jaxa1993 Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Cześć wam. Prosze o pomoc poniewaz nie moge odpalic mojej audi 1.9 tdi 110km pare dni temu odpalilem przejechalem moze 2 metry i zgasla od tamtej pory jak probuje odpalic to tak jakby chciała ale nie mogła. Sprawdzałem wtryski i są ok świece się ładnie grzeją. Był mechanik podłączył pod komputer pokazało mu błąd zasisku alternatora oraz nastawnika pompy wtryskowej. Podpowiedział żebym spróbował odpalic na plaka ale dalej nic sprawdzalem czujnik polozenia walu i też jest ok. Już mi ręce po prostu opadają i proszę Was o pomoc.
lukirks83 Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 jak przekręcisz kluczyk to co sie dzieje dokładnie?? kręci rozrusznik czy gasną kontrolki??
jaxa1993 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Tak kontrolki gasną i wszystko jest ok tylko silnikiem strasznie telepie a wskazówka od obrotów delikatnie drga.
Hezen Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Błąd zacisku altka - obejrz przewody alternatora, przeczyść konektory owych przewodów. Co do pompy, na odpalonym odczytaj dawke paliwa oraz kąt wtrysku. Możesz podać także numer błędu jaki pokazał vag. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
jaxa1993 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) No właśnie w tym problem ze nie sprawdzę dawki paliwa oraz kąta wtrysku bo nie mogę jej odpalic nawet na plaku A kody błędów podam jak tylko będę miał chwilę żeby podłączyć vag-a Edytowane 17 Września 2016 przez jaxa1993
Hezen Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Na sam początek zajrzyj do tego przewodu przy alternatorze. Podaj jakie dokładnie błędy są zapisane, wtedy się pomyśli co należy zrobić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Września 2016 przez Hezen
jaxa1993 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Błędy to 1268 nastawnik dawki (N146) oraz 1117 błąd zacisku alternatora DF
komarekanen Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Sprawdź nastawnik (n146) oraz przewody przy pompie wtryskowej . A blad nastawnik dawki n146 i co dalej ? Edytowane 17 Września 2016 przez komarekanen
jaxa1993 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Opublikowano 17 Września 2016 Przewody są ok. A co dalej dokładnie to już nie pamiętam. Jutro podepne vag-a to napiszę dokładnie co wyszło. A to możliwe że nie chce odpalic przez uszkodzony czujnik poziomu paliwa ponieważ wskazówka szaleje i co chwilę swieci się rezerwa i zaraz gaśnie a paliwa jest pol baku.
komarekanen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Wątpię . Albo jest paliwo i auto ciągnie go z baku, lub nie ma go wcale . Po 2 pisałeś że te objawy są na ciepłym silniku, więc kwestia ilości paliwa nie ma nic do rzeczy . Stawialbym na to że nastawnik Ci się rozjechał . A sobie Tapnąłem z Huaweii Edytowane 18 Września 2016 przez komarekanen
Hezen Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Błąd zacisku alternatora, jeśli przewód jest w porządku to regulator napięcia może jest uszkodzony? Przed problemem z odpalaniem świeciła Ci się kontrolka ładowania na odpalonym silniku? Podepnij jeszcze raz vaga i podaj napięcie palca przesuwki - blok 001 poz. 3 Sprawdź instalację do pompy wtryskowej: kable, wtyczkę, wiązkę, izolację. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się