Homiczek Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Witam silnk avf - podkręcony po normalnym rozgrzaniu i jeździe, korekty mam około dwa po 0,4 i dwa po 0,7(mniej więcej) . Wiem że to już nie cudo ale jest a po jeździe na pełnym ogniu te dwa co były po 0,7 wskakują na 1 czy tam 1,4. chyba zazwyczaj najgorzej na 4 cyl pytanie czy to coś normalnego ? bo po butowaniu wiadomo temperatury rosną - olej itd. w sensie bo zazwyczaj ludzie logi robią po zagrzaniu, i nie wiem czy ktoś to sprawdza po mocnym przepaleniu klekota ;D podkładki wymieniane chyba na wiosnę - na cyl. 1szym od kabiny uszczelnienia były najbardziej zniszczone
nik23 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Logi zrób 13 23 004 018. Może to nie pd tylko kompresja?
Homiczek Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 logi mam w głowie na bieząco ;D 13 jak pisałem, 18 ok, 23 no tak po 30-50, a w 4 kąt jest ok pierdoły niestety odpadają..... kompresji nie mierzyłem, a by w sumie pasowało. może to gniazdo na cyl4.... chodziło mi bardziej czy ktoś miał taki przypadek
MarekMiskiewicz Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 ile ma auto przebiegu ? Dawki mogą się zwiększać bo bipy ma już w plusie i czas reakcji wtrysku jest opóźniony. Gumki pod wtryskami były wymieniane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się