mates08 Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Witam! Mam pewien problem. Kupiłem a4 b5 avant 1.9 tdi ajm 2000 rok. Mam problem z zegarami. tzn. wskaźnik temperatury ( czy zimny czy ciepły silnik) pokazuje cały czas 65 stopni. Wskaźnik paliwa przy połowie zapala rezerwe. Po właczeniu świateł widać jak wskazówki delikatnie minimalnie podnoszą się do góry. Robiłem test zegarów i niestety przyczyna tkwi w zegarach. Teraz tak: mam licznik z półfisem, predkościomierz wyskalowany do 260. nie mam woltomierza i wskaźnika tem oleju. Czy takie zegary opłaci się i da radę naprawić czy musze wymieniać na jakieś inne używki? Jeżeli tak to jakie? Wiem że immo jest wgrany w zegarach i elektryk zaproponował że zdejmie mi immo tak żebym mógł podłączyć sobie inne zegary na luzie i sprawdzić czy działają? Czy zda to wogóle egzamin?
Fazii Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Możesz również założyć zegary z pełnym fisem. Wskaźnik temperatury i woltomierz dzialają od razu po podłączeniu. Dokladasz manetkę fis i szarą kostkę i wsio śmiga. Szukaj jedynie VDO
mates08 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 Możesz również założyć zegary z pełnym fisem. Wskaźnik temperatury i woltomierz dzialają od razu po podłączeniu. Dokladasz manetkę fis i szarą kostkę i wsio śmiga. Szukaj jedynie VDO Ok ale załóżmy że chciałbym założyć takie same jak mam. czyli 1/2 fis. i co wtedy? szukac vdo tak? A po zdjęciu tego immo naprawde bede mógł podłączac na próbe każde inne i samochód odpali? Czy później znów trzeba zakodować immo? Możesz również założyć zegary z pełnym fisem. Wskaźnik temperatury i woltomierz dzialają od razu po podłączeniu. Dokladasz manetkę fis i szarą kostkę i wsio śmiga. Szukaj jedynie VDO Ok ale załóżmy że chciałbym założyć takie same jak mam. czyli 1/2 fis. i co wtedy? szukac vdo tak? A po zdjęciu tego immo naprawde bede mógł podłączac na próbe każde inne i samochód odpali? Czy później znów trzeba zakodować immo? A wogóle to szukałem takich z półfisem i ciężko dorwać jest takowe. Ciekawe czy wogóle opłacałoby sie naprawiać obecne zegary? Czy znacie jakies godne firmy zajmujące się kompleksową naprawą takich liczników?
Fazii Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Jak już zmieniać to na full fis. Oczywiście pół fis VDO też zaskoczy. Jak immo wylączone to możesz sobie dowolne zegary podlączać i sprawdzać. Jak będziesz miał pin do licznika to możesz w parę minut zaadaptować sobie zegary do immo i wtedy nie trzeba wylaczać go w ecu. Naprawa twoich jest nie opłacalna.
mates08 Opublikowano 26 Września 2016 Autor Opublikowano 26 Września 2016 ok. ale na full fis to musze później podłączyc pozostałe czujniki, bo przecież półfis nie ma większości informacji co pełny. Czyli tak. Ściągam immo, podłaczam dowolne zegary, jak działają to je montuje i co dalej musze zrobić z immo?
Pogromcamocy Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 ok. ale na full fis to musze później podłączyc pozostałe czujniki, bo przecież półfis nie ma większości informacji co pełny. Czyli tak. Ściągam immo, podłaczam dowolne zegary, jak działają to je montuje i co dalej musze zrobić z immo? Odpinasz swoje zegary, wpinasz drugie i po tym adaptujesz kluczyki w vcds. Przed adaptacją nowych kluczy musisz się w vcds zalogować pinem obecnie podpiętego licznika. W licznikach VDO ściągniesz pin vag commanderem.
