Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawidłowa kompresja AFN, jaka być powinna?


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi


No to ja niewiem co tu jeszcze moze mieć wpływ na kompresje, pierścienie mam również nowe. Chyba ze by jakieś trefne były... :facepalm:

Hmmm, nie obraź się ale chyba szukasz dziury w całym.Ja na Twoim miejscu bym jeszcze poczekał z tym ściąganiem głowicy(a tak poważnie wcale bym nie ruszał). Pojeździj jeszcze z 2tyś i zmierz kompresje ponownie,która obecnie nie jest jeszcze taka tragiczna.


, tak samo kwestia czy tłoki wystawały i o ile wystawały, tego też niewiem :kwasny:

Na pewno wystawały,ale domyślam się że nikt tego nie mierzył.Nawet jak ori uszczelka jest jedno rowkowa to wystają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy problem jest, bo auto kopci na biało tak jak napisałem na początku, dlatego nosi mnie tam zmienic tą uszczelke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.jpg

Na początku przyszłego tygodnia zrobie pomiary raz jeszcze, zobaczymy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do białego dymy to chyba bym szukał przyczyny w układzie paliwowym.Dużo tego dymu jest,,jesteś w stanie nagrać filmik?Tak z czystej ciekawośći bym chciał zobaczyć,bo usterki po tym filmie na pewno nie zdiagnozujemy.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...