Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF]Turbina


kszaku

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno od zatkanego kata może się robić duże nadciśnienie w wydechu i wpływa to na naprężenia wirnika. Sprawdź jego drożność. Inna przyczyna to jakaś wada fabryczna. Pierwszą zregenerowałeś, czy zmieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wygląda sytuacje ze smarowaniem ????

moze tam jest pies pogrzebany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ilu turbina wstaje u mnie po regeneracji samochód zrobił się mułowaty i ciągnie od 2100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ilu turbina wstaje u mnie po regeneracji samochód zrobił się mułowaty i ciągnie od 2100

to może wklej logi dynamiczne grupy 011 - przynajmniej będzie widać czy procent wysterowania N75 się zmienił czy też będzie to winą samego N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia. Zazwyczaj po regeneracji zakład ciut wydłuża sztangę by turbo dotrzymało okresu gwarancyjnego i stąd bierze się większość przypadków, że turbo późno wstaje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw trzeba to ewentualnie potwierdzić patrząc w log dynamiczny grupy 011 a potem reklamować jeśli zrobili farbą cechę na sztandze siłownika podciśnienia bo jak sam zaczniesz nią kręcić to utracisz gwarancję. Jeśli nie masz czym zlogować to musisz przynajmniej popatrzeć czy po odpaleniu silnika sztanga jest maksymalnie podciągana w górę w stronę gruchy i czy dźwigienka kierownic spalin dobija do ogranicznika czy nie oraz czy da się ją jeszcze ręką wyżej podciągnąć do tego ogranicznika na korpusie turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest farba zgadza się sztanga chodzi nie próbowalem jej podciągać jak by była druga grucha na wymiane spróbować jak chodzi na innej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest farba zgadza się sztanga chodzi nie próbowalem jej podciągać jak by była druga grucha na wymiane spróbować jak chodzi na innej.

dlaczego?

Nie kombinuj tylko posłuchaj chłopaków bo dobrze Ci radzą. Nie wymieniaj elementów na wariata bo nic to nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzam nic wymieniać, turbine mam na gwarancji dopiero mam ja 3 tyg i od tego czasu mam z nią problemy nie mam czym zrobić logów w sumie mam autocoma ale dopiero się ucze na nim.

tak wygląda tyle że mój kosztował 90 USD

16 KABLI DO AUTOCOM CDP+ OKI TRUCK CAR + 2012.3PL (3075686850) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto podjechać do ASO na sprawdzenie? Czasami wyjdzie to taniej niż ciągłe wymiany u majstrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz gwarancje od tych co ci ją regenowali to tak jak bys jej nie miał. lepiej kupować turbo używane i sprawdzone z dobrego zrudła ale nie regenerowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie zagwarantuje ze uzywka tez oleju nie przepala.... Pod Poznaniem jest bardzo dobry zaklad co regeneruje... Ja kiedys w passacie regenerowalem i bylo okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przez co padła pierwsza? nie przypadkiem po długiej a bardzo szybkiej jeździe? diesel nie lubi bardzo dużych prędkości przez długi okres czasowy. silnik nie jest chipowany? no i co pisał kolega LETALLEC czy kat nie jest zapchany bo to również znacząco wpływa na to. a wszystko razem zebrane do kupy może właśnie dawać taki efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...