DANDYS Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem.
Karolek1997 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Obstawiałbym cofające się paliwo, jeśli potem już pali na dotyk.
pakamc Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem. miałem identyczne objawy rok temu z golfem 4 1.9 / rzeczywiscie potwierdziło się to co pisze kolega wyzej
DANDYS Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Ale co jest przyczyną cofania paliwa?
rudy51 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Tz. Zawór zwrotny Niestety nie pomogę Ci gdzie on się znajduje przy twoim silniku A żeby sprawdzić zawor zwrotny, zalej bak przynajmniej połowę i postaw go tak aby tył samochodu był dużo wyżej niż przód. Jeżeli odpali od strzała to będzie wiadomo
DANDYS Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 postawiłem wyżej d*pą trochę lepiej zapaliła ,ale troche pokręciła .
krecik_20 Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Witam,gdy rano odpalajac muszę krecic z 10sekund a nie raz dopiero za drugim odpali .Jak już odpali to pali od strzła .Na co zwrócić uwagę?. Chciałabym sprawdZić dawkę startową ale nie wiem gdzie to szukac. Mógłby ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić i jakie powinny być adaptacje? I dodam że przy każdym odpalaniu buchnie czarnym dymem. Być może paliwo się cofa, ale zamiast grzebać w dawkach startowych lepiej zacząć od prościejszych rzeczy np: porządnie naładować akumulator, sprawdzić czujnik temperatury itp Co do zmiany dawki startowej: Egine login : 26242 ( KOD SILNIKA AFB) adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" wciskaSZ testuj, w rubryce test value wyświetli się max wartość. 5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło. Edytowane 2 Października 2016 przez krecik_20
DANDYS Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) i co dobra dawka? silnik AKN Teraz juz mrozy i naprawdę słabo pali , kreci kręci i ciach i chodzi . Edytowane 8 Listopada 2016 przez DANDYS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się