plastuch Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Plastuch wystarczy tylko kupić pełny FIS i wystarczy? Nie trzeba czegoś modyfikować w elektryce A no nie wiem :cwaniak1: Ale napewno musze podprowadzić sygnał temp. powietrza którą miałem wcześniej w starym liczniku i czujnik temp. oliwy od miski
adrianus Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 przeczytalem caly watek o twojej furze i jestem zalamany, robisz jakies tam mody, ok chwal sie. ale litosci, chwalisz sie chlopie filmikiem z youtube jak na praktycznie zimnym silniku dajesz furze w piz*e do samego konca, no masakra, az zal patrzec,a potem pewnie na allegro wystawisz z opisem ze zadbana, doinwestowana itd, zal zal zal
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 adrianus, jesteś hardcorem! Widziałeś kiedyś zimny silnik? Pozdro. To chyba tylko u Ciebie można używać turbine od 90'C bo pewnie o to CI chodzi... Od 60'C! Można już bezpiecznie eksploatować turbinę.!!! A tyle chyba zaobserwowałem na jego wskaźniku! przeczytalem caly watek o twojej furze -- to nie forum BMW! nie opisujemy tu naszych "fur" tylko nasze ślicznotki :kox: dajesz furze w piz*e do samego konca, no masakra, az zal patrzec -- Pozdro! Poćwicz i DOROŚNIJ!!!!!! a potem pewnie na allegro wystawisz z opisem ze zadbana, doinwestowana itd, zal zal zal :thumbdown -- Skąd ta pewność? ;(Widziałem Adelkę na własne oczy... Jest zadbana i to nawet bardzo więc już nie płacz!
adrianus Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 sorry za ot, ale nie moge suhy dzieciaku Ty swoje auto jakims niebezpiecznym uczuciem darzysz(kochana, slicznotka itd) takie uczucia to na dziewczyne przelej,a nie na auto, bo chyba jeszcze z nim nie spisz Ty chlopie troszke doczytaj, bo nie spotkalem sie jeszcze ze stwierdzeniem ze silnik ,ktory ledwo co przekroczyl 60'C mozna krecic prawie do odciecia na maksymalnych obrotach 90'C jest to optymalna temperatura pracy silnika, wtedy wiadomo ze olej jest wszedzie rozprowadzony i dopiero przy osiagnieciu optymalnej wartosci wciskaj gaz do konca. No chyba ze sie myle, jak sie myle to dawaj dalej wraz z kolega katujcie auta, jemu turbo padnie, a Ty rozwalisz glowice bo widze ze masz podtlenek LPG
plastuch Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 przeczytalem caly watek o twojej furze i jestem zalamany, robisz jakies tam mody, ok chwal sie. ale litosci, chwalisz sie chlopie filmikiem z youtube jak na praktycznie zimnym silniku dajesz furze w piz*e do samego konca, no masakra, az zal patrzec,a potem pewnie na allegro wystawisz z opisem ze zadbana, doinwestowana itd, zal zal zal Prosze Cie Dorośnij Po pierwsze kolego jak to nazwałeś chwale się, nikt Ciebie nie zmusza do czytania tego tematu Po drugie moja sprawa co robie z autem Po trzecie z tego co się orintuje nie trzeba grzać silnika do 90"C Ale pewnie wiesz lepiej :gwizdanie: Bo po przeczytaniu Twojego wątku wnioskuje że turbo wymieniasz tak często jak olej :polew: I po czwarte auta prędko nie sprzedam bo mam co do niego owocne plany A tak ogółem to wrzuć na luzzz
adrianus Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 nie ma to jak 22latek mowi innemu zeby dorosnal pewnie ze silnika aby jezdzic do 90'C grzac nie trzeba, ale zanim tej temp. nie osiagnie to nie wolno go wkrecac na wysokie obroty-to jest fakt, z tym sie nie dyskutuje.koniec z tym txtem odnosnie turbo u mnie Ci sie udalo regenerowalem nowa turbine, ale nie z winy mojego użytkowania jak plany masz to trzymam kciuki, byleby owocne byly. poczytaj wiecej troszke jak dbac o autko i tyle pzdr
