Bristol Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Serwus Chciałbym wziąć kredyt bankowy na kwotę 100kpln które potrzebuję na budowę domu. Nigdy nie brałem żadnych pożyczek bankowych także jestem zielony w tym temacie... Czy możecie polecić jakiś bank lub ogólnie coś podpowiedzieć w temacie kredytu na taką kwotę żebym wiedział więcej? Dzięki
Koucz Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Sprawdź pw, osobiście polecam pierw lekturę a dopiero później analizę który bank.
Bristol Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 dzięki każda pomoc/uwaga mile widziana.
garbi Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Banku nie polecę ale radzę uważać na doradców finansowych/kredytowych i pytać o całkowity koszt kredytu Kilka tygodni temu koleżanka szukała kredytu na mieszkanie. Doradca z sieciówki miał sprawdzić dla niej warunki w kilku bankach. Po tym "sprawdzaniu" poinformował ją, że w banku X jest taka a taka oferta, a w innych bankach nie dadzą jej kredytu w oczekiwanej wysokości bo nie ma zdolności kredytowej. Szybko wyszło, że sprawdził tylko w jednym. Pewnie miał w nim najwyższą prowizję. Ostatecznie sama przeszła się po tych "sprawdzanych" bankach i w każdym mogła wziąć kredyt na tyle ile chciała. Zaoszczędziła przy tym sporo, bo różnice w oprocentowaniu i prowizji między bankiem "polecanym" i wybranym były. Odradzam również ubezpieczenie do kredytu. Chroni ono tylko bank, nie kredytobiorcę.
mloody_s-line Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Również bym prosil o lekturke bo tez bede sie staral o kredyt po nowym roku Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Axel1 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Grunt to nie wybierać "biednych" z małym kapitałem własnym banków, które żerują na klientach i mają negatywne opinie jak np Getin i cała grupa Open finanse. Nie polecam też Spółdzielczych Kas Skok Edytowane 18 Września 2016 przez Axel1