliwo i odprowadzany jego przelew ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Napiszcie mu od razu, że to są kanały/szyny paliwowe wewnątrz głowicy to nie będzie pytał Objaw, że taki sam jak u mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Dziękuję koledzy. Mam jeszcze jedno pytanie jest szansa tym autem wrócić do pl 1200 km. Nie mam żadnych kluczy tutaj. Na chodniku w centrum nie mogę bo karę mogę dostać takie uroki Niemiec Czyli koledzy chodzi o ten 4 oringi w środku głowicy przykrecony takim dekielkiem podajrze na 2 śrobki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Chodzi o o-ringi pompo-wtryskiwacza ! czytaj uważnie co koledzy Ci piszą. Patrz - Pierścienie uszczelniające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 A może ktoś mi wytłumaczyć dla czego równo po osiągnięciu 90 przestaje silnik wpadać w wibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) 90 stopni na wskaźniku szafy widzisz jak faktyczna temperatura silnika mieści się w granicach pi razy oko 82 do 100 stopni Celsjusza A to właśnie dla tego by zbyt dociekliwi nie zadawali męczących pytań, to po prostu zakres prawidłowych temperatur pracy silnika Dla tego wyciąganie jakiegoś wniosku na podstawie tego co widać na blacie jest obarczone dużą możliwością błędu A uszczelniacze mają to do siebie , że w jednym przypadku przepuszczją na zimnym, w drugim na gorącym, dla czego ? Trzeba by wróżki zapytać Jeżeli poza wibracjami na biegu jałowym nie ma żadnych innych organoleptycznie wyczuwalnych niepokojących objawów, oleju nie przybywa, to możesz śmiało wracać do kraju , nic się nie powinno po drodze takiego wydarzyć , co przerwało by twoją podróż z powodów związanych z tą przypadłością Nie mniej jednak trzeba się po powrocie tym zająć , bo samo się nie naprawi P.S. Zalecał bym tylko w miarę delikatne traktowanie pedału gazu , bo ekstremalne obciążenia w takim stanie wskazane nie są Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Dziekuj za wyrozumiałość i rady.Napewno się tym zajmę. Możesz mi powiedzieć jeszcze jaka odległość powinien mieć każdy wtryskiwacz od głowicy do pompowtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Wracam do Polski 2 wrzesnia obrazu zajmę się wymiana,półki co bardzo dziękuję. Napisze po wymianie. Pozdrawiam Witam dziś rano wsiadam do auta zapali normalnie po 1sekundzie zgasł przy następnej próbie odpalił po 8 sekundach. Te spaliny mogą tak robić wcześniej tego nie było auto stało 2 noce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Układ się zapowietrza jak jest nieszczelny Jak możesz to staraj się stawiać auto tyłem na górce i utrzymuj w zbiorniku jak najwyższy poziom paliwa , wtedy będzie miało mniejszą tendencje do zapowietrzania się Edytowane 24 Września 2016 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Typowe objawy uszczelnień pd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 (edytowane) Fakt faktem zawsze mam ponad pół baku, a jakoś nie bylo po drodze na stacj ale i tak kreska przed rezerwa. Dzięki ze czytacie i pomaganie na forum. To mój pierwszy pompowtrysk. Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Wąski94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Mateusz, myślę, że Ci się przyda obejrzeć te 2 filmy jeśli zamierzasz sam to zrobić: Wymiana/Regulacja Pompowtrysków Film 1 Wymiana/Regulacja Pompowtrysków Film 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski94 0 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Dzięki kolego Witam jestem juz w Polsce. Obrazu pojechałem na komputer. Błąd wypadanie zapłonu na 2 cyl. Mogę go zregenerować chcą 800 zł lub uzywka 300. Końcówka numeru AJ może ktoś taki ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 A podginałeś konektorki w listwie zasilającej PD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się