Krokulec 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 auto po samym programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zadzik 5 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Pewnie puchnie w ciepłe dni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Też mam tyle koni w moim 1.8T przy 4. tys. obr Swoją drogą mocno pociągnięty w górę jak na ori osprzęcie. Ale kreski ładne Edytowane 19 Września 2016 przez audicoman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krokulec 0 Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Pewnie puchnie w ciepłe dni . Co miałeś na myśli "puchnie"? Puki co jeżdze już ponad miesiąc i skutków ubocznych nie ma, po drugie nie eksploatuje auta jakoś ekstremalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Po prostu w ciepłe dni temperatura w dolocie na ori IC jest wysoka i tej mocy nie będzie . w ogóle tyle mocy nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Ja mam Fmic o wymiarach rdzenia 550x140x65 z kakulcem z BRD i po ostrej jeździe jak było 25-30 stopni już ciepło się robi w dolocie.Ori ma powierzchnię pewnie połowę mniejsza więc to musi się gotować :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krokulec 0 Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Na wiosne robiony będzie Fmic i korekta softu, więc będzie miał czym oddychać, tylko nie wiem czy robić od podstaw samodzielnie czy kupić gotowca np z tej strony; http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/46088-bmw-e46-diesel.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krokulec 0 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jak kupiłem dokładnie ten zestaw z tej strony do mojej b7 i przez sobotę bez kanału udało mi się wszystko zrobić :-) Masz może fotkę jak ten zestaw wygląda na aucie, jak z jakością tego zestawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Z jakością ok silikony grube i elastyczne , łączniki i kolanko z polerowanego alu oczywiście z pogubieniami na końcu żeby węże nie spadały , opaski solidne GBS , tylko trzeba dodatkowo wykorzystać ori węże . Wąż który idzie od TIPa plastykowego do ori SMIC oraz wąż S od turbo którego trzeba uciąć (chyba że ktoś ma inną turbinę niż ori GT1749va na szybkozłączkę ) to daje samą redukcję silikonową np z turbo BRD jest to 38/51 mm . Można też kupić do seryjnego turbo coś takiego http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i6275955629.htmlwtedy dajemy tylko kawałek silikonu 51mm jako łącznik z kolankiem alu a ori wąż S sprzedajemy :-) Trzeba też dorobić mocowanie FMIC do belki , u mnie są to 2 płaskowniki duraluminiowe grubości 8 mm . Po za tym przyciąć troche niektóre węże z kompletu . Trzeba mieć trochę pojęcia o robocie żeby wszystko ładnie wyszło i przy mocniejszym doładowaniu było szczelne , u mnie przy 1.7 bar na razie daje rade . Mi zajęło wszystko pewnie z 5 godz na spokojnie nie spiesząc się . U mnie to wygląda tak : Edytowane 28 Października 2016 przez danielstol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Felga bandyta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Japa straszna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Do pełnego szczęścia brakuje mi jeszcze jakieś Gtb myślę że na wiosnę wpadnie gtb1756vk :-) KKK z BRD już się znudziła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krokulec 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Czy turbina z BRD pasuje plug and play czy trzeba coś przerabiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się