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Następne dziecko neo!!! Które mówi caly czas "zal". Plastuch mówi żebyś dorosnoł inteligencją a nie wiekiem.. Bo na razie nie widzimy Twoich przebłysków. Ale sory masz 22 lata jesteś dorosły i wiesz najlepiej, nie powinienem Ci zwracać uwagi b masz już te 22 lata:D :kox: Jeździj sobie ta swoja furą! Bo ja ostatnio fure widziałem na wsi jeszcze na drewnianych kołach :polew: poczytaj wiecej troszke jak dbac o autko i tyle ==== > BUAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH nie znam innego gościa co by tak o auto dbał jak plastuch. Ty ewnie dbasz lepiej:D bo czekasz do tych 90'C żeby 2 wrzucić:! Pozdro i nie rób z tematu OT! [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 13:03_________________________________________________PS Mam mercedesa c-klase w CDi! Tam też byś grzał silnik do 90'C, żeby turbiny zacząć używać?? BUAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :polew: :polew:
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Panowie to nie noc poślubna kiedy rozdziewicza się cnotliwą niewiastę pytając czy mogę już w końcu jak silnik osiągnie temperature i widać, że skazówka idzie do góry czyli ma ponad 70stopni to można śmiało cieszyć się walorami 1.8T w nowszych modelach Subaru nie ma wskazania temp. płynu, jest tam lampka która świeci sie na niebiesko jak silnik jest zimny ale szybko gaśnie (silnik wciąż nie ma 90C) czy wtedy kierowca ma się domysleć jaka jest temp.??? nie, jedzie i się nie matrwi, że mu sąsiadka na tylnej kanapie rodzi zasada jest taka aby nie pałować na zupełnie zimnym silniku teraz to forumowicze dbają o swoje a4 a pomyślcie czy przed wami właściele też tak podchodzili do pewnym zasad??? pałowali jak im się chciało pozdro
PABLO Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Ale się temat rozwinął Co do temperatury silnika zgadzam się z teorią Cristoforo, tak właśnie jest Plastuch powodzonka z dalszymi modami
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Cristofo od 60'C można już bezpiecznie używać suszareczki;) bez obaw;p W silnikach wysokoprężnych silnik rozwija temperaturę kolo 60'C... Mówię na własnym przykladzie;p Mam c-klasse w CDi ;p A nie jak kolega wyżej wyskoczył z 90'C no to to jest śmiechowate:D :kox: Pozdrawiam
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 można ale chciałem wypośrodkowac temperature ja zawsze sledze kanał 49 i wg niego sugeruje się jak tam jest 70C to wtedy zaczynam sie bawić autem
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ;p Chciałem po prostu uciszyć kolejne dziecko neo które dołącza do klubu i mysli że jest fajne:D 90'C :polew: A co do zadbanego auta:D Ostatnio miałem zaszczyt oglądnąć to cudeńko i uwierzcie:D plastuch chyba nic nie robi innego tylko to czyści
Skyliner89 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Też kiedyś myślałem o Audi A4 z silnikiem 1.8T, ale to dbanie mnie przeraziło ;( . W przypadku samochodów z turbiną trzeba zmieniać olej co ok 10 tys. km. razem z filtrem powietrza. Przy zimnym silniku czyli dopóki silnik nie osiągnie optymalnej temperatury 70'C nie można korzystać z wysokich obrotów i trzeba delikatnie operować pedałem gazu. Przed wyłączeniem silnika trzeba odczekać ok. 1 min żeby turbina zwolniła obroty i się ostudziła.
