Skocz do zawartości

mlodu2083

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlodu2083

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    kuj-pom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    APT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

489 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mlodu2083

0

Reputacja

  1. Dla porównania : 1. Po lewej - z reflektora zamiennika po 2 latach użytkowania 2. Po prawej - z reflektora ori po 17 latach użytkowania Zdjęcie mówi samo za siebie o jakości zamienników
  2. A masz konkretnie jakąś firmę na myśli?
  3. Witam, Odświeżę troche temat. Czy ktoś przerabiał te napinacze z allegro, przejechał na jakimś konkretnym pewien dystans i może się wypowiedzieć? Wymieniałem u siebie 170 tys temu i padł. Wiem ASO najlepszy - koszt 2030 zł po dobrym rabacie.
  4. mlodu2083

    Pompa oleju 1.8 ADR

    Witam, Odświeżę temat. Czy macie jakiś sprawdzony w miarę zamiennik tego nieszczęsnego napinacza. W ASO koszt po rabacie usłyszałem 2030.
  5. Dzis montowalem to u siebie. Przewody do podcisnienia 4 - ja akurat dzis to robilem i zalozylem 3.2 ale troche przyciasne sa. Nie ma tam zadych opasek. Zakladasz przedwod i tyle
  6. mlodu2083

    Co to za śruba?

    Od trawersy taka sama jak z przudu i 2 z drugiej strony
  7. Przewody i swiece wymienione - bez poprawy. Jutro będę miał cewke na podmianę. Podłączałem tylko Polskim Vagiem -błędy 16514 - Sonda 1 oraz 17937 - Nastawnik wałka rozrządu - temat już przerabiałem z napinaczem - bledy te były także wcześniej i auto smigało jak należy. w tej chwili po odpaleniu silnik zaraz gasnie i rzuca nim. Po dodaniu gazu powyżej 2000 działa normalnie. Co to za cholerstwo mi się tam wdało??? Dziś pojeździłem trochę i doszedł jeszcze jeden objaw - przez jakąs minute nie miałem wspomagania hamulcy po odpaleniu - pedal twardszy niż w maluchu i przez chwile silnik normalnie pracował na ssaniu. Ktoś pomoże??
  8. mlodu2083

    Spalanie gazu ile?

    Witam Odswierze temat. Mam instalacje BRC i zrobiłem na niej już 120 tys - spalanie czy jezdze spokojnie czy jej cisne bierze 10-11 litrów.
  9. Witam, Mam problem z moim silnikiem. Do tej pory chodził bez zarzutu. Od pewnego czasu zaczął tak jakby nie pracować na 1 cylinder. W tej chwili silnik wariuje na wolnych obrotach przerywa i gasnie. Po przytrzymaniu go powyżej 2000 obr/min jest ok. Pojawiła się tez sytuacja że silnik po odpaleniu wkreca się do 2000 tys i powoli spada - wolniej niż było zawsze. Przy okazji grzebania znalazłem urwany ten trzpien od klapek w przepustnicy, ale wydaje mi się ze to nie jest problem tej gruszki. Widać pekniecie już było dużo wcześniej. Dodatkowo jak już potrafi utrzymać w miare wolne obr to strzela do wydechu. To samo dzieje się na benzynie jak i LPG. miał ktoś może taki czy podobny przypadek?
  10. Dziękuje kolego metik. Dysza wymieniona i klima powróciła do dawnej sprawności aż przyjemnie zimno w śodku
  11. Witam. Podepnę sie pod temat. U mnie nagle po zimie klima zaczela slabo chlodzic. dobilem czynnika i po załaczeniu sprezarki na niskim cisnieniu mam tylko 1,5 bara a na wysokim 10-15. Czy kompresor padł? . Dodatkowo dodam ze wczesniej przy zaworach do nabijania cienszy przewód był gorący a grubszy zimny aż skraplała sie po nim woda - a w tej chwili obydwa przewody sa cieple.
  12. Ja wymieniłem już ten napinacz mam z regulatorem faz szukałem szukałem aż w końcu udało mi się zdobyc oryginał za 1000 zł. W ASO wołali wtedy ode mnie bodajże 1700.
  13. Witam. Potrzebuje dolnego wahacza prostego do mojej Audi oraz 2 łączniki stabilizatora L+P.Jaka cena może byc na pw.
  14. Zwykły napinacz nie posiada nastawnika czyli elektronicznej regulacji fazy.I zwykły kupisz kolego za 400 zl a tam gdzie jest dolożony ten nastawnik koszt w tej chwili (brak zamiennika) kosztuje w granicach 2000zł w ASO.Oczywiście jak się dobrze poszuka uda się zdobyć za nie cały 1000zł. Starsze roczniki do miały bodajże montowane zwykłe hydrauliczne napinacze łańcucha bez nastawnika. Dla przykładu zwykły napinacz i z nastawnikiem.Tam masz opisane jakie silniki jakie maja napinacze. http://moto.allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1427730255.html http://moto.allegro.pl/napinacz-nastawnik-lancucha-vw-audi-1-8-20v-kpl-i1435968832.html
  15. W tej chwili na liczniku 175 tyś .Przy 160 tyś wymiana napinacza łańcucha z elektroniczną zmianą faz rozrządu + łańcuch koszt nie mały niestety , a to wszystko przez to że ktoś wczesniej nie dbał o wymianę oleju ale co zrobić.Teraz nie ma problemów i silnik ładnie pracuje zobaczymy dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...