Grzyb01 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich Chciałem przedstawić moją kolekcję aut Żona dosiadała seio 0.9 ale jakoś to nie jechało Zrobiło się swap na 1.2 z punto 60km i już było lepiej finalnie auto wyglądało tak druga zabawka Vectra B 2.0 16V c20xev plus moje mody i auto wygląda tak Auto wypluło 147km gdzie z fabryki wyjechało z 136km Czas na A4 B6 Avant S line. Zakupiłem ją 2 mies. temu. Została przywieziona z Niemiec. Rocznik 2002 silnik BFB 1.8T 163km. Przebieg udokumentowany 213 tyś. Teraz coś o wypasie autka szału nie ma ale coś tam jest -S-line -Bi-xenon -Klimatronik -2x elektryczne szyby -Podłokietnik przód+tył -Gniazdo 12V w bagażniku -Oryginalne radio CD -Skórzana trójramienna kierownica + skórzany ręczny i gałka zmiany biegów -Pełen pakiet chrom -Pakiet oświetleniowy -Czarna podsufitka -Połskórzane fotele S line -Zawieszenie S line 1BV -30mm leży w garażu -Na aucie gwint FK -17 calowe felgi lato -16 calowe zima - Tył pierścienie dystansowe 20mm H&R Tak wyglądała zaraz po zakupie Auto na zimówkach Na chwilę obecną auto wygląda tak na felgach letnich które niestety musiałem pomalować. Zawias ze względu na śpiących policjantów musiał iść do góry W aucie na chwilę obecną zrobiłem: -Naprawa nie działających spryskiwaczy reflektorów (wymiana modułu oświetlania) teraz wywala błąd niezgodności vin-u -Konserwacja podwozia -Wymiana olejów, filtrów, płynu chłodniczego itd. Rozrząd za rok. -Przegląd zaworów N75,DV turbo. Czyszczenie przepływki, intercoolera -Diagnostyka vagiem w poszukiwaniu błędów -Błąd czujnika temp cieczy chłodzącej (wymiana na oryginał) -Nadal walczę z klimatronikiem. Wywala 4 błędy -Standardowa naprawa zamknięcia podłokietnika -Cześć oświetlenia wnętrza led i oświetlenie tablicy rejestracyjnej -Nowe opony lato -Naprawa włącznika oświetlania schowka -Wymiana włącznika świateł (zużyty) -Napraw mikroprzełacznika drzwi kierowcy -Nowe dywaniki -Naprawa jabłka dzwigni zmiany biegów (luz) -wymieniony olej w skrzyni biegów. Walczę z ciężkim wbijaniem biegu 1 na zimnym silniku puki auto nie zejdzie z obrotów (ssania). Prawdopodobnie sprzegło. -naprawa oświetlenia klamki kierowcy - nowa maskownica akumulatora Plany na przyszłość standard dłubanie przy silniku Planuję podnieść moc do ok 200km. Chcę choć jedno auto zostawić w oryginale z zewnątrz Edytowane 10 Listopada 2019 przez Grzyb01
albert224 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Chyba trafiłeś na fajne zadbane 1.8t . Fajny wypas i lakier nawet ładnie świeci. Drążek bardzo chodzil ci gora-dół? Ze wymieniLes jabłko. Jest poprawa?
Grzyb01 Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 Dzięki kolego. Również wydaje mi się że trafiłem na fajny ale trochę biedny egzemplarz. Luz był ale połowę z tego co na tym filmie. Na jabłko nałożyłem koszulkę termokurczliwą i teraz jest gitara. Luzu brak ale nadal biegi nie wchodzą na zimnym silniku.
kupczak90 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Zadbana w środku 200 KM ogarniesz bez problemu. Poszedłbym krok dalej bo niewiele większym kosztem osiągniesz na hybrydzie 230-240 KM. Poczytaj odpowiedni dział na forum, rozwiązania są już przez kolegów sprawdzone.
