lysy1991 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Proszę o ocenę logów. Proszę bo ostatnio samochód zachowuje się dziwnie. Z dziwnych rzeczy to zauważyłem że od jakichś kilku miesięcy czasem mam coś takiego jakby samochód wpadł w wibracje przy przyspieszeniu na 4 i 5 biegu w granicy 1800-2200obr/min i po chwili jest już spokój no i drgają sobie obroty z 861 na 840 co jakiś czas stojąc na luzie, tak samo potrafią zadrgać np. przy zamknięciu lub otwarciu szyb, przy włączonej klimie jest to bardziej zauważalne na samej wskazówce obrotomierza. Zmieniłem rurę od intercoolera bo zrobiła się dziurka i dymił, w sumie nadal puszcza dym jak mu dam ostro w pedał i nie wiem czym to jest spowodowane. Ubywa delikatnie oleju przy takiej jeździe, a jeżdżę w miarę żwawo (ubywa mniej więcej ze 100ml do 200ml na 100000km). Samochód jest po programie. Wtryskiwacze zregenerowane w serwisie BOSCH, założone z silnika ASV (ciśnienia 220/300bar) bo moje stare z AFN były do wyrzucenia. Ostatnio kolega z forum audi80 wyczyścił (zmienił na nowy czysty) nastawnik bo miał od cholery opiłków, a przed tym samochód zgasł sobie jak dojeżdżałem do świateł na luzie. Zmieniałem jakies 15tys temu szklanki, a ostatnio olej i filtry. Niech ktoś obeznany w temacie wypowie się co można sprawdzić w samochodzie, czy coś przykuwa uwagę bo jest nie tak. Nie wiem skąd te drgania wskazówki obrotomierza i podobno dziwny metaliczny dźwięk z okolicy pompy (tak twierdzi kolega który zmieniał mi nastawnik, ale mówił że nie ma za bardzo czym się przejmować.) no i skąd ten dym. Logi statyczne: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_277423.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_277428.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277427.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_277425.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_277424.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_277426.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_277429.html Logi statyczne Basic Settings: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_277431.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277430.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_277432.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_277433.html Logi dynamiczne: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_277434.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_277435.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_277436.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_277437.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_277438.html
baca2309 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) kolego pompa na stół cos sie rozsypało(moze spreżyny popękały)generanie pompa nie wysterowuję kąta wtrysku, być może sam zaworek ale jak mówisz ze dużo opiłków to trzeba tam zajrzeć, a jak zapala? kat wtrysku i dawka do delikatnej poprawy i przepływka za duzo mierzy Edytowane 8 Września 2016 przez baca2309
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Zapala od pierwszego zakrecenia,nigdy nie było z tym problemu. Który zaworek? Ten od góry niedaleko nastawnika? Przeplywka może mierzyć za dużo przez program?
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 jak na zimnym zapala ok to sewno sekcja:) mozesz na ciepłym silniku wiadro zimnej wody na sekcje wylac by ja schłodzic jak zapali dobrze to pompa na stół, przepływa raczej uszkodzenie mechaniczne
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Wylać zimna wodę na pompę? Ale nie rozumiem po co jeszcze raz go odpalić, przecież na ciepłym też dobrze odpala. Zauważyłem że pali dużo więcej po zmianie nastawnika. Już zaczyna denerwować mnie ten samochód.
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 aaa sorka myslałem ze zle pali na ciepłym:P mozna by sie pokusic o sprawdzenie wtrysku sterujacego pompa nie wyserowywuje kata wtrysku stad problemy
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Może być przyczyną tego n108 lub zaworek od góry koło nastawnika ewentualnie pęcherzyki powietrza w paliwie? Czyli przeplywka też do wywalenia?
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 zrób 001 dyn, przepływke zostaw to nie wina pecherzyków, raczej sterujacy badz zaworek pod rurkami, nie dostaniesz sie do niego raczej nie zwalajac pompy
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Zrobię, ale jutro bo dziś samochód rozbabralem z powodu cieknacego tylnego zacisku i nie dokonczylem roboty. Kurde dziwne by było jakby sterujący wtrys siadł. Kiedyś miałem awarię i stawialem na ten n108 i próbowałem się do niego dobrać i prawie go wykrecilem. Tylko jednej śruby nie mogłem odkręcić, ale to nie była wina tego n108 a takiego zaworka który jest koło nastawnika i wygląda jak śruba i ma w sobie tloczek, Zdjęcie https://postimg.cc/image/eqha2e47r/ https://postimg.cc/image/q5omte98t/
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 kkolego to jest zaworek ktorym podbijasz cisnienie pompy:) robiłes coś z nim?
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Tylko był zmieniony na nowy przez kolegę z forum który zajmuje się pompami i zna sie na temacie. tloczek w środku był zapieczony i nie ruszał się czy coś takiego. Miałem co jakis czas przez niego tryb awaryjny i błąd jakiś tam wiem że musi być odpowiednio wkrecony i to ten kolega uczynił.
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 to wróć do kolegi i powiedz ze pompa nie bangla, tryb awaaryjny mozesz miec jak turbo przeładuje, nie przez pompe:)
lysy1991 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Opublikowano 9 Września 2016 Ale to było kiedyś, kiedyś, kilka lat temu. Po zmianie tego zaworka wszystko było ok bez trybu awaryjnego. Teraz mnie denerwuje ta nierówna praca silnika i złe logi, to ze nie przestawia kąta dynamicznego jest lipa. Ale co ja mam mu powiedzieć? Że źle założył zaworek czy że czegoś innego wina?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się