adam320 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Witam. Problem dotyczy turbiny. Od dawna mam problemy z przeładowaniem i do dnia dzisiejszego nie mogę sobie z tym poradzić (czyściłem turbinę, zmieniałem N75, sprawdzałem szczelność przewodów, nawet kupiłem nowy komputer) . Dzisiaj byłem u elektronika który stwierdził, że mam zbyt wysokie ciśnienie doładowania z turbiny bo dochodziło do 2800 mbar co przekraczało znacznie możliwości czujnika ciśnienia doładowania znajdującego sie w komputerze który odcina turbinę przy 2500 nbar. Elektronik coś pozmieniał, nie powiedział mi co ale samochód teraz jest wolniejszy , wolniej wchodzi na obroty ale aby doszło do przeładowania trzeba go mocno kręcić a wcześniej przeładowywał już przy niewielkim obciążeniu. Moje pytanie brzmi czy można regulować ciśnienie doładowania turbiny lub czy można tak przestroić komputer aby mógł odczytywać prawidłowo tak wysokie ciśnienie, może można zmienić czujnik ciśnienia doładowania na taki , który obsługuje wyższe ciśnienia. No i najważniejsze, czy takie ciśnienie jest bezpieczne i czy nie jest to jakaś usterka. Mam od dziś dwa tygodnie aby sprawdzić, czy samochód dobrze chodzi zatem proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam.
dziki pzs Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Może masz coś powalone ze sztangą. Sprawdź suwmiarką czy masz dobrze ustawioną.
roman0012 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 sprawdz szczelnosc ptrzewodow podcisnienia,a moze masz kierownice zapieczone
adam320 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 jeżeli chodzi o sztangę to nie wiem i muszę sprawdzić (a tak na marginesie to jaka powinna być prawidłowo długość i czy sam to mogę regulować bo myślę że powinni to robić specjaliści na przyrządach). Natomiast jeżeli chodzi o zapieczone kierownice to zgodnie z poradami na forum rozebrałem turbinę i dokładnie wyczyściłem kierownice.
dziki pzs Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Nie mogę znaleźć jaka to była wartość. Ale zrób tak zaznacz sobie jakimś mazakiem obecne ustawienie sztangi. Zrób 2 pełne obroty (wydłużając sztangę ) i sprawdź czy będzie lepiej. Jeśli tak to masz pewność, że potrzebna Ci dokładna regulacja, jeśli nie to wracasz do pierwotnego ustawienia.
lesand Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 jeżeli chodzi o sztangę to nie wiem i muszę sprawdzić (a tak na marginesie to jaka powinna być prawidłowo długość i czy sam to mogę regulować bo myślę że powinni to robić specjaliści na przyrządach). Natomiast jeżeli chodzi o zapieczone kierownice to zgodnie z poradami na forum rozebrałem turbinę i dokładnie wyczyściłem kierownice. zajrzyj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_obserwacja_sztangi_turbiny_na_vag_silniku_w_silnikach_19_tdi_vid-t16358.0.html
cocoo24 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 wymieniam sztange, jak ją optymalnie ustawić mniej więcej mierząc suwmiarką ile mm od podstawy gruchy do śruby kontrującej?????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się