mlodu2083 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Witam, Mam problem z moim silnikiem. Do tej pory chodził bez zarzutu. Od pewnego czasu zaczął tak jakby nie pracować na 1 cylinder. W tej chwili silnik wariuje na wolnych obrotach przerywa i gasnie. Po przytrzymaniu go powyżej 2000 obr/min jest ok. Pojawiła się tez sytuacja że silnik po odpaleniu wkreca się do 2000 tys i powoli spada - wolniej niż było zawsze. Przy okazji grzebania znalazłem urwany ten trzpien od klapek w przepustnicy, ale wydaje mi się ze to nie jest problem tej gruszki. Widać pekniecie już było dużo wcześniej. Dodatkowo jak już potrafi utrzymać w miare wolne obr to strzela do wydechu. To samo dzieje się na benzynie jak i LPG. miał ktoś może taki czy podobny przypadek?
pulpecik Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Zobacz cewkę i przewody. Świece okazjonalnie, oczywiście fajki. Szczelność też warto zerknąć. No i podepnij autko, może coś wydali w kodach. Edytowane 2 Września 2016 przez pulpecik
mlodu2083 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Przewody i swiece wymienione - bez poprawy. Jutro będę miał cewke na podmianę. Podłączałem tylko Polskim Vagiem -błędy 16514 - Sonda 1 oraz 17937 - Nastawnik wałka rozrządu - temat już przerabiałem z napinaczem - bledy te były także wcześniej i auto smigało jak należy. w tej chwili po odpaleniu silnik zaraz gasnie i rzuca nim. Po dodaniu gazu powyżej 2000 działa normalnie. Co to za cholerstwo mi się tam wdało??? Dziś pojeździłem trochę i doszedł jeszcze jeden objaw - przez jakąs minute nie miałem wspomagania hamulcy po odpaleniu - pedal twardszy niż w maluchu i przez chwile silnik normalnie pracował na ssaniu. Ktoś pomoże??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się