filipV6 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam wszystkich forumowiczow. Jak w temacie mam maly problem z obrotami w silniku 2.6 V6 tzn. dokladnie z 1.5 tys. skacza na 2 tys. dosc szybko do tego jeszcze miesiac temu mialem wymieniany termostat i do tego dolaczyla chlodna chlodnica przy temperaturze na zegarach 90 i plyn w zbiorniczku letni(nawiew jestw normie), przewody gorne cieple nie gorace zas dolny po lewej str. gruby zimny jak piwo w loduwce.silnik lapie temperature juz po 2 minutach na postoju. Po 5-8 min wlacza sie brzeczyk :shocked:Nie wiem czego to moze byc przyczyna i jak usunac usterke. Pytanie czy moze to byc uszczelka (tak stwierdzil mechanik ):mysli:Z racji ze jest to moja pierwsza bezyna nie wiem od czego zaczac i prosze o jakies wskazowki. Pozdrawiam
michuNS Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 jezeli chodzi o ciecz chłodzącą to nie brałbym się zaraz za wymianę uszczelki, te silniki po wymianach związanych z ukladem chlodzenia lubią sie zapowietrzyc, walczyłem z tym kiedys ok 2,5 godziny(odpowietrzanie) i objawy ustały. Mechanik twierdził ze uszczelka na 100% bo nawet wode wywalało. Odpowietrzyłem układ i jak reką odjął. Co do obrotów jezeli wahają się energicznie pomiedzy 1,5 a 2 tys obrotów to towarzyszyło mi to własnie zapowietrzonemu układowi i najpierw musiałem przywrócić nastawy podstawowe, i zaadaptowac wolne obroty, dopiero późnniej odpowietrzać. Dziwna to troche zalezność ale tak było.
endriuu Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 przejrzyj najpierw te watki: http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_pb-t5137.0.html michu sprawdzaj pisownię: "wachają"
danii1987- Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 i jak poszło? odpowietrzenie dało jakiś efekt, bo też już sporo czasu męczę się z podobnym problemem, pozdrawiam!
rebeliant26 Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Przyczyna falujacych obrotow moga tez byc nieszczelne zawory wydechowe, u mnie tak bylo przynajmniej, tez obroty falowaly ale nie za kazdym razem a po splanowaniu glowicy i naprawieniu zaworow wszystko sie uspokoilo. dodam ze zanim sie za to zabralem to tez sprawdzilem wszystkie mozliwosci, wymienilem termostat odpowietrzylem uklad a zeby bylo lepiej to nawet pompe wodna wymienilem na nowa... ale dopiero po splanowaniu glowicy i wlasnie uszczelnieniu zaworow wydechowych problem sie rozwiazal...
filipV6 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 Panowie powiem krotko. Nie dalem dla mechanika rozebrac glowicy. Po rozebraniu calego przodu pompa wody, paski ,przewody chlodnicy, termostat oczywiscie wszystko po kolei sprawdzane gdzie blad mechanik rozklada rece i sklada auto spowrotem.Silnik przestaje sie grzac ale obroty zostaja a ze to byl dzien wigilii to zabieram auto. na drugi dzien swiat wyruszam w trase i po przejechaniu 150 km. obroty jak reka odja wracaja na 700-800 i tak do dzis sie trzymaja :> elektryk twierdzil ze moze przy wymianie termostatu jak zostal odlaczony aku.. to komp sie przestawil i potrzebowal troche czasu zeby wrocic do normy. Pozdrawiam i dzieki za rady
Songoaudis Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Panowie to powiecie mi. Ja mam tak ciężko odpala mi silnik kontrolki aż przygasają. Odpalę to obroty na zimnym silniku 3 tys po paru minutach 1 tys do 2 tys kolysa lekko silnikiem a samochód ma 181 tys. przejechane niedawno rozrząd był zmieniany termostat parę miesięcy temu. 2 dni temu miałem tak ze falowały obroty zgasiłem i odpaliłem znowu i już normalnie było.Wczoraj bez problemu się jedzilo a dziś od rana piekło.
gr Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 jak ci pada napięcie to po odpaleniu musi się zaadoptować przepustnica..., podłącz dobry akumulator, odpal, zaadoptuje się przepustnica i będzie o.k. Jak ci pada akumulator przy każdym odpalaniu na zimnym, to będziesz miał takie objawy... niestety pozdr. s.
Songoaudis Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 podłączyłem drugi akumulator szybciej odpalił ale niestety falują obroty i na zimnym silniku jak odaplil 3 tys od razu
gr Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 no i jak pochodzi chwilę to zejdzie do 2 potem będzie falował 1400-1800-2000 potem coraz niżej, a potem ustali sie na 1300 i jak się nagrzeje zejdzie do 800.. tak wygląda u mnie adaptacja przepustnicy w silniku ABC. jak się przejedziesz to po 3-5 km będzie spokojnie... pozdr. ps. - pierwszy raz myślałem, że mi się silnik rozpadnie...
maniek1219 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 witam ja do tej pory mam problemy z obrotami wymieniłem juz prawie wszystko od przepustnicy po przepływomierz teraz musze wymienic czujnik połorzenia wałka rozrzadu i tak wkołko..... i konca nie widać
Songoaudis Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 powiem ci tak GR nie pomogło ani nie było tak jak ty mówisz skasowałem błąd w silniku od immo i samochód chodził cacunio na drugi dzień znowu to samo. Musze wymienić kabel od immo i zobaczę co się bezie działo. U mnie coś immo szaleje. 17978 P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody taki mi błąd na silniku pokazuje 01176 Usterka kluczowa te 2 błędy mogą powodować falowanie silnika bo dla mnie trochę dziwne to jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się