BOR Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Mam problem ze skrzynią automatyczną po stłuczce (nie wiem czy to skutek tej kolizji). Skrzynia ma problem ze zmianą biegów. Robi to dość długo jak na automat i w dodatku trzyma auto na 3-4 tysiącach, a czasem nawet więcej. Redukuje sobie sama jakby silnik miał za ciężko. Nie wiem co jest grane.
Hezen Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Podłącz vaga i sprawdz błędy w ecu silnika i skrzyni. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 2 Października 2016 przez Hezen
BOR Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 Pobrałem 409.1. Podobno jest zarejestrowany, ale gdy czyta błędy odrazu przestaje być full programem. Najgorsze jest to, że nawet nie mogę go ponownie zarejestrować z pomocą keygena. To co udało mi się sczytać: VAG-COM Version: Release 409.1-SChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56-------------------------------------------------------------------------------Address 01: EngineController: 8D0 907 558 TComponent: 1,8L R4/5V MOTR AT D02Coding: 02031Shop #: WSC 000125 Faults Found:17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settingsP1559 - 35-00 - -01165 - Shareware Version. To Decode all DTCs11-00 - Please Register/Activate01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs26-10 - Please Register/Activate - Intermittent16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LowP0102 - 35-10 - - - Intermittent16500 - Shareware Version. To Decode all DTCsP0116 - 35-10 - Please Register/Activate - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 02: Auto TransController: 01N 927 733 CPComponent: AG4 Getriebe 01N 3816Coding: 00000Shop #: WSC 000001 Fault Found:00652 - Gear Monitoring27-10 - Implausible Signal - Intermittent-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS BrakesController: 8E0 614 111 ABComponent: ABS 5.3 FRONT D00Coding: 0273004281Shop #: BB 24548No fault code found. Na końcu był sygnał dźwiękowy z auta i komunikat z kompa, żeby zarejestrować program (This Function Requires VAG-COM to be Registered and Activated...).
Hezen Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Pobierz pełną wersje vcds (można znaleźć pełną wersje w internetach) i skasuj błędy, przejedz się kawałek i wrzuć do wglądu. Masz problem z przepływką a skrzynia ma problem z odczytem danych z ecu silnika. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2016 przez Hezen
BOR Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Ogarnę program w najbliższych dniach. Co to za przepływka? Mogę to sprawdzić przy VAG COM 311.2? VCDS nie wykrywa mojego interfejsu. Mam chyba nieodpowiedni kabel.
Robero321 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Jeśli nie wiesz co to przepływka to może lepiej podjedź do ogarniętego mechanika.. co do błędów to masz problemy z 17967 Jednostka J338 sterująca przepustnicą, usterka w nastawach podstawowych. 01165 Jednostka sterująca przepustnicy (J338) Błąd w nastawach podstawowych to samo co wyżej 01247 Zawór elektromagnetyczny 1 N80 zbiornika węgla aktywnego. Zwarcie z masą. Zwarcie z potencjałem plus. Otwarte wyjście. 16486 Miernik masy powietrza (G70). Sygnał za mały. Górna wartość skrajna przekroczona. Dolna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą. lub Przepływ np. powietrza za mały czytaj sprawdź filtr powietrza TO jest przepływka 16500 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) : Sygnał poza tolerancją Niezrozumiały sygnał... P0116 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G62) czyli to samo co wyżej Co do skrzyni to 00652 Kontrola biegów. Niezrozumiały sygnał być może coś z przewodami idącymi do skrzyni Większość błędów to brak adaptacji pedału gazu (przepustnicy) i od tego głupieje skrzynia tak samo wpłynie przepływka,,, Edytowane 6 Października 2016 przez Robero321
BOR Opublikowano 7 Października 2016 Autor Opublikowano 7 Października 2016 Świeży skan. Tym razem z pełną wersją programu. VAG-COM Version: Release 311.2-N1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568fChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 -------------------------------------------------------Controller: 8D0 907 558 TComponent: 1,8L R4/5V MOTR AT D02Coding: 02031Shop #: WSC 000125 Faults Found:17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settingsP1559 - 35-00 - -01165 - Throttle Body Control Module (J338)11-00 - Control Limit Not Reached01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)26-10 - Output Open - Intermittent16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LowP0102 - 35-10 - - - Intermittent16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible SignalP0116 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/AAddress 02 -------------------------------------------------------Controller: 01N 927 733 CPComponent: AG4 Getriebe 01N 3816Coding: 00000Shop #: WSC 000001 Fault Found:00652 - Gear