szakal21 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam Mam następujący problem z moim Audi A4 1.8 turbo, przy szybkim wciskaniu pedału gazu (zaczyna być słyszalne turbo) przy 3000 obr. silnik zaczyna szarpać auto prawie hamuje silnikiem. Czasem jak już pokonam bariere 3 tys. obr. czuć lekkie szarpanie, ale auto idzie do przodu. Efekt przypomina nieudolne ruszanie z miejsca. Przy wolnym dodawaniu gazu nie ma takiego efektu wskazówka mija 2 tys. 2,5 tys. 3 tys. i auto idzie płynnie do przodu. VAG nie wykazuje żadnych błędów, przepływomierz dobry, przepustnica wyczyszczona i zrobiona nowa adaptacja, wszystkie filtry wymieniłem. Nie było lanego "lewego" paliwa. Proszę pomóżcie.
kepasa Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 właśnie mam podobną usterkę ... temat: falowe oddawanie mocy... u mnie objawie się to przy wyższych prędkościach...
kowal161 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 wydaje mi sie ze moze to byc katalizator.u mnie tez jest do wyciecia i musze to zrobic jak najszybciej.Na postoju wczesniej było słychac posypane blaszki w kacie takie brzeczenie teraz juz tego nie ma przeszło mu autko odzyło.Tylko mam problem te blaszki zapewne poszły w wydech i obawiam sie ze moga mi go zatkac i autko wtedy nawet nie odpali.Skoro mowisz ze przepływka itp jest ok to ja bym stawiał własnie na kata. A jak jest z urachamianiem autka masz niewielkie problemy???tzn nie łapie odrazu (musis zachłeptac zakrecic az odpali)
Gość Daymoon Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 jeśli masz to na 1 biegu tylko to stawiał bym na wyjeba....poduszki silnika też tak miałem
loco87 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 mi czkawka ustąpila p ozalaniu STP do czyszczenia wtrysków. Ale kolega ma chyba inna bajke...
szakal21 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Z odpalaniem nie mam problemów, pali na dyg.
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Panowie sprawdzcie szczelnosc dolotu Jest tam pare metrow orurowania ktore lubi pekac a wtedy samochod szarpie i nie jedzie... koszt operacji zerowy a efekt moze byc zaskakujacy...
poziek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Po pierwsze to w autach z turbo powinno się jeździć z wskaźnikiem doładowania :gwizdanie:
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Po pierwsze to w autach z turbo powinno się jeździć z wskaźnikiem doładowania :gwizdanie: Dokladnie do takiego wniosku doszedlem kiedy sie uporalem z moja turbawka
loco87 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 A w AEB od ilu ma ciągnąc turbo ? U mnie od 2 tys. idzie lepiej ale dopeiro od 3 idzie jak diabel jak na 150ps oc
poziek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 A w AEB od ilu ma ciągnąc turbo ? U mnie od 2 tys. idzie lepiej ale dopeiro od 3 idzie jak diabel jak na 150ps oc czyli norma
ajax Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mając dziurawy dolot turbina zaczynała ładować przy 3tyś obrotów.Przy 4tyś ładowała 05bara.(Na BP silnik chodził równo i nie szarpał)Najlepsze by były logi,ale mam tylko urządzenia stacjonarne. Pozdrawiam Ale to jest Twoj konkretny przypadek. Ja mialem peknieta rure w takim miejscu ze zagiecie nie pozwalalo na to zeby dziura sie otwierala. Jak gwaltownie naciskalem gaz i cisnienie mocno wzrastalo to dziura robila pfffffttt i cisnienie spadalo a samochod szarpal bo nastepowal gwaltowny spadek cisnienia. Jak powoli wkreclem samochod to dziura sie nie "wybrzuszala" samochod szedl ladnie. Rowniez jak gwaltownie puszczalem gaz to wtedy podcisnienie zasysalo powietrze z zewnatrz. Czyli bez gwaltownych ruchow pedalem dolot byl szczelny. Coz jak zawor ktory trzyma cisnienie do jakies sily a jak bedzie ona zbyt duza to wtedy popuszcza. Pozdrawiam
szakal21 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Jak by się komuś przydało daję znać co u mnie było nie tak. Okazało się, że przepływomierz był walnięty, na postoju pomiary wskazywał ok, ale podczas jazdy zdarzało mu się szaleć od czasu do czasu. Inna sprawa to, że miałem zatarte zawory w turbinie (N75 i chyba EGR - mechanik powiedział że były zatarte zawory ale jakie to mi nie powiedział a się na tym nie znam ). Auto teraz śmiga aż miło. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się