Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB] szarpanie i dymienie w czasie jazdy, wysoki BIP,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problemy skutkujące pojawianiem się dymu opisanego przez ciebie (duża chmura), przy braku ubytków oleju lub płynu chłodzącego, powinny wygenerować błędy w pamięci usterek.

Opublikowano

Wlasnie w tym problem ze nic nie chce wygenerowac. Moge go trzymac na tych obrotach zeby szarpal i dymil nawet 2 godz i nic. Gdyby byl blad to przynajmniej wiedzialbym od czego zaczac. A tak szukaj igly..

Wiem, ze ciezko tak przdz internet nie widzac problemu;(. Ale dzieki za checi pomocy:).

Opublikowano

a ja bym chciał zobaczyć logi w zakresie obrotów poniżej problemu, w trakcie i powyżej.

003, 008, 011, 018 wykonane pojedynczo.

Opublikowano (edytowane)

a ja bym chciał zobaczyć logi w zakresie obrotów poniżej problemu, w trakcie i powyżej.

003, 008, 011, 018 wykonane pojedynczo.

Witam. Wrzucam logi z dzisiejszej jazdy. Pozdrawiam.

http://vaglog.pl/log_277758.html

http://vaglog.pl/log_277757.html

http://vaglog.pl/log_277756.html

http://vaglog.pl/log_277755.html

http://vaglog.pl/log_277759.html

http://vaglog.pl/log_277760.html - osoba, która je robiła mówiła, że tutaj może być przyczyna.

Edytowane przez monthrey12
Opublikowano

Na dzień dobry przyjrzałbym się konektorom PD 1 i 2.

Do sprawdzenia również wiązka i złączki przy głowicy,

Również złączki przy ECU.

Opublikowano

Na dzień dobry przyjrzałbym się konektorom PD 1 i 2.

Do sprawdzenia również wiązka i złączki przy głowicy,

Również złączki przy ECU.

Do sprawdzenia wiązka i złączki. Jak mam to sprawdzić? Z wierzchu wydaje sie sprawna. Zadne kable nie są pogięte ani przerwane. Konektorki byly doginane na samym początku. Ecu nie było ruszane, chyba, że przy ciąganiu kabli coś sie ruszyło. Dzisiaj przełożyłem zaworek podcisnieniowy od turbiny, nic nie dało. Najlepszym sposobem było by przełożenie od kogoś używanej(sprawnej listwy elektrycznej). Ale kto mi to pożyczy...Pozdrawiam.

Opublikowano

wygląda że masz albo problem ze sterowaniem PD nr 1 i 2. tzn. że

1,. albo jest problem z sygnałami elektrycznymi nimi sterującymi

2. albo, brakuje im paliwa wskutek uszkodzonych uszczelniaczy.

3. uszkodzone PD.

acha i zaznacz w jakiś sposób, w ktorym momencie logów pojawiło się szarpanie.

Opublikowano (edytowane)

Wtryski na milion % sa sprawne. Wszyscy stawiali na listwe wiec ona pojdzie prawdopodobnie na wymiane i przy okazji wleca nowe uszczelniacze. Tak wiec bede mogl to wykluczyc. A jeszcxe jedno pytanko. Jezeli egr ma za duza wartosc i podnosi przeplywke to czy po jego wypisaniu wszystko wroci do normy?

Edytowane przez monthrey12
Opublikowano

Wtryski na milion % sa sprawne. Wszyscy stawiali na listwe wiec ona pojdzie prawdopodobnie na wymiane i przy okazji wleca nowe uszczelniacze. Tak wiec bede mogl to wykluczyc. A jeszcxe jedno pytanko. Jezeli egr ma za duza wartosc i podnosi przeplywke to czy po jego wypisaniu wszystko wroci do normy?

Są sprawne tak jak byłęś pewien logów? :cool1:

CO rozumiesz pod hasłem za duża wartość EGR i podnoszeniem przepływki?

Opublikowano

Wtryski byly sprawdzane w serwisie bosha.. mam papiery ze sa sprawne. Egr na biegu jalowym ma wartosc 480 a wymagany jest 240

. A razem z nim taka wartosc ma przeplywka. Przeplywki zakladalem juz 3 sprawne na probe i ciagle wartosci sa takie same.

Opublikowano
W dniu 17.09.2016 o 20:42, Musashi napisał:

wygląda że masz albo problem ze sterowaniem PD nr 1 i 2. tzn. że

1,. albo jest problem z sygnałami elektrycznymi nimi sterującymi

2. albo, brakuje im paliwa wskutek uszkodzonych uszczelniaczy.

3. uszkodzone PD.

acha i zaznacz w jakiś sposób, w którym momencie logów pojawiło się szarpanie.

@monthrey12 masz może gdzieś te logi co robiłeś bo na vaglog nie działają ,chętnie bym na nie popatrzył .

Jak już rozmawialiśmy  mam podobny problem i pojawił się on w podobnym momencie z tym że u mnie po ok 5 miesiącach od wymiany tego uszczelnienia na wale korbowym i w momencie wymiany turbiny na większą u mnie dodatkowo po tej wymianie uszczelniacza pojawił się nieraz problem z odpalaniem po nocnym postoju , odpala kulawo kulawo i przez 2-3 sek chodzi jakby na jeden cylinder nie palił i puszcze siwego dymka .

Mój mechanik/tuner twierdzi że problem może leżeć w zawieszającej się cewce któregoś pompowtrysku stąd to kopcenie i szarpanie , @Musashi , @piotrsob1 czy te cewki pompek to dobry trop czy raczej ten czujnik położenia wału ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...