Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogrzewanie w B7 z CVT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam takie pytabie do użytkowników A4 B7 ze skrzynia bezstopniowa CVT

Mianowicie mam u siebie taki problem ze auto podczas normalnej jazdy na "D"rive (obroty nie przekraczają 1500)nie działa ogrzewanie. Po wrzuceniu na "S"port zakres obrotów przy podobnych prędkościach zmienia sie na 2500 gore wtedy ogrzewanie sie pojawia.

Na postoju na obrotach jałowych ogrzewania tez nie ma. Trzymając na wysokich obrotach po kilkudziesięciu sekundach leci praktycznie żar ze ręki nie da sie utrzymać po odpuszczeniu gazu po jakimś czasie zaczyna lecieć coraz chłodniejsze powietrze.

Dodam ze silnik łapie temperaturę normalnie. Nie grzeje sie nawet w korku. Wentylator załącza sie prawidłowo.

Termostat dziala prawidłowo.

Pompa wody wymieniana wraz z rozrządem.

Sterowanie klapami i nawiewami działa na pewno dobrze.

Nagrzewnice płukałem choć nie miałem zastrzeżeń bo nie leciał wogole syf.

Miał ktoś podobny przypadek. Czy po prostu ten typ tak ma ?

Opublikowano (edytowane)

na 90 % masz zatkaną nagrzewnice w aucie, przy wyższych obrotach pompa wody szybciej kręci i przepchnie na niskich obrotach juz ma problemy, czyszczenie nagrzewnicy, zrób test na postoju, wolne obroty i wyższe np 3 tyś , jak ogrzewanie się pojawi to masz odpowiedź i czyszczenie nagrzewnicy lub wymiana, radze kamix do czyszczenia nagrzxewnicy, ale tylko nagrzewnicy nie całego układu, jeżeli ktoś kiedyś używał uszczelniacza do chłodnic w płynie to juz mógł pozatykać na amen, jak płukałeś przepływ był utrudniony ?

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Dzięki za odpowiedz

Tak na wysokich obrotach mam ogrzewanie, a co do przepływu przez nagrzewnice to jaki przepływ był to cieżko stwierdzić podłączyłem waż i puściłem wodę :D

Chyba ją po prostu wyjmę i na stole spróbuje zweryfikować jej stan i wypłukać ją, ewentualnie kupie druga.

A powiedz mi ten Kamix to taki normalny do czajnika, czy jakis inny bo na Allegro do wyboru do koloru tego Kamix-a ;)

Opublikowano (edytowane)

Np taki http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5958882621

Nie ma chyba niczego lepszego na kamień, ciepła albo gorąca woda trochę kamixu i jak jest kamień on go rozpuścić, ja nagrzewnice zawsze czyścilem, wiadro z Kamixem ( gorąca woda) pompka akwariowa, 2 węże ogrodowe czy jakie tam były, do nagrzewnicy, pochodziło z 20 min i kamień nie istnieje, ale raz nie dało rady bo okazało się że ktoś używał uszczelniacz do chłodnic co się wlewa czy tam wsypuje do chlodnicy i ja uszczelnia, to jest najgorsze dziadostwo jakie może być, tym sposobem nie musisz demontaować tylko wpiac się w nagrzewnice, jest na forum fajnie opisane z fotkami, uwaga nie ryzykowal bym czyszczenie całego układu Kamixem tylko nagrzewnice, znam paru co zalało układ i niby nic się nie stało ale ja nie polecam,

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Masz problem z obiegiem płynu chłodzącego , najbardziej prawdopodobną przyczyną może być zapowietrzenie układu :hi:

Opublikowano

z tego co wiem vagi sie same odpowietrzają, nawet nie maja odpowietrzników,

Opublikowano

Moje BPW odpowietrza się samo bez problemu ale np. w 2,5 tdi był problem z samoczynnym odpowietrzeniem nagrzewnicy, po dokładniejszych oględzinach okazało się że w jednym z węży jest otworek odpowietrzający, wystarczy poluzować opaskę i zsunąć nieco wąż z króćca i się ładnie odpowietrza :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...