Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow.

Jak w temacie mam maly problem z obrotami w silniku 2.6 V6 tzn. dokladnie z 1.5 tys. skacza na 2 tys. dosc szybko do tego jeszcze miesiac temu mialem wymieniany termostat i do tego dolaczyla chlodna chlodnica przy temperaturze na zegarach 90 i plyn w zbiorniczku letni(nawiew jestw normie), przewody gorne cieple nie gorace zas dolny po lewej str. gruby zimny jak piwo w loduwce.silnik lapie temperature juz po 2 minutach na postoju. Po 5-8 min wlacza sie brzeczyk :shocked:Nie wiem czego to moze byc przyczyna i jak usunac usterke. Pytanie czy moze to byc uszczelka (tak stwierdzil mechanik ):mysli:Z racji ze jest to moja pierwsza bezyna nie wiem od czego zaczac i prosze o jakies wskazowki. Pozdrawiam

Opublikowano

jezeli chodzi o ciecz chłodzącą to nie brałbym się zaraz za wymianę uszczelki, te silniki po wymianach związanych z ukladem chlodzenia lubią sie zapowietrzyc, walczyłem z tym kiedys ok 2,5 godziny(odpowietrzanie) i objawy ustały. Mechanik twierdził ze uszczelka na 100% bo nawet wode wywalało. Odpowietrzyłem układ i jak reką odjął. Co do obrotów jezeli wahają się energicznie pomiedzy 1,5 a 2 tys obrotów to towarzyszyło mi to własnie zapowietrzonemu układowi i najpierw musiałem przywrócić nastawy podstawowe, i zaadaptowac wolne obroty, dopiero późnniej odpowietrzać. Dziwna to troche zalezność ale tak było.

Opublikowano

Przyczyna falujacych obrotow moga tez byc nieszczelne zawory wydechowe, u mnie tak bylo przynajmniej, tez obroty falowaly ale nie za kazdym razem a po splanowaniu glowicy i naprawieniu zaworow wszystko sie uspokoilo. dodam ze zanim sie za to zabralem to tez sprawdzilem wszystkie mozliwosci, wymienilem termostat odpowietrzylem uklad a zeby bylo lepiej to nawet pompe wodna wymienilem na nowa... ale dopiero po splanowaniu glowicy i wlasnie uszczelnieniu zaworow wydechowych problem sie rozwiazal...

Opublikowano

Panowie powiem krotko. Nie dalem dla mechanika rozebrac glowicy. Po rozebraniu calego przodu pompa wody, paski ,przewody chlodnicy, termostat oczywiscie wszystko po kolei sprawdzane gdzie blad mechanik rozklada rece i sklada auto spowrotem.Silnik przestaje sie grzac :good: ale obroty zostaja :mysli: a ze to byl dzien wigilii to zabieram auto. na drugi dzien swiat wyruszam w trase i po przejechaniu 150 km. obroty jak reka odja wracaja na 700-800 i tak do dzis sie trzymaja :> elektryk twierdzil ze moze przy wymianie termostatu jak zostal odlaczony aku.. to komp sie przestawil i potrzebowal troche czasu zeby wrocic do normy. Pozdrawiam i dzieki za rady

Opublikowano

czasem res ecu pomaga

Opublikowano

Panowie to powiecie mi. Ja mam tak ciężko odpala mi silnik kontrolki aż przygasają. Odpalę to obroty na zimnym silniku 3 tys po paru minutach 1 tys do 2 tys kolysa lekko silnikiem a samochód ma 181 tys. przejechane niedawno rozrząd był zmieniany termostat parę miesięcy temu. 2 dni temu miałem tak ze falowały obroty zgasiłem i odpaliłem znowu i już normalnie było.Wczoraj bez problemu się jedzilo a dziś od rana piekło.

Opublikowano

jak ci pada napięcie to po odpaleniu musi się zaadoptować przepustnica...,

podłącz dobry akumulator, odpal, zaadoptuje się przepustnica i będzie o.k.

Jak ci pada akumulator przy każdym odpalaniu na zimnym, to będziesz miał takie objawy... niestety

pozdr.

s.

Opublikowano

podłączyłem drugi akumulator szybciej odpalił ale niestety falują obroty i na zimnym silniku jak odaplil 3 tys od razu

Opublikowano

no i jak pochodzi chwilę to zejdzie do 2 potem będzie falował 1400-1800-2000

potem coraz niżej, a potem ustali sie na 1300 i jak się nagrzeje zejdzie do 800..

tak wygląda u mnie adaptacja przepustnicy w silniku ABC.

jak się przejedziesz to po 3-5 km będzie spokojnie...

pozdr.

ps. - pierwszy raz myślałem, że mi się silnik rozpadnie...

Opublikowano

witam ja do tej pory mam problemy z obrotami wymieniłem juz prawie wszystko od przepustnicy po przepływomierz teraz musze wymienic czujnik połorzenia wałka rozrzadu i tak wkołko..... i konca nie widać

Opublikowano

powiem ci tak GR nie pomogło ani nie było tak jak ty mówisz skasowałem błąd w silniku od immo i samochód chodził cacunio na drugi dzień znowu to samo. Musze wymienić kabel od immo i zobaczę co się bezie działo. U mnie coś immo szaleje.

17978 P1570 Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody taki mi błąd na silniku pokazuje

01176 Usterka kluczowa

te 2 błędy mogą powodować falowanie silnika bo dla mnie trochę dziwne to jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...