Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie korekty PD po butowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

silnk avf - podkręcony

po normalnym rozgrzaniu i jeździe, korekty mam około dwa po 0,4 i dwa po 0,7(mniej więcej) . Wiem że to już nie cudo ale jest :)

a po jeździe na pełnym ogniu te dwa co były po 0,7 wskakują na 1 czy tam 1,4. chyba zazwyczaj najgorzej na 4 cyl

pytanie czy to coś normalnego ? bo po butowaniu wiadomo temperatury rosną - olej itd.

w sensie bo zazwyczaj ludzie logi robią po zagrzaniu, i nie wiem czy ktoś to sprawdza po mocnym przepaleniu klekota ;D

podkładki wymieniane chyba na wiosnę - na cyl. 1szym od kabiny uszczelnienia były najbardziej zniszczone

Opublikowano

Logi zrób 13 23 004 018.

Może to nie pd tylko kompresja?

Opublikowano

logi mam w głowie na bieząco ;D

13 jak pisałem, 18 ok, 23 no tak po 30-50, a w 4 kąt jest ok

pierdoły niestety odpadają.....

kompresji nie mierzyłem, a by w sumie pasowało.

może to gniazdo na cyl4.... chodziło mi bardziej czy ktoś miał taki przypadek

Opublikowano

ile ma auto przebiegu ? Dawki mogą się zwiększać bo bipy ma już w plusie i czas reakcji wtrysku jest opóźniony. Gumki pod wtryskami były wymieniane ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...