toman Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Przez dwa miesiące sporo zdążyłeś ogarnąć, tzn że będzie tej a4 dobrze! też mam sprzęgło do roboty, pakuj od razu z 1.9 TDI AWX. Jakbyś jeszcze miał zewnętrzny sline, to by była malina 200 km to najmniejszy problem, tak jak kolega napisał pomyśl o hybrydzie. Nie żebym się reklamował, ale jakbyś szukał KM, to polecam downpipe ode mnie
Grzyb01 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 Zadbana w środku :good: Ma się rozumieć to był jeden z warunków zakupu 200 KM ogarniesz bez problemu. Poszedłbym krok dalej bo niewiele większym kosztem osiągniesz na hybrydzie 230-240 KM. Poczytaj odpowiedni dział na forum, rozwiązania są już przez kolegów sprawdzone. W tym roku muszę zrobić to co konieczne a bliżej 2017r zacznę modzić. Silnik z turbo to dla mnie mały news więc muszę trochę doczytać. Przez dwa miesiące sporo zdążyłeś ogarnąć, tzn że będzie tej a4 dobrze! Teraz to oczko w głowie więc musi być igła. W moich rękach każde auto ma jak u Pana Boga za piecem też mam sprzęgło do roboty, pakuj od razu z 1.9 TDI AWX Wezmę to pod uwagę. Nie żebym się reklamował, ale jakbyś szukał KM, to polecam downpipe ode mnie W chwili obecnej przed wstawieniem downpipe hamuje mnie tylko błąd sondy i nie wiadomo co tam będzie jeszcze wymyślą z przeglądami. Szykują jakieś rewolucje. Dzięki za reklamę ale znając życie to będę spawał sam Zauważyłem ostatnio 2 rzeczy przy moim czarnuchu. Mniej poważna to autko zaczęło nierówno pracować po odpaleniu. Co się okazało świeca na 2 cylindrze pływała w oleju na 4 zaczęło się już sączyć. Świece były zmieniane w 2014 ale przy okazji wymiany uszczelki wymieniłem świece. Teraz ta gorsza wiadomość. Na 99% poszła uszczelka pod głowicą. -ubywa płynu -kopci na biało po odpaleniu -układ się zapowietrza -wywala płyn ze zbiorniczka - test co2 wypadł pozytywnie :( Dawno mnie tu nie było :) W chłodniejsze dni okazało się że autko nie ma podgrzewanych lusterek więc założyłem maty grzewcze w lusterka. Dobrze że była instalacja. Założyłem elektromagnetyczny czujnik parkowania. Człowiek się przyzwyczaił do wygody a w audi tego mi brakowało W zbiorniczku wspomagania było coś takiego. Zalałem Totalem ale jakoś nie jestem zadowolony. Już w garażu czeka ori zielony olej. I najważniejsze przyszedł czas zwalić czapkę i zabrać się za głowicę. Na drugim cylindrze widać mokre zawory w szczególności wydechowy. Przy okazji tak niemieccy mechanicy ustawiają rozrząd Nowe graty rozrządu założone, blok i tłoki wyczyszczone i czeka na głowicę. Jutro jedzie do sprawdzenia szczelności. Po prawie 2 tyg czekania za głowicą odebrałem ją 23 grudnia i od razu zacząłem składać autko żeby można było nim już smigać w święta. Głowica była pęknięta na drugim cylindrze od strony wydechowej. Zostało to zaspawane i przy okazji remont góry. Przy okazji przygotowania gratów do montażu okazało się że kol. wydechowy również był pęknięty. Jego też czekało spawanko. Ostatnią rzeczą do zrobienia to ogarnąć centralny zamek
Grzyb01 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Dziś w piątek 13 kolejny peszek dopadł mojego czarnucha. Podczas jazdy auto zaczęło szarpać jak by padła świeca lub cewka. Check pierwsze się świecił potem zaczął migać. Powrót do domu. Komp wypadanie zapłonu cylinder 1. Świeca mokra iskra jest. Pomiar kompresji. 1 cylinder się dziwnie zachowuje raz kompresja jest 10 bar raz 4 a raz 0. Takiego przypadku jeszcze nie miałem. Rozrząd na znakach. Łańcuch również na znakach. Czyż by pierwszy cylinder wypluł pierścienie??? Miał ktoś taki przypadek??
