korect Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam co prawda nie posiadam audi ( mimo że chciałem ale fundusze spowodowały inaczej ;( ) ale że seat spod tej samej gwiazdy, postanowiłem zapytać i tutaj.. trzy dni temu podczas trasy znalazłem dośc długą prostą, a że jeszcze nie miałem okazji sprawdzic swojego toledo uznałem że to odpowieni moment i czas skoro na drodze pusto. wszystko ładnie szło do czasu kiedy wskazówka prędkościomierza pojawiła się przy cyferce 200, w tym momencie brakło mocy więc zdziwiony tym faktem uznałem że już więcej nie może i zwolniłem do normalnej prędkości. podczas przyśpieszania stwierdziłem że autko już nie to, jakies mułowate itp a więc turbinka padła. po zjechaniu z drogi, odczekaniu, wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu turbinka znów zaczęła pracowac jak powinna. do tej pory nie daje niepokojących oznak ( z tym że już nie przekraczałem 160km/h). mieliście ktoś podobne sytuacje z turbinką?? co mam rozumiec przez to zdarzenie, turbinka się kończy czy może coś innego nie teges?? póki co poza tym zdarzeniem turbo nie daje i nie dawało żadnych niepokojących oznak, moc jest, gwizd miły dla ucha więc nie niepokoi, dymić nie dymi kiedy się go nie przyciśnie itp. pozdro
mcm Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 pewnie złapał tryb awaryjny, może zaworek sterujący turbinką nawala i przeładowuje, zrób logi zobaczymy co się dzieje
domelq Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 bez logów to chyba ciężko stwierdzić, także
Musashi Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 notlauf, czyli tak jak napisali koledzy tryb awaryjny czekamy na logi.
korect Opublikowano 22 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2008 póki co nie mam możliwości podłączenia do vag'a tak więc ograniczyłem się - zgodnie z sugestiami z klubu seata - do przedmuchania autka poprzez przeciągnięcie na 1, 2 i 3 biegu do 4,5tyś obrotów. więcej się nie dało bo drogi brakło no i warunki pogodowe niebardzo sprzyjające. będzie okazja to jeszcze raz go przeciągnę, tym razem do 4 biegu a potem sprawdzę co się dzieje przy prędkości ok 200km/h, jesli to nie pomoże to będzie trza konkretniej pomyslec o problemie. pozdro
ArkadiuS Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 turbawaka przeszła w tryb awaryjny. Rokowania: - zaworek N75 - czyszczenie turbo - gruszka sterująca - regeneracja turbiny Najważniejsze jednak logi.
odzim Opublikowano 22 Grudnia 2008 Opublikowano 22 Grudnia 2008 nie strasz go nie regeneracja tylko czysczenie turbinki a to nie to samo chociaz turbo na stół
ArkadiuS Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 nie strasz go nie regeneracja tylko czysczenie turbinki a to nie to samo chociaz turbo na stół napisałem 4ry możliwości kolego
boseron Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 N75 walnięty lub sprawdź wężyki podciśnienia moze którys spadł, miałem to samo
korect Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2008 N75 walnięty lub sprawdź wężyki podciśnienia moze którys spadł, miałem to samo a ile pln kosztuje zabawa z wymianą n75? gdzie dokładnie szukać tych wężyków, bo rozumię że na vag'u to raczej mi tego nie wykaże? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się