Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z moca


jacekbalcerzak

Rekomendowane odpowiedzi

.

Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html

Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html

A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?

I dlaczego przegazowywałeś robiąc je?

Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu.

A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie?

Edytowane przez nik23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko było Ok zrobione, mechanik nie takie samochody naprawiał, ma swój warsztat utd składa mercedesy od podstaw, co do niego to nie mam zastrzeżeń. A czy mozna tu wykluczyć Np brudny filtr paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mechanik a mechanik to roznica, moze i skladac ferrari ale jak nie umie albo nie ma czym diagnozowac to d*pa... Nawet Cie nie uswiadomil ze cos zlego dzieje sie z 1 cylindrem... Zrob logi od odpalenia do nagrzania i nie tykaj pedalu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_280304.html

Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_280305.html

A tak wogóle to logi na wpełni rozgrzanym silniku?

I dlaczego przegazowywałeś robiąc je?

Popraw je zrób log 13 23 004 w jednym logu przez dwadzieścia sekund na biegu jałowym niedotykając gazu.

A ten twoj mechanik nie potraktował ci rozpylaczy szczotką ? Problem z brakiem mocy był przed wymianą uszczelnień czy pojawił sie po wymianie?

dobra zrobie dziś te logi, a problem z brakiem mocy był odkąd go juz kupiłem,

dodaje logi na rozgrzanym silniku bez gazu :)

STATYCZNE:
Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 cylinder poza zakresem regulacji. Tak jak wcześniej pisałem - pomiar kompresji jak wyjdzie, że OK to do sprawdzenia pompowtrysk(i).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

logi dynamiczne których grup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STATYCZNE:

Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.pl/log_280361.html

Jeżeli uszczelnienia wymienione to zostaje kompresje zmierzyć i albo silnik robić albo pd szukać.

A co do mocy to dynamiczne logi zrób i 11bs

logi dynamiczne których grup?

Najważniejsza jest dynamiczna 11, ale możesz też zrobić 3, 8 i 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wreszcie pogoda w miarę to zrobilem te logi dynamiczne :)

DYNAMICZNE:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DYNAMICZNE:

A idź pan w piz*u. Co mamy ci wywróżyć z tych logów? Nowy samochód? Naucz się robić logi, przeczytaj temat o robieniu logów i dopiero wrzucaj logi. Bo ręce opadają.

silnik 90st, trzeci bieg, od 1.5k obrotów do 3tyś pełen gaz..?

Do 3 tysięcy gówno zobaczysz. Do 4 minimum. Jak sie turbina zacina to nie widzisz czy geometria sie zacina. Gaz w podłogę. A nie był.

Myśle że te chyba poprawnie zrobilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko turbina sie zacina, ale jest git. Dawka git, więc przepływka raczej dobra. Z logów nic nie wynika. No. Korekcje wtryskiwaczy są dość wysokie. Zobacz sobie która grupa to błędy pompo wtrysków. I zinterpretuj to. O masz film

przepływka dobra bo wkładałem od b7 1.9 i żadnej poprawy

ogólnie to samochód dużo mi pali, średnie spalanie 7-7.2l, gdzie znajoma ma takie same i spalanie 5,5l przy wysokiej predkosci

sprawdzalem wg tego filmiku. Wszystkie wartości się zgadzają, są w przedziale taki jak powinien byc. tylko w bloku 13 w 1 cylindrze wartość jest większa, czyli tak jak koledzy wyzej pisali do sprawdzenia 1 cylinder lub wtrysk?

http://vaglog.pl/log_280824.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka?


A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o 13. Tylko o 18. Masz we wszystkich 0.0? A kąt jaki? Dawka?

A nie dobra. Cofam to. Robiłeś. Czyli wygląda na to że być może uszczelniacze na pompowtryskach. Oleju ci nie przybywa?

poziom oleju nie zmienia się. Gumki na pompowtryskiwaczach były zmieniane i regulowane pompowtryski bo jak kupilem samochódo to na wolnych obrotach trzęsło silnikiem i po kilku tysiącach km silnik gorzej zapalał bo ponoć łapał powietrze i dlatego, teraz po regulacji silnik chodzi ładnie, odpala od strzała, nie falują obroty ale problem z mocą nie ustąpił i dalej jest. A może jeszcze zawory n75, czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...