Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 1.8TQ - brak iskry...nie swieca, nie cewka, nie przewody a uszkodzony komputer??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co za miesiac kur** :wallbash:

Wszystko mnie drazni a zeby bylo malo to jeszcze autko zawiodlo :kwasny:

Na poczatku podejrzenie padlo na uszkodzona cewke ale po zamianie miejscami 2 cewek okazalo sie ze to nie cewka a ze swiece wymienione tydzien temu to mechanik stwierdzil ze pewnie cos na przewodach.

No to odstawilem do elektromechanika, wczoraj poinformowal mnie ze to chyba jednak nie przewody a prawdopodobnie uszkodzony komputer i dlatego nie ma iskry na 1 cylindrze :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Dzis mam sie do niego przejsc i powie mi ostatecznie co i jak i czy cos udalo mu sie zdzialac...mam nadzieje ze zastane sprawne auto ale znajac moje szczescie w grudniu to pewnie nic z tego :confused4: ehhhh...

Opublikowano

a prawdopodobnie uszkodzony komputer

:wallbash: :wallbash:

Nie daj sie wyrolować cwanemu mechaniorowi. Podlacz VAG i sprawdz co niedomaga. Pewnie jakiś czujnik, a ten chce Ci komputer wymieniać.

Opublikowano

zobacze co dzis od niego uslysze, moze jednak nie bedzie tak zle no ale jesli uprze sie przy tym komputerze to bede musial poszukac dostepu do jakiegos VAG'a...ja niestety nie posiadam :confused4:

Opublikowano

Na spota nie dotrzesz?

Opublikowano

może moduł na puszcze powietrza padł ?

Opublikowano

zadajesz trudne pytania hehe :kox: nie wie, nie mam pojecia, nie bede ukrywal, ze nie jestem expertem pod tym wzgledem...niestety.

a ja po prostu cie opierdziele, że zamiast przyjechać na spota gdzie mamy takie auta i można spokojnie popodmieniać części ty jedziesz do pana Henia-naciagacza...

Opublikowano

hmmm przepraszam, poprawie sie, obiecuje :wink4:

tak jak hulam tym autem 1,5 roku nigdy nie mialem zadnej awarii a jak juz mi sie trafila to chcialem jak najszybciej ja usunac a do spotu bylo jeszcze daleko, liczylem na to, ze wszystko pojdzie szybko i sprawnie bo bez auta to jak bez reki (a do tego lewa reka i tak od miesiaca w gipsie, sie nadgarstek popsul) ;([br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 13:51_________________________________________________dzwonilem do fachowca, ktory sie opiekuje moim autkiem, powiedzial mi, ze jutro o 9:00 ma byc u niego jakis znajomy spec z ASO Audi no i beda wpinac sie w kompa VAG'iem i cos radzic takze jesli okaze sie, ze VAG sobie z tym czyms co mu dolega nie poradzi wymienia mi tego kompa i moze przed spotem bedzie wszystko jak byc powinno.

wtedy bym Was odwiedzil (poradzilibyscie mi czy inna przypadlosc jaka ostatnio zauwarzylem to umierajace sprzeglo bo mam czasami problemy z szybkim zapinaniem biegow na wysokich obrotach).

Opublikowano

Kuuuurrrrrrraaaaaa.

VAG nic nie powie nawet ten oryginalny, bo ten silnik w tym roczniku nie diagnozuje w żaden sposób układu wysokiego napięcia.

Na szybko podmiana wzmacniacza na obudowie filtra powietrza, na spokojnie, oscyloskop, plus elektryk kumaty i sprawdzanie.

Opublikowano

szogun0 święte słowa :good: teraz wszyscy próbują naprawiać auto vagiem już żaden elektryk nie musi się znać na mierniku czy oscyloskopie

Opublikowano

zapomnialem zakonczyc ten temat...

może moduł na puszcze powietrza padł ?

trafiony - zatopiony :good:

droga impreza ale coz, bywa :confused4:

wazne, ze jezdzi.

ps. mozna zamykac temat.

Opublikowano

Dobrze, że napisałeś co było przyczyną :wink4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...