Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2000 rok lift Zamiana zegarów Jaeger 1/2fis na Vdo 1/2fis 8D0920900B


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, wiem, że temat niejednokrotnie wałkowany, dużo wszystkiego na internecie ale nie moge jakoś ogarnąć tematu zamiany zegarów w mojej a4 b5 1.8T rok prod. 2000. Poniżej opiszę mój problem.

Posiadam aktualnie w swojej audi wadliwe zegary Jaeger 8D0920900B 1/2 fis (kiedy spada temperatura na zewnątrz, zaczynają wskazówki wariować, brak podświetlenia wskazówek itp.) Postanowiłem je podmienić jednak już na VDO 8D0920900B 1/2 fis bo podobno nie są wadliwe. Po długich poszukiwaniach wreszcie znalazłem te zegary i zakupiłem.

Problem jest w tym, że nie bardzo wiem jak ogarnąć temat z kodowaniem immo które w nich siedzi. Obecnie posiadam 2 kluczyki do obecnych uszkodzonych zegarów Jaeger ale nie znam kodu PIN do tego licznika. Próbowałem go wyciągnąć za pomocą VAG Tacho 3.01 i VAG CAN Commander 1.4 ale nie mogę pobrać wsadu pomimo łączenia się z nimi. Dużo osób pisze, że trzeba pamięć wylutować z nich i wrzucić do programatora i odczytać kod ze wsadu. Niektórzy wypowiadają się, że do zaprogramowania immo do tych zegarów VDO które kupiłem nie potrzeba pinu z tego Jaegera, tylko PIN z tych VDO.

Już sam nie wiem jak się za to zabrać bo na razie auto odpala, a boje się, że jak zacznę grzebać w grupie 17 z tymi VDO i kluczykami to jeszcze uziemię sobie auto.

Nie wiem jak to jest z generacjami immo2 i immo3, jedni piszą, że to audi z tego roku miało immo2 a inni, że immo 3 i trzeba gdzies przypisywać nr vin do zegarów.

Poniżej zrzut z VAGa dla moich zegarów uszkodzony Jaeger (na nim teraz latam):

http://www.directupload.net/file/d/4484/rfcfmrzg_jpg.htm

Poniżej zrzut z VAGa dla nowo zakupionych zegarów VDO (na tych chcę latać):

http://www.directupload.net/file/d/4484/2v5gpdt2_jpg.htm

Po zamontowaniu VDO do auta, próbowałem zczytać z nich PIN i otrzymałem taki efekt jak poniżej:

http://www.directupload.net/file/d/4484/d49vh3zx_jpg.htm

Pin odczytało, przebieg odczytało podobny do tego na liczniku z róznicą dosłownie 2-3 kilometrów.

Prośba do Was o pomoc jak mam się za to zabrać, podejść do tematu żeby podmienic te zegary i wgrać te moje 2 kluczyki.

Z góry wielkie dzięki.

Opublikowano

Wiem co to wyszukiwarka :-) szukałem ..i żadnych konkretnych informacji tylko jakieś ogólniki ...zadaje konkretne pytanie i oczekuje pomocy tylko konkretnie w moim temacie
....proszę o fachową wiedzę popartą praktyką bo teorii już się naczytałem.

Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

...rzeczywiście zły dział :-/ moja wina ...sorry

Opublikowano

soulmaster3m Dzięki wielkie za podesłanie linka :) ...serio temat taki duży a gdzieś mi to uciekło :facepalm: ..także zwracam honor ;) ok przejdźmy do rzeczy .....po zapoznaniu się z tematem pozostaje mi jeszcze jedna kwestia do rozstrzygnięcia. Mianowicie czy w ogóle potrzebuje wyciągać PIN/Login ze obecnych zegarów Jaeger? Czy śmiało mogę je wydłubać, a zamontować po prostu te nowe VDO które zakupiłem (wyciągnąć z nich PIN, zakodować odpowiednio i dodać klucze). Reasumując, to czy cokolwiek ze starych zegarów jest potrzebne? Czy mogę je wywalić "na śmietnik" i zapomnieć o nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...