Fazii Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) ok. ale na full fis to musze później podłączyc pozostałe czujniki, bo przecież półfis nie ma większości informacji co pełny. Czyli tak. Ściągam immo, podłaczam dowolne zegary, jak działają to je montuje i co dalej musze zrobić z immo? Wystarczy dać trzy piny do masy, żeby nie wywalało na fis info o spalonych zarowkach itd. Tak czy inaczej wszelkie info znajdziesz w poradniku soulmaster3m o zmianie pół fisa na full-fis. Nawet info o adaptacji immo. Poszukaj na forum Edytowane 27 Września 2016 przez Fazii
narciarz89 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Witam obecnie mam problem z "elektryką " mojego auta poprostu w srodku wszystko szaleje ogólnie licznik mryga wskazówki skaczą oswietlenie wewnątrz kabiny również mryga . Czasami jak sie to uspokoi to i tak icznik pokazuje złe obroty prędkościomierza zaniza o 25 km/h . czy to wina licznika ? czy problemu szukac gdzie indziej . Czytam ze możliwa jest wymiana licznika na inny ae trzeba coś tam instalowac itd a auto aktualnie jest w norwegi. Jeśli to icznik mógłbym go zabrć do naprawy do pl ale czy to opłacalne i możliwe o ile to wina licznika .Oczywiście fis również praktycznie juz nie widoczny Poniżej link prosze o pomoc https://youtu.be/gMPyLz5cKVA Edytowane 28 Września 2016 przez narciarz89
Gość Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Witam obecnie mam problem z "elektryką " mojego auta poprostu w srodku wszystko szaleje ogólnie licznik mryga wskazówki skaczą oswietlenie wewnątrz kabiny również mryga . Czasami jak sie to uspokoi to i tak icznik pokazuje złe obroty prędkościomierza zaniza o 25 km/h . czy to wina licznika ? czy problemu szukac gdzie indziej . Czytam ze możliwa jest wymiana licznika na inny ae trzeba coś tam instalowac itd a auto aktualnie jest w norwegi. Jeśli to icznik mógłbym go zabrć do naprawy do pl ale czy to opłacalne i możliwe o ile to wina licznika .Oczywiście fis również praktycznie juz nie widoczny Poniżej link prosze o pomoc https://youtu.be/gMPyLz5cKVA Cześć.Od tygodnia czasu mam taką samą choinkę w liczniku.Porada z firmy naprawczej:do wymiany procesor w liczniku.Mój to 8D0920900 1/2 FIS,Jaeger.2000r.Albo dokończył żywota,albo tak będzie się zachowywał w niższych temperaturach.Pozdrawiam.
marcin_franz Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 A najlepiej wymienić licznik na vdo. Takie same pieniądze, a może i mniejsze. Oraz 100% pewności, że problem nigdy nie powróci. A po tej naprawie to nie wiadomo...
narciarz89 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 no ok czyli taniej wyjdzie nowy licznik ale nie mam nikogo tutaj kto wyłączy lub wgra mi nowe imo w norwegi za sam wjazd kasują z 1000 zł i raczej nie bawią sie w uzywki tylko dojdzie cena nowego licnika bo dają na to gwarancje zamkne sie w 5 tysiacach zł znając zycie , a to gra nie warta swieczki poprostu czy to napewno licznik lece do pl w sobote i nie wiem czy warto go zabierac czy to jego wina . Czy jak odłącze licznik przekręce kluczyk zapłon sie zapali ? sprawdze wtedy czy miga oswietlenie w kabinie i bede wiedział czy na 100% wina licznika no ok czyli taniej wyjdzie nowy licznik ale nie mam nikogo tutaj kto wyłączy lub wgra mi nowe imo w norwegi za sam wjazd kasują z 1000 zł i raczej nie bawią sie w uzywki tylko dojdzie cena nowego licnika bo dają na to gwarancje zamkne sie w 5 tysiacach zł znając zycie , a to gra nie warta swieczki poprostu czy to napewno licznik lece do pl w sobote i nie wiem czy warto go zabierac czy to jego wina . Czy jak odłącze licznik przekręce kluczyk zapłon sie zapali ? sprawdze wtedy czy miga oswietlenie w kabinie i bede wiedział czy na 100% wina licznika i jak coś polecicie kogoś w woj pomorski mkto bedzie mógł mi to naprawic fis też musiałbym wyienic
marcin_franz Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Włączenie zapłonu nic nie da, bo to licznik daje sygnał do podświetlenia pozostałych elementów. Oprócz oświetlenia w podsufitce, bo za to odpowiada pompka centralnego zamka. Możesz zabrać ze sobą licznik. W Polsce ktoś Ci odczyta z niego pin, kup na allegro najtańszy kabel VAG oraz licznik vdo i po powrocie do siebie zakodujesz sobie nowy licznik. Jak coś to służę pomocą Edytowane 28 Września 2016 przez marcin_franz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się