Monitoring27-10 - Implausible Signal - IntermittentAddress 03 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 614 111 ABComponent: ABS 5.3 FRONT D00Coding: 0273004281Shop #: BB 24548No fault code found.Address 08 -------------------------------------------------------Controller: 8L0 ö8L 0Note: Excessive Comm ErrorsSkipping Address 15-AirbagsAddress 17 -------------------------------------------------------Controller: 8D0 919 861 CComponent: B5-KOMBIINSTR. VDO D10Coding: 00042Shop #: WSC 47341IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0728034No fault code found.Address 25 -------------------------------------------------------Controller: Bitte AdressComponent: e 17 eingebenNo Faults Foundor DTCs not supported by controlleror a communication error ocurredAddress 35 -------------------------------------------------------Controller: 8L0 862 257 KComponent: ZV-Pumpe, Funk D06Coding: 12864Shop #: WSC 063252 Faults Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)35-00 - -01366 - Opened Due to Crash Signal35-00 - -End -------------------------------------------------------
Robero321 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Nic nowego poza tym co napisałem wyżej ci nie doszło może poza centralnym zamkiem 01367 Pompka centralnego zamka, przekroczony czas pracy. Możliwe przyczyny : Nieszczelność w układzie pneumatyki centralnego zamka. (przewody lub siłowniki) Uszkodzona mopka centralnego ZRÓB ADAPTACJE PRZEPUSTNICY
BOR Opublikowano 12 Października 2016 Autor Opublikowano 12 Października 2016 Z tym centralnym zamkiem to prawda. Przy tylnych drzwiach z lewej strony centralny zamek drzwi zamyka długo. Towarzyszy przy tym charakterystyczny dźwięk. Zerknę kiedyś do tego, ale najpierw spróbuję ogarnąć resztę. Adaptacja przepustnicy przebiegła pomyślnie. Obroty wskoczyły na normalny poziom. Skrzynia też trochę lepiej chodzi. Muszę jeszcze sprawdzić pas klinowy, bo im wyższe obroty tym głośniejszy pisk. Nowy, świeży skan: VAG-COM Version: Release 311.2-N1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568fChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 -------------------------------------------------------Controller: 8D0 907 558 TComponent: 1,8L R4/5V MOTR AT D02Coding: 02031Shop #: WSC 00012No fault code found.Address 02 -------------------------------------------------------Controller: 01N 927 733 CPComponent: AG4 Getriebe 01N 3816Coding: 00000Shop #: WSC 00000No fault code found.Address 03 -------------------------------------------------------Controller: 8E0 614 111 ABComponent: ABS 5.3 FRONT D00Coding: 0273004281Shop #: BB 24548No fault code found.Address 08 -------------------------------------------------------Controller: 8L ö 8 ö8Note: Excessive Comm ErrorsSkipping Address 15-AirbagsAddress 17 -------------------------------------------------------Controller: 8D0 919 861 CComponent: B5-KOMBIINSTR. VDO D10Coding: 00042Shop #: WSC 47341IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0728034No fault code found.Address 25 -------------------------------------------------------Controller: Bitte AdressComponent: e 17 eingebenNo Faults Foundor DTCs not supported by controlleror a communication error ocurredAddress 35 -------------------------------------------------------Controller: 8L0 862 257 KComponent: ZV-Pumpe, Funk D06Coding: 12864Shop #: WSC 063252 Faults Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)35-00 - -01366 - Opened Due to Crash Signal35-00 - -End ------------------------------------------------------- Niepokoi mnie ten błąd VAG-COM Version: Release 311.2-N1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568fControl Module Part Number: 01N 927 733 CPComponent and/or Version: AG4 Getriebe 01N 3816Software Coding: 00000Work Shop Code: WSC 000001 Fault Found:01192 - Torque Converter Lock-Up Clutch04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent W internecie wyczytałem, że może to był coś ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
Robero321 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Możliwe że powoli kończy się skrzynia ja na podobnym błędzie pojeździłem 2 lata zanim zrobiłem skrzynie a i pojeździł bym jeszcze ze dwa bo nic się nie działo poza błędem i 1 delikatnym szarpnięciem przy 40 ale tylko przy określonych obrotach więc nie było to zauważalne przy odpowiednim dobieraniu obrotów
Hezen Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Błąd ślizgającego się lock-up'a Falują obroty jak jedziesz na 4 biegu ze stałą prędkością? Sprawdź stan oleju w skrzyni. Edytowane 13 Października 2016 przez Hezen
BOR Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 Obroty nie falują. Jest problem przy zmianie biegów. Najczęściej z 1 na 2 i z 2 na 3. Mam przykładowo bieg 2, skrzynia chce zmienić na 3, ale wtedy przez sekundę obroty wzrastają, tak jakby na tę chwilę zredukował na 1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się