misza_miszka Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam Mam takie pytabie do użytkowników A4 B7 ze skrzynia bezstopniowa CVT Mianowicie mam u siebie taki problem ze auto podczas normalnej jazdy na "D"rive (obroty nie przekraczają 1500)nie działa ogrzewanie. Po wrzuceniu na "S"port zakres obrotów przy podobnych prędkościach zmienia sie na 2500 gore wtedy ogrzewanie sie pojawia. Na postoju na obrotach jałowych ogrzewania tez nie ma. Trzymając na wysokich obrotach po kilkudziesięciu sekundach leci praktycznie żar ze ręki nie da sie utrzymać po odpuszczeniu gazu po jakimś czasie zaczyna lecieć coraz chłodniejsze powietrze. Dodam ze silnik łapie temperaturę normalnie. Nie grzeje sie nawet w korku. Wentylator załącza sie prawidłowo. Termostat dziala prawidłowo. Pompa wody wymieniana wraz z rozrządem. Sterowanie klapami i nawiewami działa na pewno dobrze. Nagrzewnice płukałem choć nie miałem zastrzeżeń bo nie leciał wogole syf. Miał ktoś podobny przypadek. Czy po prostu ten typ tak ma ?
kt65c453 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) na 90 % masz zatkaną nagrzewnice w aucie, przy wyższych obrotach pompa wody szybciej kręci i przepchnie na niskich obrotach juz ma problemy, czyszczenie nagrzewnicy, zrób test na postoju, wolne obroty i wyższe np 3 tyś , jak ogrzewanie się pojawi to masz odpowiedź i czyszczenie nagrzewnicy lub wymiana, radze kamix do czyszczenia nagrzxewnicy, ale tylko nagrzewnicy nie całego układu, jeżeli ktoś kiedyś używał uszczelniacza do chłodnic w płynie to juz mógł pozatykać na amen, jak płukałeś przepływ był utrudniony ? Edytowane 5 Października 2016 przez kt65c453
misza_miszka Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Dzięki za odpowiedz Tak na wysokich obrotach mam ogrzewanie, a co do przepływu przez nagrzewnice to jaki przepływ był to cieżko stwierdzić podłączyłem waż i puściłem wodę Chyba ją po prostu wyjmę i na stole spróbuje zweryfikować jej stan i wypłukać ją, ewentualnie kupie druga. A powiedz mi ten Kamix to taki normalny do czajnika, czy jakis inny bo na Allegro do wyboru do koloru tego Kamix-a
kt65c453 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Np taki http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5958882621 Nie ma chyba niczego lepszego na kamień, ciepła albo gorąca woda trochę kamixu i jak jest kamień on go rozpuścić, ja nagrzewnice zawsze czyścilem, wiadro z Kamixem ( gorąca woda) pompka akwariowa, 2 węże ogrodowe czy jakie tam były, do nagrzewnicy, pochodziło z 20 min i kamień nie istnieje, ale raz nie dało rady bo okazało się że ktoś używał uszczelniacz do chłodnic co się wlewa czy tam wsypuje do chlodnicy i ja uszczelnia, to jest najgorsze dziadostwo jakie może być, tym sposobem nie musisz demontaować tylko wpiac się w nagrzewnice, jest na forum fajnie opisane z fotkami, uwaga nie ryzykowal bym czyszczenie całego układu Kamixem tylko nagrzewnice, znam paru co zalało układ i niby nic się nie stało ale ja nie polecam, Edytowane 5 Października 2016 przez kt65c453
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Masz problem z obiegiem płynu chłodzącego , najbardziej prawdopodobną przyczyną może być zapowietrzenie układu
kt65c453 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 z tego co wiem vagi sie same odpowietrzają, nawet nie maja odpowietrzników,
piotrsob1 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Moje BPW odpowietrza się samo bez problemu ale np. w 2,5 tdi był problem z samoczynnym odpowietrzeniem nagrzewnicy, po dokładniejszych oględzinach okazało się że w jednym z węży jest otworek odpowietrzający, wystarczy poluzować opaskę i zsunąć nieco wąż z króćca i się ładnie odpowietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się