Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterowanie ECU 1.8T AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WItam posiadam audi a4 b5 1.8t 98r. AEB. Planuje je lekko zmodyfikowac turbo hybryda, DP, wtryski, ewnentualnie FMIC albo cośzrobić z seryjnym IC cel to bezpieczne 200,210. Jednak stoje przed dylematem ponieważ nikt nie chce sie podjąc strojenia na ori ECU, poszukłaem tylko dwie osoby ale nie chce byc skazany na 2,3 tunerów w polsce pozatym cena tez robi swoje opcja pierwsza 2000 zł mam 250km do celu, druga opcja 1500 zł 550 km do celu ale nie ma gwarancji ze to bedzie dobrze diałało

W związku z powyższym rozważam kilka opcji prosze o pomoc i jakies porady:

1. Seryjny sterownik + DET3 konwersja maf na map trzeba dołożyc mapa, koszt deta 700 plus pewnie okablowanie inne pierodły 300, wskazniki 200-300 strojenie pewnie kolo 1000zl, plus takie że przyszle modyfikacje bedzie mozna łatwo zestroic, duża ilosc tunerów co ogornia i dostpęność. Calośc koło 2,5k zł strzalam. Nie opłąca sie stroic samemu bo nie posiada wbudowanego kontrolersza WB a koszt takiego nie jesst mały

2. Strojnenie na ori ECU? 2000 zł każda nastpępna modyfikacja kolejne 2k.

3. Postawienie na stand alone Easy Ecu 3+ koszt 1150zł posiada kontroler sondy szerokopasmowej, sonda cos pewnie kolo 300zł wejscie na termopare koszt kolo 200 zł koszt instlacji innych perdół 200-300zł . SUma coś koło 2000 zł można pokusić sie o wystrojenie we własnym zakresie mając WB i EGT, nie wiem jak tunerzy ogarniaja ten sterownik.

4. Przejście na nowsze seryjne ECU koszty nie wiem jakie pewnie 300 wiazka, 200 przepływka, pedały 150 sonda 200, przpustnica 200 trzeba dolozyc mapsernsora koszt pewnie wyjdzie koło 1000 zł plus pewnie 1500 strojnie i kazde następne. MOge być troche rzeżby z wiazka z immo i pewnie kilka innych zeczy. Chyba rozwiązanie najgorsze.

Jak myślicie które rozwiązanie pod względem ekonomiczności/rozwoju w przyszłości bedzie najlepsze?

Edytowane przez romanzlasu
Opublikowano

Zapraszam. Wystroje jak potrzeba :)

Opublikowano

Mozna zastosować sterownik z agu i wtedy problematyczne i czasochłonne lutowanie kości wyeliminowane.

Opublikowano

Jak tol jest z tym AGU? Pasuje z Golfa i A3? Kupujemy pierwszy lepszy zakladamy i wszystko dziala?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...