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Przed wyłączeniem silnika trzeba odczekać ok. 1 min żeby turbina zwolniła obroty i się ostudziła. ===> To prawda i warto to sobie zapamiętać;p ale nie minute tylko z 20sek;p MOŻE NIE RÓBMY JUŻ KOLEDZE Z TEMATU OFF TOPA
adrianus Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja pier%#^* suhy, rece mi opadaja jak jakis pojeb z uporem maniaka trzymasz sie okreslenia "dziecko neo" :polew: i jaki Ty odwazny jestes, probujesz uciszyc kogos, normalnie truchleje przed Twoja wiedza Masz cos z deklem chyba nie tak, ale diagnozowac tego nie bede, idz do specialisty, poza tym to naucz sie poprawnie uzywac jezyka polskiego "ogladnac, dorosnoł" masz C-klase w CDI? fajnie, chyba taty, poki co zajmij sie swoim 1.6 LPG :gwizdanie: i na koniec to wielkie pozdro, hahah, bo rozbawilies mnie dzis dopisze jeszcze: trzeba czekac ok. 20 sekund? przed wylaczeniem? kup koledze w prezencie turbo timer lepiej! dooobra mistrzu suhy jestes dla mnie guru w sprawach motoryzacyjnych, skladam poklony przed Twoja wielka wiedza
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ja pier%#^* suhy, rece mi opadaja jak jakis pojeb z uporem maniaka trzymasz sie okreslenia "dziecko neo" :polew: i jaki Ty odwazny jestes, probujesz uciszyc kogos, normalnie truchleje przed Twoja wiedza Masz cos z deklem chyba nie tak, ale diagnozowac tego nie bede, idz do specialisty, poza tym to naucz sie poprawnie uzywac jezyka polskiego "ogladnac, dorosnoł" masz C-klase w CDI? fajnie, chyba taty, poki co zajmij sie swoim 1.6 LPG :gwizdanie: i na koniec to wielkie pozdro, hahah, bo rozbawilies mnie dzis dopisze jeszcze: trzeba czekac ok. 20 sekund? przed wylaczeniem? kup koledze w prezencie turbo timer lepiej! dooobra mistrzu suhy jestes dla mnie guru w sprawach motoryzacyjnych, skladam poklony przed Twoja wielka wiedza ===> Co wniosłeś do tematu proćż tego że się ośmieszyłeś?P.S. Tak Taty. Zajmuje się swoim 1.6 .Nie martw się.
PABLO Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Panowie nie róbcie spamu w temacie kolegi Plastuch'a :!:
suhy Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Panowie nie róbcie spamu w temacie kolegi Plastuch'a :!: Pisałem już to w temacie ale.... nie mogę pozwolić żeby ktoś mnie tak obrażał. Ja chciałem to skończyć wcześniej. Więc żeby nie było OT. Musisz się pochwalić tym fisem:D I zmieniaj wkońcu te świeczki i wstawiaj soczewwwwy:D
Wihajster Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 panowie proszę o spokój bo poleca ostrzeżenia....
plastuch Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wracając do tematu Fisa Plastuch wystarczy tylko kupić pełny FIS i wystarczy? Nie trzeba czegoś modyfikować w elektryce . Fajnie mieć więcej info przed oczami. A więc tak zrobiłem zdjęcie starego licznika (nie chciło mi się wyciągac tamtego) aby zobrazować co tak naprawde jeszcze trzeba przy tym podłubać żeby się cieszyć wpełni Fisem Na chwile obecną to podpiente są tylko kość żółta i niebieska. W tamtym liczniku w miejcach gdzie zaznaczyłem 1 i 2 1. jest tam szereg pinów FIS-a 2. tam napewno trzeba podprowadzić szygnał temp. oleju [br]Dopisany: 23 Sierpień 2009, 22:32_________________________________________________Dokupiłem dziś manete do fisa oto i ona: Jak widać kupilem z funkcją tempomatu więc będe grzebał tylko musze kierownik przerobić kabelki ale na szczęście dało rade kupić z kośćmi Puki co fisior działa w poniedziałek dorobie jeszcze manete i będzie sie cieszył tym jak dziecko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się