Marek_A4 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Co za miesiac kur** Wszystko mnie drazni a zeby bylo malo to jeszcze autko zawiodlo Na poczatku podejrzenie padlo na uszkodzona cewke ale po zamianie miejscami 2 cewek okazalo sie ze to nie cewka a ze swiece wymienione tydzien temu to mechanik stwierdzil ze pewnie cos na przewodach. No to odstawilem do elektromechanika, wczoraj poinformowal mnie ze to chyba jednak nie przewody a prawdopodobnie uszkodzony komputer i dlatego nie ma iskry na 1 cylindrze :wallbash: Dzis mam sie do niego przejsc i powie mi ostatecznie co i jak i czy cos udalo mu sie zdzialac...mam nadzieje ze zastane sprawne auto ale znajac moje szczescie w grudniu to pewnie nic z tego ehhhh...
letallec Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 a prawdopodobnie uszkodzony komputer :wallbash: Nie daj sie wyrolować cwanemu mechaniorowi. Podlacz VAG i sprawdz co niedomaga. Pewnie jakiś czujnik, a ten chce Ci komputer wymieniać.
Marek_A4 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 zobacze co dzis od niego uslysze, moze jednak nie bedzie tak zle no ale jesli uprze sie przy tym komputerze to bede musial poszukac dostepu do jakiegos VAG'a...ja niestety nie posiadam
Marek_A4 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Arkadia, wtorek, 19:00?? Mysle, ze dalbym rade...jakby nie patrzec to mimo wszystko jakos to jeszcze jedzie.
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 może moduł na puszcze powietrza padł ?
Marek_A4 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 zadajesz trudne pytania hehe nie wie, nie mam pojecia, nie bede ukrywal, ze nie jestem expertem pod tym wzgledem...niestety.
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 zadajesz trudne pytania hehe nie wie, nie mam pojecia, nie bede ukrywal, ze nie jestem expertem pod tym wzgledem...niestety. a ja po prostu cie opierdziele, że zamiast przyjechać na spota gdzie mamy takie auta i można spokojnie popodmieniać części ty jedziesz do pana Henia-naciagacza...
Marek_A4 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 hmmm przepraszam, poprawie sie, obiecuje tak jak hulam tym autem 1,5 roku nigdy nie mialem zadnej awarii a jak juz mi sie trafila to chcialem jak najszybciej ja usunac a do spotu bylo jeszcze daleko, liczylem na to, ze wszystko pojdzie szybko i sprawnie bo bez auta to jak bez reki (a do tego lewa reka i tak od miesiaca w gipsie, sie nadgarstek popsul) ;([br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 13:51_________________________________________________dzwonilem do fachowca, ktory sie opiekuje moim autkiem, powiedzial mi, ze jutro o 9:00 ma byc u niego jakis znajomy spec z ASO Audi no i beda wpinac sie w kompa VAG'iem i cos radzic takze jesli okaze sie, ze VAG sobie z tym czyms co mu dolega nie poradzi wymienia mi tego kompa i moze przed spotem bedzie wszystko jak byc powinno. wtedy bym Was odwiedzil (poradzilibyscie mi czy inna przypadlosc jaka ostatnio zauwarzylem to umierajace sprzeglo bo mam czasami problemy z szybkim zapinaniem biegow na wysokich obrotach).
szogun0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Kuuuurrrrrrraaaaaa. VAG nic nie powie nawet ten oryginalny, bo ten silnik w tym roczniku nie diagnozuje w żaden sposób układu wysokiego napięcia. Na szybko podmiana wzmacniacza na obudowie filtra powietrza, na spokojnie, oscyloskop, plus elektryk kumaty i sprawdzanie.
grzanek85 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 szogun0 święte słowa teraz wszyscy próbują naprawiać auto vagiem już żaden elektryk nie musi się znać na mierniku czy oscyloskopie
Marek_A4 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2008 zapomnialem zakonczyc ten temat... może moduł na puszcze powietrza padł ? trafiony - zatopiony droga impreza ale coz, bywa wazne, ze jezdzi. ps. mozna zamykac temat.
poziek Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Dobrze, że napisałeś co było przyczyną
Rekomendowane odpowiedzi