Karolek1997 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Hej, mam problem z moją a4b5 1,9 tdi afn 110km 97rok. Od czasu do czasu po zapaleniu silnika zaczyna migać mi kontrolka od świec żarowych. Czasami po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok, czasami nadal miga. Dodam, że podczas gdy miga to samochód nie traci na mocy, nie kopci ani nic, nadal działa w sposób prawidłowy. Odczytałem błędy vagiem: 065535 u48023 - błąd wewnętrzny modułu sterowania - błąd sumy kontrolnej; sp: uszkodzony 001268 - regulacja dozowania (n146) Ktoś ma jakieś pomysły? Edytowane 2 Września 2016 przez Karolek1997
Hezen Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Błąd 65535 - jeśli masz map sensor (czujnik ciśnienia doładowania) w ecu to pewnie masz pęknięty wężyk i olej z dolotu zalał elektronike, jeśli tak się stało to wystarczy wymienić wężyk i wyczyscić ecu z oleju. 01268 - nastawnik w pompie do czyszczenia? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
radimm Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Błąd 65535 - jeśli masz map sensor (czujnik ciśnienia doładowania) w ecu to pewnie masz pęknięty wężyk i olej z dolotu zalał elektronike, jeśli tak się stało to wystarczy wymienić wężyk i wyczyscić ecu z oleju. 01268 - nastawnik w pompie do czyszczenia? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Błąd nastawnika sygnalizowany jest również na desce migająca kontrolka świec żarowych, także tu szukałbym problemu. Sprawdź najpierw przewody i wtyczke idące do nastawnika Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka
Karolek1997 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Podpiąłęm vaga, teraz błędu już nie da się skasować, dodatkowo sprawdziłem też napięcie nastawnika przy włączonym zapłonie: 0,740v, dawka na jałowym waha się od 3,8 do 4,2mg/cykl, a obroty jałowe wahają się od 840 do 870. Przewody sprawdzałem, wszystko ok
Hezen Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Błąd 65535 - jeśli masz map sensor (czujnik ciśnienia doładowania) w ecu to pewnie masz pęknięty wężyk i olej z dolotu zalał elektronike, jeśli tak się stało to wystarczy wymienić wężyk i wyczyscić ecu z oleju. 01268 - nastawnik w pompie do czyszczenia? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Błąd nastawnika sygnalizowany jest również na desce migająca kontrolka świec żarowych, także tu szukałbym problemu. Sprawdź najpierw przewody i wtyczke idące do nastawnika Wysłane z mojego CHM-U01 przy użyciu Tapatalka W tym przypadku kontrolka świec żarowych świeci się przez błąd nastawnika ( 01268 )Jak miałem 65535 to był tylko błąd w ecu (wystarczyło go wyczyscić z oleju) a kontrolka świec nie świeciła się. Dobrze że napisałeś o wtyczce i przewodach, bo mi wyleciało to z głowy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Września 2016 przez Hezen
Karolek1997 Opublikowano 3 Września 2016 Autor Opublikowano 3 Września 2016 Przy okazji, jest jakiś sposób, aby sprawdzić czy nastawnik jest ok? Słyszałem coś o odpięciu wtyczki z impulsatora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się