Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy audi nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam. Prosze o pomoc poniewaz nie moge odpalic mojej audi 1.9 tdi 110km pare dni temu odpalilem przejechalem moze 2 metry i zgasla od tamtej pory jak probuje odpalic to tak jakby chciała ale nie mogła. Sprawdzałem wtryski i są ok świece się ładnie grzeją. Był mechanik podłączył pod komputer pokazało mu błąd zasisku alternatora oraz nastawnika pompy wtryskowej. Podpowiedział żebym spróbował odpalic na plaka ale dalej nic sprawdzalem czujnik polozenia walu i też jest ok. Już mi ręce po prostu opadają i proszę Was o pomoc.

Opublikowano

jak przekręcisz kluczyk to co sie dzieje dokładnie?? kręci rozrusznik czy gasną kontrolki??

Opublikowano

Tak kontrolki gasną i wszystko jest ok tylko silnikiem strasznie telepie a wskazówka od obrotów delikatnie drga.

Opublikowano

Błąd zacisku altka - obejrz przewody alternatora, przeczyść konektory owych przewodów.

Co do pompy, na odpalonym odczytaj dawke paliwa oraz kąt wtrysku.

Możesz podać także numer błędu jaki pokazał vag.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

No właśnie w tym problem ze nie sprawdzę dawki paliwa oraz kąta wtrysku bo nie mogę jej odpalic nawet na plaku

A kody błędów podam jak tylko będę miał chwilę żeby podłączyć vag-a

Edytowane przez jaxa1993
Opublikowano (edytowane)

Na sam początek zajrzyj do tego przewodu przy alternatorze.

Podaj jakie dokładnie błędy są zapisane, wtedy się pomyśli co należy zrobić.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Błędy to 1268 nastawnik dawki (N146) oraz 1117 błąd zacisku alternatora DF

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź nastawnik (n146) oraz przewody przy pompie wtryskowej .

A blad nastawnik dawki n146 i co dalej ?

Edytowane przez komarekanen
Opublikowano

Przewody są ok. A co dalej dokładnie to już nie pamiętam. Jutro podepne vag-a to napiszę dokładnie co wyszło. A to możliwe że nie chce odpalic przez uszkodzony czujnik poziomu paliwa ponieważ wskazówka szaleje i co chwilę swieci się rezerwa i zaraz gaśnie a paliwa jest pol baku.

Opublikowano (edytowane)

Wątpię . Albo jest paliwo i auto ciągnie go z baku, lub nie ma go wcale . Po 2 pisałeś że te objawy są na ciepłym silniku, więc kwestia ilości paliwa nie ma nic do rzeczy . Stawialbym na to że nastawnik Ci się rozjechał .

A sobie Tapnąłem z Huaweii

Edytowane przez komarekanen
Opublikowano

Błąd zacisku alternatora, jeśli przewód jest w porządku to regulator napięcia może jest uszkodzony? Przed problemem z odpalaniem świeciła Ci się kontrolka ładowania na odpalonym silniku?

Podepnij jeszcze raz vaga i podaj napięcie palca przesuwki - blok 001 poz. 3

Sprawdź instalację do pompy wtryskowej: kable, wtyczkę, wiązkę, izolację.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...