guma24021989 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 wit am wszystkich nie dawns pojawiło się syczenie/ świst przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu w czasie jazdy na postoju to nie występuje). Jest to o tyle ciekawe że problem wcześniej nie występował. Jak go podkręcę na 2200 obrotów to slychac swist ale tylko podczas jazdy I Zaras znika tak gwizdnie I koniec . Z kolei jak depnę mu pod 4000 to jest moment że np na 2300 przez chwilę to słychać a potem niesłychać. Ma ktoś jakieś pomysły co to może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamresinski 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Nieszczelność dolotu, chłodnicę spalin i taka rurkę idącą od chłodnicy spalin tyłem silnika do egr trzeba oblukać - lubią pękać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mA4celi 0 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 ja miałem tak przy częściowo wydmuchanej uszczelce zaraz za turbiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 sprawdz w dolnej czesci kolektor wydechowy - lubia pekac - okopcenia nie bedzie zazwyczaj charakteryzuje sie to sznytą która jest do okoła w takim białym nalocie... zwróc uwage takze czy masz wszystkie sruby od kolektora - bardzo zadko sie zdarza ze potrafi peknac szpilka - tu juz powinno byc okopcenie równiz moze byc nieszczelnosc i tez biały osad na połaczeniu turbiny z kolektorem wydechowym - tu mozesz zastosowac uszczelke której oryginalnie tam nie ma ale sa dostepne zestawy montarzowe z erlinga i fisher automotiv one ze wszystkimi uszczelkami do okoła turbo,nakretkami,szpilkami itd i tam jest tez uszczelka miedzy turbo a kolektor wydechowy równirz do weryfikacji chłodniczka spalin EGRu-czasami peka rura przy flanszy na połaczeniu z kolektore wydechowym jak i przewód spalin z chłodniczki do EGru - lubia pękać na "harmonijce" zaraz za połaczeniem przewodu z chłodniczką... ale najczesciej sie zdarza pekniety kolektor i ten dzwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Potwierdzam. Ostatnio miałem to samo przy walniętej uszczelce turbosprężarki a w drugim przypadku uszczelka kolektora wydechowego przepalona bo jedna ze szpilek wyszła z głowicy i zrobił się luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 U mnie się trafiło pęknięcie flanszy chłodnicy spalin przy kolektorze wydechowym i okopcenie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddiablo.vip 0 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Może też wystąpić Pęknięcie rury Turba też lubi świstać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się