Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 Tfsi B7 a 2.0 Tfsi B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...czy silnik 2.0t z B7 to ten sam co z B8? Tzn chodzi mi o te spalanie oleju co jest tak nagłośnione w B8....

Opublikowano

tak, problem poboru oleju występuje w obu przypadkach

Opublikowano

Witam,

Nie wprowadzajcie Kolegi w błąd!

Silnik 2.0 TFSI w B7 i w B8 to zupełnie różne konstrukcje !

Ten w B8 ma rozrząd na łańcuchu (w B7 pasek)

Problem dotyczy głównie B8 z 2.0 TFSI między 2008 a 2012 r. produkcji.

Wadliwa jest konstrukcja pierścieni olejowych.

Te silniki brały nawet ponad 1 litr oleju na 1000 km!

Tylko w niektórych B7 2.0 TFSI zdarzał się niewielki pobór oleju np. ok 0,5 litra co kilkanaście tysięcy kilometrów (między wymianami oleju)

Zanim się ktoś wypowie niech poczyta wątki na forum!

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

tak, problem poboru oleju występuje w obu przypadkach

Bolszit. 2 kompletnie inne silniki w b7 nie biorą oleju w b8 brały bo pierscienie były złe. Także nie wprowadzaj w błąd kolegi. Btw w b8 jest tsi juz tylko audi używa dalej nazwy tfsi jak w tych starych silnikach ludzie mylą dlatego silniki taka polityka dziwna. Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

sorry, jak widać sam byłem w błędzie :huh:

Opublikowano

dzieki chlopaki za odpowiedz...w sumie to czytalem ze te silniki mozna bylo naprawiac na gwarancji i problem znikal...sprowadzajac takie auto (B8) z niemiec jest mozliwosc sprwdzenia jakos tego ?

Opublikowano

no tak w historii jest wpisane tam były chyba dwa stage robione na walke z tym, ale musisz miec dojscie do historii auta po vinie, np kolega Stanley ;)

Opublikowano

dzieki chlopaki za odpowiedz...w sumie to czytalem ze te silniki mozna bylo naprawiac na gwarancji i problem znikal...sprowadzajac takie auto (B8) z niemiec jest mozliwosc sprwdzenia jakos tego ?

W Polsce zapomnij, że Ci zrobią to na gwarancji. Jeśli był stage 2 czyli wymiana pierścieni tłoków itd w aso to będzie wpis, stage 1 nic nie dawał bo nie miał nic wspólnego z pierścieniami a z odmą, która jak później się okazało jest ok bo olej dalej znikał w litrach ;) . Koszt na własną rękę to ok 3.5-5tyś zależy który zakład itd. Sam robiłem w 1.8tsi i z rozrządem olejami filtrami uszczelką pod głowicą itd wyszło 4100, przejechane już sporo olej zmieniony na docelowy LM 5w40 SHT i nie bierze nic gdzie przed brało 1l 500km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...