Grzyb01 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dziś zabrałem się za rozbieranie czarnucha. Po zwaleniu kolektora wydechowego moim oczom ukazał się taki widok. O co tu chodzi??? Nie wiem czy to jest płyn bardziej przypomina to wodę. Trochę nie chce mi się wierzyć że to uszczelka pod głowicą. Usterka znaleziona Teraz ciężko stwierdzić kogo to wina. Czy sprężyny czy ludzi którzy reanimowali głowicę. Najgorsze teraz to poszukać sprężynę. W sklepie moto sprężyny są nie dostępne zostaje gość który robi głowice lub serwis. Zawory też tak za bardzo nie były dotarte. Dla mnie robota zrobiona na odpier**l.
Damiyc Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Masz problemów z tym silnikiem Powodzenia
Grzyb01 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 1 godzinę temu, Damiyc napisał: Masz problemów z tym silnikiem Powodzenia Czarnuch chyba mnie nie lubi ? W poniedziałek dzwonie do kolesia który robił głowice. Zobaczymy co powie. Trzeba szukać powoli nowej sprezyny.
Grzyb01 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autko wczoraj złożone i na chwilę obecną śmiga chodzi zdecydowanie lepiej niż po remoncie wykonanym w profesjonalnym zakładzie. Dziś założyłem gniazda usb do schowka
impulse1 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Eh słabo, moja głowica - upalone zawory i urwane szklanki poszła do serwisu - koszt 3k ale dostaję roczną gwarancję, zresztą tak samo jak turbo - 2k - też na gwarancji, myślałem o czymś tańszym lecz jak czasem bywa, chyba nie warto... Choć cena jaką zapłaciłem wydaje się być kosmiczna ;/ Ile Ty płaciłeś za szlif? zawory i szklanki były całe? Brałeś na FV? Edytowane 26 Stycznia 2017 przez impulse1
Grzyb01 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 22 godziny temu, impulse1 napisał: Eh słabo, moja głowica - upalone zawory i urwane szklanki poszła do serwisu - koszt 3k ale dostaję roczną gwarancję, zresztą tak samo jak turbo - 2k - też na gwarancji, myślałem o czymś tańszym lecz jak czasem bywa, chyba nie warto... Choć cena jaką zapłaciłem wydaje się być kosmiczna ;/ Ile Ty płaciłeś za szlif? zawory i szklanki były całe? Brałeś na FV? Ja moje auta i nie tylko naprawiam sam. Stwierdziłem że mam nieszczelność na 2 cylindrze. Głowica poszła go fachowca na sprawdzenie szczelności i jak się da ewentualnie naprawę. Koleś wycenił naprawę na 900zł w tym było docieranie zaworów, planowanie, wymiana prowadnic i uszczelniaczy i mycie (plus moje uszczelki, śruby, rozrząd itd 700zł) . Myślę że reszta gratów została stara. Po miesiącu pękła sprężyna i już mu głowicy nie zawoziłem robiłem wszystko sam. Koleś załatwił mi tylko sprężynę. Przy okazji zauważyłem że na 2 cylindrze kiepsko dotarli zawory co widać w poprzednim poście. Autko po jego naprawie chodziło trochę kulawo. Teraz po moim docieraniu zaworów auto chodzi tak jak przed naprawą. Z turbiną myślę że będę miał na razie spokój bo widać że jest po regeneracji.
Grzyb01 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 Brak mi już słów. 2 tyg po naprawie. Ta głowica jest jakaś przeklęta
Grzyb01 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 Mam nadzieję że ten pech się skończy po zakupie innej glowicy. Czyz by to pierwsze pękło a później grzybek dostał strzała ??
romanzlasu Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 ciekawe czy urwał się zawór i zrobiło burdel czy upaliła się świeca wpadła pod zawór i zrobiło bałagan popychacze nowe zakładałeś?
Grzyb01 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Raczej opcja nr 1. Świece były nowe auto nie było upalane. Popychacze były stare bo są ok. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Grzyb01
Grzyb01 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Glowica poszła do naprawy. Dziś zabrałem się za wymianę uszkodzonego tloka. Dziad wyciagniety. Szczęście że jechałem wolno. Jeśli miał bym 120km/h na pewno glowica naddala by się na złom. Miska zwalona. Wszystko wygląda ok. Smok byl w miarę czysty. Reszta gratow umyta i czeka na montaż. Edytowane 15 Marca 2017 przez Grzyb01
Grzyb01 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 Glowica naprawiona. Autko złożone. Zobaczymy jak dlugo tym razem będę jeździł ?? Postarali sie panowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się